czwartek, 1 listopada 2012

Zmiana

Suite Shop zmienił swój wygląd. Wszystko wydaje się inne. Doszło dużo kategorii, które mają nam ułatwić szukanie. Jeszcze nie obczaiłam wszystkiego, ale wydaje mi się, że zmiana na plus. A wy co o niej sądzicie? Według was suite shop lepiej wygląda teraz czy wcześniej?


Za informację dziękuje ulenncia12
________________

Płatna reklama:
Weź udział w loterii i wygraj doładowanie ss i masę stardollarów ZGŁOŚ SIĘ!
Weź udział w loterii i wygraj doładowanie ss i masę stardollarów ZGŁOŚ SIĘ!
Weź udział w loterii i wygraj doładowanie ss i masę stardollarów ZGŁOŚ SIĘ!

20 komentarzy:

  1. Zmiana ciekawa, wszytko jaśniejsze, bardziej czytelne. Super! ;)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna zmiana ale zastanawiem się nad jesnym czy teraz tak jak dawniej da się obejrzeć cały sklep?? bo gdyy to zlikwidowalai to byłoby to troche bezsensu -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana na lepsze.Nareszcie po ostatnich niewypałach.
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  4. znacznie bardziej przejrzyste menu. Mi kojarzy się trochę z serią the sims.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że teraz będzie łątwiej :D Ciekawe jak to wyjdzie w praktyce

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę nowego panelu prezenty tylko dla ss ?
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, wygląda na to, że jest bardziej przejrzyście :)Kto wiem, może czeka nas metamorfoza StarPlazy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu lepiej ! Szybciej znajduje się to czego potrzebuje. Zmiana zdecydowanie na plus ;))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana jak najbardziej na plus, obsługa suit shopu jest teraz trochę praktyczniejsza

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie fajnie to zrobili jest o wiele łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy zmiana na lepsze, ostatnio ciągle wszystkoz zmieniają... eh.

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatna bardzo rzecz...teraz dużo łatwiej będzie wszystko znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda lepiej, kwestia przyzwyczajenia. Akurat ta zmiana mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze sie nie przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz jest znacznie lepiej

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  16. choc jedna zmiana na + :) fajnie, jest przejrzysciej

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że zmiana na lepsze ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dobre posunięcie, chociaż jeszcze go nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi sie podoba zmiana, tutaj widac jak sie postarali admini! brawa dla nich ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta zmiana :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze