poniedziałek, 26 listopada 2012

Zmiany

W sceneriach zaszły małe zmiany. Wszystko wydaje się inne. Pojawiły się także nowe tła. Co o nich sądzicie ?  Wykorzystacie któreś? Może chcecie na blogu jakiś konkurs na scenerię?



_________________________________________________________________________________
Płatna reklama:
EXCLUSIVE-SD.BLOGSPOT.COM to pierwszy, międzynarodowy blog na którym możesz kupować, sprzedawać i licytować wszystkie stardollowe cenności. Dołącz do nas już teraz!
EXCLUSIVE-SD.BLOGSPOT.COM 
EXCLUSIVE-SD.BLOGSPOT.COM                          

29 komentarzy:

  1. A co do konkursu to zdecydowanie TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a ja mysllam, czemu u nikogo niema zakladki sceneria :) aa to byly tylko zmiany, podobaja mi sie te zmnany, i mysle ze ciekawie by bylo zrrobic konkurs :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wzięła udział w takim konkursie. A co do zmian to nie jest zły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymm....bardzo bym chciała żeby pojawił się taki konkurs ♥ A nowe tła są przeeeecudowne :3 Nareszcie dodali jakieś nowe. Na pewno zrobię scenerię, ale nie dzisiaj. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie nowe tła
    i tak chciałabym jakiś konkurs na scenerie

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zauważyłam :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  7. Zróbbb konkursss!!!!!!!!!!!

    A i fajna zmiana !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię robić scenerii

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dawno nie robiłam scenerii... Kiedyś, jak się zaczynało zabawę, to sceneria obowiązkowo co tydzień, a teraz tak jakoś...

    Podobają mi się te tła, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie wchodziłam do tej zakładki będę musiała zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zmiana , a jeśli chodzi o konkurs to zdecydowanie Tak :]

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  12. i tak nigdy nie robię scenerii..

    OdpowiedzUsuń
  13. tła nawet, nawet, ale ja raczej nie robię scenerii więc prawdopodobnie nie wykorzystam. Co do konkursu to chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te zmiany. Myślę, że konkurs to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mozna by zrobic konkursik :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne tła a co do konkursu to można by zrobić :)

    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to mało mnie to obchodzi, nie tworzę scenerii no chyba, że na jakiś konkurs czy dla darmówki -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zrobiłam nową scenerie z tymi nowymi tłami i wgl. jak dla mnie nawet spoko ale nwm czemu żadnych postaci dodać :(

    MissGlam114

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz jest dużo więcej pokoi do wybrania . Przedtem było 5 a teraz jest o wiele więcej :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  20. konkurs to fajny pomysł. Tła mnie bardzo cieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne tła a co do konkursu to może być.



    milinas

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to bez różnicy ta zmiana, bo i tak rzadko kiedy tworzę scenerię.
    Konkurs może być :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekałam ,aż coś zrobią ze sceneriami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś pewnie coś wykorzystam, ale prędko się nie zanosi. Konkurs na scenerię? Jestem na NIE.

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiana jest świetna! Nareszcie będa nowe tła,Juuupiiii! Znudziły mi sie tamte,już nie miałam pomysłów, a teraz proszę. A co do konkursu to tak :) Możesz zrobić :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze