piątek, 30 listopada 2012

Nowy sklep - Nelly.com



 W starplazie pojawił się nowy sklep, a mianowicie  Nelly.com.   Jest to roczaj sieciówki.  Cała - można powiedzieć galeria -  zajmuje 7 pięter. Ciuchy dostępne są za stardollary. Dla mnie to jest dosłownie raj,  zbiorowisko wszystkich perełek tego sezonu. Szykują się niezłe zakupy. Co sądzicie o tym? Jakie wrażenia na widok ciuchów? 






* nelly.com
* Denim $ Supply
* DIESEL
* Desigual


+ ciekawostka
nelly.com to zagraniczny sklep odzieżowy --> KLIK 

26 komentarzy:

  1. Jest sporo ciekawych rzeczy. niestety wszystko za sd a u mnie z nimi krucho po zakupach LE.
    Dlatego na razie tylko oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie, same perelki :) jak tylko zdobede troche sd ide na zakupy ;D

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę fajne rzeczy jednak z zakupem muszę poczekać do jutra gdyż nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu kupiłam 4 rzeczy (najlepsze są koszule ♥), nad wieloma się zastanawiam :) Jestem bardzo zadowolona. Pomimo tego, że nie lubię Desigual w realu, stardollowe ciuchy mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kilka rzeczy w tym trzy bluzki, niestety dwie z nich nie dotarły do mojego apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Także kupiłam kilka rzeczy a brak ich w apartamencie, chyba jest to jakiś błąd.
    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest kilka ciekawych rzeczy, na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz pójdę się rozejrzeć ;*

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu na pewno coś kupię ;*

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sklep czekałam na niego. Może coś kupię.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy już kupiłam ale kupię jeszcze coś


    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  12. zakupilam, wydalam ponad 120 sd, i tylko polowwa dotarla do mojego apartamentu ;c

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie kolekcja ,taka prosta ale skromna na pewno coś kupię .
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Desigual, myślę, że na Stardoll wybrali kiepskie rzeczy. Ale poza tym - meeeeeega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, strasznie mi się podoba *.*
    Myślę, że nie jedna z tych rzeczy znajdzie się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No sklep jest nawet niektóre rzeczy fajne no a niektóre takie sobie ;/

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę,że Admini przygotowali dla nas tak wspaniały sklep.Jest on lepszy od Young Hollywood czy LE.Są tu piękne ciuszki godne uwagi.Całe szczęście,że za 10 dni będę doładowywała sobie superstar,to w tedy kupię to,co wpadło mi w oko. Napewno kupię:
    Pierwszy obrazek:Czarna koszula z kołnieżykiem,pomarańczowa kopertówka,biała sukienka w koronkę,czarne buty na ostatnim manekinie.Drugi obrazek:Granatowy płaszcz,dżinsowa koszula(drugi manekin)Trzeci obrazek:Biała koszulka.czwarty obrazek:zielone buty.Piąty obrazek:Wszystkie pary czarnych butów,czzerwone buty.Szósty obrazek:szalik,koszulka(pierwszy manekin),dżinsowa kurtka.Siódmy obrazek:Biała prześwitująca koszula,koszulka pod płaszczem w zebrę i ostatnia czarna sukienka.Jak na razie to by było na tyle.Miłym zaskoczeniem były ceny.Patrząc na te ciuszki które wymieniłam,wydam mało w swoich granicach)a będę miała dużo nowych ciuchów i dodatków :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  18. Drogie rzeczy :/ A u mnie kasy brak

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba najlepszy sklep (nowy) dotychczas. Dużo pięter, śliczne ubrania. A z tym się wiąże wysoka cena, no ale te perełki nawet wysokiej ceny są warte ♥♥ Nie mogę się doczekać, jak pozbieram sd i kupię coś z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny sklep! Chyba jak dotąd najlepszy na stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  21. wydalam fortune!!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne rzeczy :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze