sobota, 1 grudnia 2012

Darmowa sukienka

2. zaloguj się 
4. gotowe! 

Będziecie robić? 

27 komentarzy:

  1. Ma ciekawy krój i intensywny kolor ale nie wiem czy robię.

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że zrobię *.*


    tylko że ta sukienka podoba z kolekcj PRQ była taka sukienka czarna ;d

    -MonikaCza-Cza

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chce mi sie jej robic

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką tylko że czarną PPQ :)
    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie czerwony kolor, a tak to przypomina bardzo sukienke ze sklepu PPQ :) nie wiem, czy zrobie. Ale raczej sie zdecyduje na tak.

    sisi_pennyóbs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście podoba się bardzo :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zrobię. Mi bardziej przypomina dywan z tymi frędzlami niż sukienkę. Gdyby była bez nich to bym zrobiłam.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. ci którzy zrobili radzę zmienić hasło bo te proxy są chakerskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam zrobić, ale mnie w ogóle nie zalogowało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się, nie robię.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  11. nie będę robić. sukienka mi się nie podoba, wygląda jak zasłona, taka z frędzlami na dole :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chciałam ją kupić, więc...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zrobię, nie podoba mi się, nie mój klimat

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie brzydka, nie robię -.-

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze