środa, 21 listopada 2012

Metamorfoza MissAniel093


 
PRZED:
 
Medoll: Twoja medoll przypomina mi takie lalki które dopiero zaczynają zabawę.. Twarz nieproporcjonalna, dziwnie umieszczone części twarzy... Do tego wszystkiego dochodzi fakt, że jesteś na sd 3 lata i tak wyglądasz.. Przeraża mnie to.. Jesli chodzi o makijaż równy i ładny - ale efekt wizualny twarzy wszystko psuje.
 
Stylizacja: Masz tyle pięknych ubrań, dlaczego z nich nie korzystasz? Prosta i nudna stylizacja. Jak dla mnie dalej nie na poziomie 3 letniej obecności w tej społeczności Jeśli chodzi o strój myśle, że wszystko widać...
 
 
 
 
PO:
 
MeDoll: Do makijażu używał wielu kolorów cieni. Od różowego, po biały beżowy i odcienie fioletu. Nie miałam konkretnej taktyki eksperymentowałam (jak zawsze) więc nie pamiętam co pierwsze dałam. Do podkreślenia oczu użyłam jeszcze tusze pogrubiającego. Włosy czarne jak brwii, ale inna fryzura. Jak bym mogła zmieniłabym usta... na zamknięte..
 
Stylizacja: Masz ładne ubranka, wiele z nich mi się podobało.. Jednak gdy je oglądałam ogarnął mnie pewien brak wyobraźi.. Nic nie potrafiłam stworzyć aż nagle mi się udało. Minimalistyczna mała czarna, pod spodem ślicznie wystająca sukienka udająca koszulę. Do tego fioletowa kopertówka i stylowe buty. Nic dodać nic ująć. Prosty ale efektowny minimalizm. ; Sukienkę czarną stworzyłam z połączenia sukienki, kokardki i bluzki
 
 
 
 
PODOBA WAM SIĘ? KTÓRA WERSJA LEPSZA: PRZED CZY PO?
piszczie w komenatrzach, uzasadniajcie to zawsze pomaga.
Pamiętajcie - każdy komentarz czytam :)
 
 
POZDRAWIAM OLIWIA, DOMI_88
 

35 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać , po prostu idealnie :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż PO. Co do stroju PO nie za bardzo mi się podoba : / Troszeczkę dziwnie wygląda ta bluzka pod tą sukienkę i te buty do sukienki są zbyt ciężkie.
    PRZED : Twarz okropna : / Co do stroju to troszeczkę lepiej, ale i tak nie jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, jak na 3-letni pobyt na stardoll wygląd doll wskazuje na początkującego użytkownika. Uważam, że metamorfoza jest udana, chociaż makijaż mnie nie do końca przekonuje, sama nie wiem, po prostu nie pasuje do tej twarzy. Dodatkowo jeszcze zmieniłabym buty, bo dla mnie osobiście są do tej stylizacji za "ciężkie"

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jakos nie przekonal stroj po... nie wiem co ale cos jest nie tak...
    makeup jest super
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz i strój PRZED są fatalne. Masz racje, że jak na 3 lata na Stardoll to za mało. Makijaż PO jest świetny, a strój taki sobie.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż i stój przed są brzydkie ale za to po świetna bardzo podoba mi się makijaż strój też fajny

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZED - co robi tu ten pasek? Jakoś tak niespójnie stylowo, ta bluzka nie pasuje. A twarz dziwnie wygląda, szczególnie z tą fryzurą.

    PO - nie podoba mi się strój, ale makeup mnie zachwycił *.* Świetny dobór cieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed : Co do stroju hmm... Nie podoba mi się za bardzo ;/
    Po : strój nawet ładny ... nie mój styl .
    Przed : Makijaż jest ładny przed i po ale zauważyłam tak jak domi że jakby zaczynała dopiero zabawę .

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc - obie wersje rażą w oczy , odpychają i wskazują na to że dolka sporadycznie zagląda na stardoll.
    nie wiem która wersja lepsze, a raczej gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż PO jest bardzo fajny ale strój PO straszne mi się nie podoba już lepszy jest PRZED

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi się ,że przesadzona krytyka. Lalka przed, wcale nie jakoś fatalnie ubrana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie makijaż przed jest łądny, ale po jest przecudowny O.O metamorfoza super, super i jeszcze raz super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem fajnie.... jednak jak ktoś ma takie elementy twarzy to ładniej nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Doll przed ma klasyczny strój i fajny makijaż, a co do części twarzy to nie są one w moim guście, ale to chyba jej sprawa jakie wybrała. Wygląda trochę jak Azjatka. Wracając do tematu, doll po jest o wiele gorzej ubrana i brzydki makijaż. Nie miałam zamiaru nikogo urazić, chociaż w sumie mam to w poważaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój "po" jest bardzo obciążony przez buty i mam wrażenie, że torebka nie pasuje. co do "przed" - zgadzam się z Twoją opinią: mogłoby być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem obie wersję są ładne
    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow śliczne! <3
    Jak można się zapisać do kolejki na metamorfozy ??

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno ładniej niż na początku.Fajny pomysł na makijaż , ale trochę niedopracowany . ogólne wrażenie jest dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci metamorfoza wyszła. Zdecydowanie wolę po. :]


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  20. Strój PRZED:Mi się akurat podoba,nie mam nic do zarzucenia.Dobrze dobrana bluzka,a do tego te buty i torebka. Ta kurtka czy co to tam jest,jest idealnie dobrana.Całość wygląda super :)
    PO:Wszystko idealnie pasuje,oprócz tych butów. Sprawiają one,że doll wydaje się obciążona.Nie wygląda to dobrze.
    Makijaż PRZED: Makijaż jest śliczny. Z bliska twarz jest bardzo ładna,lecz już z daleka nie. Usta wydaja się jakby był w nie wstrzyknięty botoks, do tego ta ciemna szminka.
    PO:Bardo ładnie,lecz nie wiem po co ten pomarańczowy cien pod okiem. Jak tak popatrzeć to z tymi włosami i z tym cieniem pod oczami doll wygląda jakby dopiero wstała z łóżka.Zdecydowanie makijaż i strój PRZED.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  21. wersja po zdecydowanie lepsza ;D Podoba mi się że dałaś jej długie włosy szkoda tylko że są te piegi ;( A odnośnie ubrania bardzo subtelnie ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  22. Po naprawdę ładniej :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc nie podoba mi się ani przed ani po. Tak jak chciałaś uzastaniam to, doll przed tak jak powiedziałaś wygląda na początkująca lakę i jest nieciekawa, stylizacja gduby zmienić bluzkę i buty nie byłąby zła ale tak jak jest teraz to połączone nie może być, jak dla mnie te rzeczy zbytnio do siebie nie pasują -.-
    Po: makijaż po jest dużo lepszy ale doll nadal wygląda na początkujące dziecko -.- Stylizacja również mi się nie podoba, nie ma w niej nic niezwykłego, no i to coś wystające na dekolcie. Na twoim miejscu darowałabym to sobie, również buty są straszne. Jedyne co mi się podoba to kopertówka.
    Ta metamorfoza ci nie wyszła ale inne były niezłe więc się nie przejmuj i postaraj się zrobić następną lepszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Tu i tu fajny make up ,ale strój po niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeej makijaż "PO" jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jest tak źle , nie wszystkim wychodzą zawsze cudowne stylizację.
    Stylizacja po mnie nie przekonuje. Makijaż jest wspaniały c :

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, jaka nieudana metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  28. przed: nie podoba mi sie straasznie, twarz dollki, no niestety... i naprawde 3 lata, to kawal czasu! i moglabys byc juz idealna ;p
    stylizacja:pasek i buty tu bardzo nie pasuja! nie umeim ocenic tej stylizacji! ;c
    po twarz: no napewno lepiej, ale nie najlepiej.
    po stylizacja: te buty tu nie pasuja, i nie wiem stylizacja cos mi do gustu nie przypadla ;p

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze