niedziela, 18 listopada 2012

Stylizacje z ubraniami z "Czarnego Piatku"


A więc dziś tak dla odmiany, mam dla Was stylizacje z ubrankami które dostajemy w nowym gift-of-merze.. (jeśli chodzi o metamorfozy ode mnie pojawią się one już niedługo) Stylizacje będą różne. Każda w innym stylu, gdyż jej częścią będzie całkiem inny przedmiot. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Po prostu zobaczcie i oceńcie :)
W pierwszym zestawie znajduje się:
Kapelusz - DECADES
Futerko - ORIGINAL FUTURE
Koszulka - ORIGINAL FUTURE
Okulary - special ofert
Spodnie - PPQ
Buty - Pet a Porter
Torebka - special ofert
Bransoletki - Killah


W drugim zestawie znajduje się:



Sweterek - special ofert
Sweter - Pet a Porter
Legginsy - SUPERTRASH girls
Buty - BASIC
Skarpety - Bonjour Bizou
Rękawy - special ofert
Okulary - Bonjour Bizou
Torebka - Windows on the world
Pasek - RIO
Kapelusz - Bonjour Bizou



W trzecim zestawie znajduje się:



Okulary - Beatsly
Płaszcz - Bonjour Bizou
Spódnica (za bluzkę) - RIVIERA
Legginsy - FILM THEORY
Buty - special ofert
Pasek - Fallen Angel
Torebka - Beatsly
_____________________________________________

 Co o nich myślicie??

Pozdrawiam, Oliwia (Domi_88)


27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacja, podobają mi się. Moim zdaniem najlepsza jest stylizacja 1. Bardzo ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne i ciekawe stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza choć całkiem nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. :O One są ekstra :D
    Ja takich nie umiem :(

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 stylizacja jest najlepsza
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje mi sie nie zbyt podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są świetne, ale druga jest najlepsza<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się trzecia stylizacja, dwie pierwsze nie za bardzo :/

    special offer*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, dosyć zachecająco. Coraz bardziej rpzekonuje mnie ten czerwony sweterek i chyba go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia jest najlepsza

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się chyba pierwsza stylizacja :P
    ale szczerze mówiąc to żadna na mnie wielkiego wrażenia nie zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm... pierwsza mi sie nie za bardzo podoba, aczkolwiek reszta jest fajna :D

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje sa bardzo ładne.Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Ma świetnie dobrane kolory! Wszystko idealnie do siebie pasuje i świetnie się ze soba komponuje. Co do pierwszej stylizacji,to wszystko by było ok,gdyby nie te spodnie. Nie podobaja mi się,mają dziwny krój i kolor. Trzecia stylizacja to już nie mój styl. Te rażące w oko spodnie nie są dobrym pomysłem.Ten sweter jest za długi, lepszy by był biały i krótki.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizacje fajnie dopasowane . I co by tu dużo mówić;D



    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie są okropne . W pierwszej spodnie dają efekt worka na biodrach . Nie podoba mi się . W drugiej stylizacji są mankamenty - wystaje sweter oraz inna bluzka pod spodem . Pomysł był dobry , wykonanie gorszę.Trzecia najprzyzwoitsza , po dłuższym zastanowieniu jest nawet ok , tylko czegoś mi w niej brakuje .

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne stylizacje! bardzo mi sie podoba ten * Czarny Piatek*, swietne darmowki! moja faworysta jest brazowa torebka!! nr 4 (sd) D:
    najbardziej mi sie podoba ostatnia stylizacja, tee butyy <3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety ale żadna mi nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. W 1 buty nie podobają mi się w drugiej tak samo, w trzeciej również

    OdpowiedzUsuń
  18. To może najpierw pierwsza stylizacja: podoba mi się, jest ładnie, kolorowe, nie poupychane, tak oryginalnie. Ale trochę mi nie pasuje ten kapelusz. Tak. tak wiem że to miało być tak ozdobnie bo kapelusze są teraz chyba modne. Oczywiście nie mam nic do tego kapelusza, po prostu nie gustuję w tych nakryciach głowy. Do reszty przyczepić się nie mogę. Co do drugiej stylizacji: Również mi się podoba, no ale...hymm....ten golf pod spodem troszeczkę wystaje spod tej narzutki.Trzecia stylizacja : Nie podobają mi się te buty. Zdecydowanie psują urok tej stylizacji. Widzę, że wzięłaś je, bo chciałaś żeby bluzka pasowała do spodni :) I kolorystycznie jest OK. No ale mam jeszcze jedno ale...nie lubię takich błyskotek, jak wszystko tak się świeci. Całokształt tych stylizacji wyszedł zjawiskowo ♥.♥ Podejrzewam, że będą ONE DLA MNIE INSPIRACJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne stylizacja :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo oryginalne stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Są fajne choc to nie mój sty ;D Najbardziej podobała mi się środkowa stylizacja =D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 stylizacja najciekawsza kolorystycznie i kompozycyjnie,chociaż buty nie specjalnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie przemawiają do mnie te stylizacje, są ładne ale czegoś mi brakuję -.- No i nie gudtuje w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze