poniedziałek, 5 listopada 2012

Trendy jesień/zima 2012/13

Heavy metal powraca w tym sezonie. Mniej znaczy więcej, styliści i projektanci zgadzają się. Wkładając na siebie ubrania z ćwiekami (typu: spodnie z ćwiekami + bluzka z ćwiekami + buty z ćwiekami) staniemy się ofiarą mody. Najlepszą propozycją na ten sezon, heavy metal jest kolekcja YSL jesień/zima 2012/13. Co warto nosić? Skórzane spódniczki oraz kurtki, duże paski, marmurkowe dżinsy, dodatki w ćwieki, kolorowe rurki, koszulki z nadrukami metalowych kapel, letnie spódnice, kozaki, szpilki oraz ołówkowe spódnice zdobione kamieniami, ćwiekami lub nawet kolcami!





Skórzana kurtka w dwóch kolorach 
połączona umiejętnie z koszulą i 
kopertówką pod kolor oraz skórzane 
kozaczki, których nie może zabraknąć 
u ciebie w szafie!


kurtka: archive
koszula: bonjour Bizou
spodenki: Decades
rajstopy: Film Theory
buty *1: Fallen Angel
buty *2: Pet-a-Portet
kopertówka: archive



















Prosta lecz efektowna stylizacja z użyciem 
marmurkowych dżinsów, skórzane bluzki i
 butów z kolcami.


bluzka: archive

spodnie: bonjour Bizou
buty: bonjour Bizou
torebka: archive
















Jak wam się podoba dzisiejszy artykuł?
Jesteście zwolennikami tego trendu?

34 komentarze:

  1. ja nie robie stylizacji w tym stylu, ale musze przyznac, robia ogromne wrazenie, sa cudowne

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam nie złamuj mnie, moda na metal (należe do tej subkultry) i bardzo mnie wkurza ta całka moda, przez to szerzy się pozerstwo. A twoje stylizacje mają tyle wspólnego z metalem co gówno z fiołkami. Nosz kur wkurzaja mnie takie coś -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. do Regina:
    Ale ten trend może jest inspirowany heavy metalem nie pomyślałaś? Może i się znasz, ale nie na modzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre stylizacje, jednak to zupełnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są świetne, ale to nie moj styl ;))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. xxemowaxx Masz rację na modzie się nie znam i nie chcę znać, odnoszę wrażenie, że odebrałaś poprzedni komentarz za obelgę skierowaną prosto w ciebie, tu nie chodzi o ciebie tylko o całą tą powaloną mode. Ogólnie moda mi zwisa ale ta mnie razi i w pewnym sensie obraża ale to już co innego...

    OdpowiedzUsuń
  7. do Regina:
    Teraz rozumiem, rzeczywiście źle to odebrałem. Rozumiem, ale taka już jest moda....

    OdpowiedzUsuń
  8. NO może troszkę za ostro to napisałam ale jestem trochę dzisiaj kurzona bo monitor od kompa mi sie zepsuł i teraz muszę używać starego kloca -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Poniekąd za, bo to lubię. Ale naprawdę mnie skręca, jak widzę słodkie dziewczynki z ćwiekami...

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są świetne, serio, jednak nie lubię tego stylu. Tyle ode mnie, w sumie

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle prześwietne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje, ale w drugiej nie pasują mi buty. Pierwsza stylizacja jest ładniejsza. Może wykorzystam na mojej doll.

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takim stylem, a jeśli chodzi o stylizację to bardziej mi się podoba pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe stylizację ale nie mój styl

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele wspólnego te stylizacje z heavy metalem nie mają. Poza tym to nie jest styl, tylko rodzaj muzyki, ewentualnie subkultura do której się nie należy tylko ze względu na "fajny" ubiór.
    Osoby, które ubierają się tak nie mając pojęcia o przesłaniu tej subkultury można nazwać jedynie pozerami i nikim więcej, a jak dla mnie to żenada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się artykuł, stylizacje dobre, zwłaszcza pierwsza, Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam za dużo tego typu ubrań, ale kilka fajnych by się znalazło. Zrobiłam stylizacje podobne do twoich może ze 3, 4 razy. Twoje są bardzo ładne. Wszystko pasuje, chciałabym mieć takie buty jak te z drugiej.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje, najlepsza 1 . Nazwałabym ten styl raczej rockowym stylem, ale artykuł dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, chociaż w drugiej ta bluzka i torebka.. mmm <3 Cudeńka :)

    XxXxXDina

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne stylizację może się przydadzą bo mam niektóre rzeczy z nich

    OdpowiedzUsuń
  21. metaal jee <3
    ahha :)
    stylizacje bardzo ladne.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacje spoko, aczkolwiek coś nie za bardzo jestem za tym stylem.
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza jest stylizacja 2 najlepsze są buty i bluzka bo jest taka poważna :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy artykuł :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i artykuł . Posiadam tylko spodnie- niestety. także nie mam możliwości jej stworzenia...

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza stylizacja jest świetna :3
    Druga również jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mnie sie podoba artykuł .Robisz super stylizacje
    misiaStarFrind

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje. Trochę mojego stylu.:) Fajny artykuł, czekam na więcej :d


    andzik1234

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście, zgadzam się z @Regina i @dusiolla, nie maja nic wspólnego z heavy metalem. Jedynie co buty i kurtka z pierwszej stylizacji są inspirowane ze stylem ludzi, ktyrzy słuchaja tego typu muzyki, lub wykonawcy tej ów muzyki. Wspomniałaś o ćwiekach... Jakoś nie widzialam, aby heavy metalowcy używali ich w swoich "stylizacjach". Ćwieki sa bardziej ropoznawalnie i rozpowszechnione w stylu rockowym...

    PS. Strasznie podobaja mi się sandały z drugiej stylizacji *.*


    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  30. do Dusiolla:
    Jak już wcześniej wspominałem projektanci i styliści "INSPIRUJĄ SIĘ" heavy metalem, tym rodzajem muzyki.

    do ladystrawberry ♥:
    Heavy metal to podgatunek muzyki rockowej.

    do ZalMola:
    Projektanci "INSPIROWALI SIĘ" heavy metalem, heavy metalowcy nie muszą się wcale tak ubierać. A heavy metal jest to podgatunek muzyki rockowej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy artykuł, ubrania są bardzo ładne, stylizacje również. Nabardziej podoba mi się stylizacja pierwsza. Tak jak inni uważam,że to wcale nie wygląda na Heavy Metal. Ale,tak jak xxemowaxx napisała w komentarzu u góry,stylisci inspirują sie Heavy Metalem, więc nie mozna od razu tak im wszystkiego zarzucać. Tu akurat widzę różne połączenia stylów. Można łączyć ze soba ubrania, dodając odrobinę Heavy Metalu. Nie trzeba robić całej stylizacji na ten gatunek muzyczny, bo w tytule jest " Heavy Metal,trendy jesień/zima 2012/13"

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle PIĘKNIE. Nie przejmuj się negatywami <3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze