piątek, 23 listopada 2012

Metamorfoza .Sascha.Strunin


PRZED

MeDoll: Twoja lalka jest śliczna. Uwielbiam tą fryzurę te części twarzy i to wszystko sprawia, że mi się podoba. Przez to, że masz takie przezroczyste płatki (ze stardesing). Makijaż jest równy i chyba nie mam większych zastrzeżeń. Zaskoczyłaś mnie pozytywnie. :)

Strój: Od razu widać, że się chwalisz. Te wszystkie nagrody, ta sukienka powodują, że od razu psuje mi to wszystko dobry humor po skomentowaniu MeDoll. Masz dużo pięknych rzeczy, można z nich stworzyć wiele (ale o tym później) myślę, że nie podołałaś zadaniu jeśli chodzi o stylizację. Powinnaś się bardziej starać jeśli nawet masz miano NCG.



PO:

MeDoll: Szczerze? Miałam z tym lekki problem.. Masz bardzo dużo cieni, kosmetyków dodatków i tego wszystkiego.. Jednak taki makijaż jaki chciałam zrobić nie pasowałby do twojej cery. Dlatego wymyśliłam co innego. Kolory zbliżone do pomysłu, jednak musiała je trochę zdominować przez szarość i czerń, by wszyło troszkę bardziej ponure. Myślę, że się udało mimo , że nie jest on w pełni (kolorystycznie) dopasowany do stroju. Oczy pomalowałam: zielonym, czarnym, pomarańczowym, brązowym, beżowym, szarym cieniem, a policzki brązowo, ciemno brązowo i beżowym cieniem :) Zmieniłam kolor włosów i fryzurę. Ogólnie zobaczcie niżej.

Strój: Masz przecuuuuuuudowne rzeczy! Jest ich tak dużo i w ogóle super. :) Już miałam nadzieję, że będę mogła się wykazać aż tu nagle okazuje się, że jeśli chodzi o dodatki, buty itd... mam do wyboru tylko te co masz na sobie. Zdenerwowało mnie to bo od razu zawężyło to mój krąg twórczości. Stworzyłam mimo wszystko stylizację, która mi osobiście się bardzo podoba. Dwie koszule, leginsy w panterkę dodają charakteru.. Całość idealnie komponuje się z czapką itd. :)




PODOBA WAM SIĘ WERSJA: PRZED CZY PO?
uzasadnijcie swoje wypowiedzi.

Jeśli chcecie zgłosić się do metamorfozy u mnie kliknijcie tutaj

Pozdrawiam, Oliwia, Domi_88
zapraszam do mnie




30 komentarzy:

  1. na początku była ładnie ubrana ale trochę mało bogato z makijażu to ładny ale te ze stardesignchair nie wyglądało zbyt ładnie
    po stylizacja ciekawa ale z makijażu to ładny choć nie podoba mi się fryzura


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  2. Po jest lepiej bo bardziej się sprawuję :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż przed cudowny! po troszkę mniej mi się podoba, też jest super, ale taki... zwyczajny. Strój przed faktycznie taki nijaki, po strój jest fenomenalny. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. przed twarz: rowniez mi sie podoba, choc wyglada troche sztucznie a tak nie mam nic co by krytykowac :)
    przed stylizacja: nie wiem, stylizacja mi sie nie podoba :) te buty sa bardzo ladne i sukienka z LE, ale naprawde zgodze sie z redaktorka ti wyglada jakby sie chwalisz... a jezeli tyle razy dostalas wysokie miano, to trzeba sie starac dobrze wygladac.
    po twarz: wyglada zdecydoowanie mniej sztucznie i ladniej, makijaz bardzo sliczny! zdecydowanie wole po.
    po stylizacja: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ahah, stworzylas strasznie ladna stylizacje! dobrze ze zostawilas te buty! i dodalas ten blazer, i ten akcent na spodniach w panterke! idealnie!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Po... Tylko makijaż przed jest całkiem dobry :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniam twoją opinię, ale jak pewnie zauważyłaś w prezentacji odchodzę. Wszystkie te statuetki i sukienka są po to bym przypomniał sobie te wspaniałe chwile i uczucia mi towarzyszące, moje nagrody i cenności. Jeśli chodzi o dodatki to niestety skończyło mi się ss i pokój w którym się znajdowały jest zablokowany. Brak czasu nie pozwolił mi na ich przeniesienie a jest ich na prawdę sporo. :D




    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  7. Po jest zdecydowanie łagodniej i ładnej :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  8. PO- piękny makijaż:) Ale w stylizacji nie podobają mi się getry NA bluzce, strasznie wieśniacki styl z obciachowych lat osiemdziesiątych :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za opinię. Adam: zauważyłam, że odchodzisz i jest mi przykro. :) Na twoim miejscu zgromadziłabym rzeczy w jednym pokoju i stworzyła ciekawą stylizację, by pamiętali Cię jako osobę która na to zasłużyła. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc tak, makijaż i wygląd doll przed jest świetny, i w sumie to jedyne co da się o nim powiedzieć. Ubiór gdyby wywalić ten napis "thank you" i statuetki oraz zmienić marynerkę na jakąś jednolitą beż cekinów itp. byłoby fajnie. Po: makijaż jest także wspaniały ale już mam zastrzeżenia do fryzury, nie podobają mi się te włosy więc dałabym inne. Jeżeli chodzi o strój to nie podoba mi się, najgorsze są spodnie w panterkę, nie cierpię tego wzoru i zaraz mi się kojarzy z jakimś solarkiem -.- Hym... gdybyś dała inne spodnie, torebkę i pasek byłoby całkiem nie źle a tak jest trochępusto (wiem, że napisałaś, że ona nie ma dodatków ale piszę jakby było lepiej) Ogólnie metamorfoza nie zła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o makijaż to PRZED jest lepiej. Chociaż PO też jest fajnie. A jeśli chodzi o strój to zdecydowanie lepiej PO.

    OdpowiedzUsuń
  12. strój po jest ciekawszy, a głowa w obu wersjach dobra

    OdpowiedzUsuń
  13. po jest slicznie, przed stylizacje psuja nagrody...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja PO a makijaż ładny PRZED i PO

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZED - ach, ile ty masz osiągnięć i cenności... Ale makijaż boski, trzeba to przyznać

    PO - panterka -.- Nie pasuje mi do tego stylu kompletnie. Makijaż ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZED : Śliczna ta twarz twojej doll. Aż miło mi się na nią patrzy. Zazdroszczę ci ♥♥
    Stylizacja: Nie przepadam jak ludzie chwalą się tak swoimi nagrodami : / Stylizacja taka mało oryginalna, codzienna, w porównaniu do twarzy to taka średnia.
    PO: Mmm...przecudownie. Kolory cieni pod oczami są takie dopasowane, jednym słowem, takie jesienne :> Stylizacja jest jeszcze lepsza ♥♥ Modny w tym sezonie wzór panterki ślicznie dopełnił stylizację. Po prostu cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja metamorfoza jest genialna. Makijaż przed rzeczywiście ładny, ale jak dla mnie za mocny . Ten po jest łagodniejszy, ale też ma w sobie to coś . Strój przed nie podobał mi się wcale . Ten po jest nawet ładny, ale tylko leginsy w panterkę mi się nie podobają :)) pozdrawiam FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  18. Twarz przed jest spoko, dosyć orginalna i ładna. Po? Żałuję, że pozawiłaś ją elementów z stardesignu. Stała się bardzo... zwyczajna.
    Ubiór przed? O matko! Chyba już gdzieś to widziałam! Gdzie? U każdego kto ma kasę i scubę... Dlaczego wszyscy pałają taką miłością do tej sukienki?!
    Po jest trochę lepiej, ale kołnierzyk jasnej koszuli całkowicie nie pasuje do czarnego topu pod.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wykonana stylizacja. Troszkę lepsze po ale przed też może być. Widać że masz bardzo ładne ciuchy. :]


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie doll mi się podoba, twarz i karnacja są extra :D Nie wiem, czy lepiej jest po, czy przed.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twarz ładna przed i po , strój tylko po.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna lalka przed choć te kątóry twarzy są źle ułożone . Po wygląda bosko super stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Udana metamorfoza. Jedynie w stylizacji zdjęłabym czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja przed to po prostu chwalenie sie, scubą o raz zagrodami, wole Po

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie ładniej PO...

    MartiHumanoid

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze