piątek, 23 listopada 2012

Poczta

Dzisiaj na naszych skrzynkach pojawiły się trzy wiadomości od admininów. Pierwsza z nich informuje nas o ofercie promocyjnej od dzisiaj do trzeciego grudnia  przy zakupie doładowań otrzymujemy 25% więcej stardollarów, ale je otrzymamy dopiero 03.12.12. Druga wiadomość informuje nas o promocji 3 za 2, a trzecia to reklama nowej kolekcji Dot. Co o nich sądzicie? Skorzystacie z oferty na dodatkowe stardollary? Macie zamiar kupić trzy rzeczy i zapłacić tylko za dwie? Kupiliście jakieś kosmetyki w Dot?




29 komentarzy:

  1. Nie skorzystam z oferty na dodatkowe stardollary. A z promocji 3 za 2 na razie raz skorzystałam. Ze sklepu Dot kupiłam tylko puder. Reklamy są takie sobie. Mnie nie zbyt zachęcają :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklamy mnie nie zaskakuja ...
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się reklamy. Skorzystam z oferty 2 i może coś kupię z nowej kolekcji kosmetyków.

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne promocje, ale nie wiem, czy skorzystam z którejś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skorzystam z oferty na stardollary . Z promocji 3 za 2 na pewno skorzystam . Jeśli chodzi o DOT to kupię tylko puder , szminkę i cienie

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam kilka drobiazgów z tej tak zwanej promocji... A kosmetykom jeszcze się nie przyglądałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rekalmy trakie sobie a z okazji chyba nie skorzystam ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej wiadomości chodzi o te oferty typu wypełnianie ankiet itp. Nie wiem, jak wam, ale mi nigdy nie działają...

    Black Friday - zwykła

    DOT - Fajny kolor włosów ;D Nawet zachęca do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  9. reklamy jak reklamy nic ciekawego..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza reklama:Nie mam się do czego przyczepić.Kolorystycznie jest bardzo dobrze,fajny kotrast, no i są konkrety.Nie skorzystam z tej oferty ;)
    Druga reklama:Bardzo ładna,ma fajne tło,kolor i jest dobrze wykonana graficznie.Bardzo fajnie,że jest promocja 3 za 2,ponieważ niedługo wejdzie pewnie jakiś limitowany sklep :D
    Trzecia reklama:Och,ta jest po prostu świetna! Doll jest przepiękna! Ma śliczną twarz,kolor włosów i makijaż.Kosmetyki są świetne,napewno coś kupię. Tło świetnie zrobione :D Zachęcająca do zakupu :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Z promocji 3 za 2 kupiłam dużo rzeczy a z reszty nie skorzystam :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna oferta ,ale nie skorzystam a co do ksmetyków to wydaje mi się jakby ciągle dodawali to samo ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda , że dopiero teraz się pojawiła oferta ze stardolarami, bo bym kupiła , ale niedawno temu sobie kupiłam ss , więc teraz mi się nie opłaca ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza reklama: jak każda reklama dotycząca doładowywaań itp. Kolorystycznie i reszta jest OK.
    Druga reklama : Normalna. Bo co jeszcze można więcej dać w reklamie o przecenach ? Ujdzie w tłumie.
    Trzecia reklama: I myślę że najlepsza. Chociaż do ślicznych nie należy. Ale z tych jest najładniejsza. Pomimo że ta doll jest tak bardzo pomalowana to jest OK. Zajrzałam do Doth, ale na razie nic nie kupię, bo brakuje mi sd : /

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, co do oferty z pierwszej reklamy- nie skorzystam. Ale przy zakupach w dot, skorzystałam z promocji 3 za 2. Choć te kosmetyki nie są aż tak ładne, jakoś

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze wszystkich reklam już skorzystałem. ^^

    SportyCanella

    OdpowiedzUsuń
  17. Potrzebuję pomocuy! Nie rozumiem o co hcodzi z ta promocja 3 za 2. MOże mi to ktoś wyjaśnić? Najlepiej w mojej kg. MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Skorzystałam tylko z oferty 3 za 2, bardzo podoba mi się reklama tej oferty ;p
    Co do ofert za stardollary z nich nie zamierzam skorzystać. A co do reklamy dot to bardzo podobają mi się włosy lalki ale admini strasznie ją zeszpecili tymi dziwnymi oczami, nie wiem czym się kierowała osoba która tworzyła tą lalkę i jej oczy -.- Z dot jeszcze nic nie kupiłam, muszę się jeszcze zastanowić ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. DOT jakoś tym rzem dla mnie nic ciekawego. Co do dodatkowych stardollarów - do 2/3 grudnia sporo czasu, możliwe więc, że jeszcze skorzystam! A 2 za 3... Cóż, zamierzałam, ale w końcu zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do pierwszej reklamy. Nie chodzi w niej o kupowanie sd. -.- Gdy się kliknie na reklamę przenosi na stronę, gdzie można zarobić sd i to właśnie później z tego dostaniemy te 25%.
    Ostatnia reklama najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie zkorzystam z oferty

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie skorzystam ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm.. nie skorzystam z sd

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  24. raczej z żadnej nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  25. Skorzystałam 3 za 2

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  26. z oferty raczej nie skorzystam, z promocji 3 za 2 raczej tak , w dot kupiłam kilka kosmetyków ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. na dziwo wszystkie ostatnie reklamy sa swwietne i zachecaja na maxa ") z pierwszej propozycji raczej nie skorzystam, 25 procent to nie duzo, bede czekac na lepsze oferty. Druga ofertajest swietna kupilam konie :D mam jeden za darmo, swietnie~! i dosc duzo kosmetykow kupilam i ciuchow. trzecia reklama, nic osobliwego, ale dollka jest ladna :) z tej nowej kolekcji kupilam dosc duzo kosmetykow.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  28. Black Friad - udało mi się zgarnąć może z dwie darmówki... nie powalają, no ale cóż.

    DOT - nie zła kolekcja w sumie ładniejsza od poprzednich, pewnie coś kupię.

    Promocja stardollarów - jeśli nadarzy się okazja, może skorzystam, ale na razie mi się nie spieszy.

    MartiHumanoid

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze