sobota, 3 listopada 2012

Pomysł na Hot Buys

Cześć. Trochę się spóźniłem, bo bluzka Applique top była Hot Buysem w poprzednim miesiącu. Mimo to dodaje dzisiaj stylizacje z nią. W trzeciej stylizacji wykorzystałem końską grzywę z wczorajszej dostawy jako futro.





























Żakiet - Decades                                            Ramoneska - J.P. Gaultier                              "Futro" - Pet`a Porter
Bluzka -Pretty in Love                                    Bluzka - Pretty in Love                                    Bluzka - pretty in Love
top - Archive                                                  Pasek - Mortal Kiss                                         Spódnica - it Girls
Maxi - Sonia Rykiel                                       Spódnica - Perfect day                                    Pasek - WOTW
Torba - Pretty in Love                                    Torba - RIO                                                     Buty - Moschino
Buty - Specjal Offer                                      Szpilki - Archive                                              Torba - Pretty in Love

28 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesług mnie mega kreatywnie. Ja kupiłam ten HB i leży bezczynnie. Dla mnie ostatnia jest bardzo pomysłowa. Ta grzywa świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 mi się najbardziej podoba :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  4. @BoberNaukowiec: ile ja się namęczyłem żeby zrobić te stylizacje :) ciężko jest z tą bluzką wykombinować i za nim zrobię z nią następną stylizację też przeleży wieki w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 jest świetna. Fajne zastosowanie końskiej grzywy - pomysłowe ;))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś boska. ! ... Świetnie wykorzystałaś grzywę konia w 3 stylizacji . ; > . 3 jest najlepsza , 2 też . ; D .

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno wybrać najlepszą, każda stylizacja jest inna :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. sama bluzka jest nieciekawa, ale stylizacje z nią są godne uwagi;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dwie zewnętrze podobają mi se a środkowej czarny kolor jest jednak za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie sie mi podoba pierwsza rtylizacja.. taka romantyczna.. ah... :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje! Bardzo podoba mi się druga lecz ja w niej zmieniłabym torebkę i buty, reszta cudowna <3 ! Chyba sama z niej niedługo skorzystam :))

    XxXxXDina

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne.
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  13. minerwaaa zgadzam się z tobą, lecz dopiero po twojej uwadze to zauważyłam . *o* .

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej podoba druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizację 1 chyba najlepsza

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza najlepsza!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda stylizacja ma w sobie coś, co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko druga. Reszta mi się po prostu nie podoba, choć plus za wykorzystanie grzywy jako futro

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie pomysły na zastosowanie są dobre, choć myślę, że 2 i 3 najlepszy :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Super chyba zostanę fanką waszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie, jestem twoja fanka :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te stylizacje, podziwiam za wyczucie stylu

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 stylizacja jest całkiem fajna (chociaż bardzo mi się nie podoba ta kurtka, lalki w niej wyglądają jak zmutowane niedźwiedzie) 1 jet taka zwyczajna a w 3 cały efekt psują te końskie włosy -.-

    OdpowiedzUsuń
  24. tylko 1 mi sie podoba, no i 3 , 2 nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem najlepsza jest 2, choć 3 też jest niezła. Ale mi najbardziej odpowiada druga xd Tylko torbe bym zmieniłam
    Ogólnie Hb jest ładne : 3


    Kiciunia-xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  26. super! ślicznie, wszystko mi się podoba, nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze