czwartek, 13 grudnia 2012

Darmowa filiżanka i darmowy czajnik

1. Wejdź na www.2.gsr.saariselka.ru/home287/index.jsp lub na www.3.gsr.saariselka.ru/home287/index.jsp
2. W okienko proxy wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko proxy wklej http://www.stardoll.com/br/contest/view.php?id=3681
5. Weź udział w konkursie i gotowe.


Będziecie robić?

_________________________________________________________________________________________
Płatna reklama:
Jesteś fanem Pamiętniki Wampirów a może Sagi Zmierzch, jeśli tak ? to blog dla ciebie. Znajdziesz tam wykreślanki VS oraz bardzo przydatne informacje o Sadze Zmierzch. Znajdziesz również tam nowości o TVD oraz o Zmierzchu. Nowe odcinki TVD i zwiastuny . Zdjęcia itp. Zapraszam ! a Już jutro druga część informacji o Sadze Zmierzch pt. "Zdolności i Ograniczenia". Nie czekaj tylko kliknij KLIK.

24 komentarze:

  1. będę robić, ładny komplet.

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem łądne, ale raczej nie zrobię :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten komplet, ale nie zrobię. Wydaje mi się że t troche bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  4. już zrobiłam ,na pewno wykorzystam zwłaszcza ,że ma już wazę z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę robić ..


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię.Komplet bardzo ładny i napewno znajdzie miejsce u mnie w apartamencie :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny zestawik, ale nie chce mi się xD

    OdpowiedzUsuń
  8. są całkiem ładne, ale nie robię

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem jeszcze może zrobie puźniej

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest najgorszy ale niechce mi się robić ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :) zrobię za chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chce mi się tego robić. ;c

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze