piątek, 14 grudnia 2012

Darmowe pudełko z babeczkami

Wejdź na www.dontfilter.us i w okienku proxy wpisz stardoll.com, gdy to zrobisz naciśnij enter, zaloguj się i gotowe. Będziecie robić?

_____________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Witam zapraszam serdecznie na bloga stardoll-naszym-przyjacielem.blogspot.com. Jest tam ciuchowa loteria, komentator tygodnia i również miesiąca.Teraz będzie zaczynać się mini konkursy a do wygrania sd i sm!! Ale oczywiście zapraszam do zapisania się do obserwatorów ,ponieważ w żadnym konkursie nie będziesz brany pod uwagę jeśli nie będziesz obserwatorem. Zapisz się nie pożałujesz!

22 komentarze:

  1. Te babeczki wyglądają apetycznie ♥ Ale pomimo to nie zrobię tej darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zrobię , nie podoba mi się :)
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, moze zrobie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię , przyda się :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię,napewno mi się przydadzą :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. może później znajdę czas na zrobienie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię, wyglądają świetnie! Mam nawet pomysł, jak je wykorzystać!
    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi ślinka cieknie, są śliczne, ale ni robię, nie są mi do niczego potrzebne...

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrzebne mi, więc nie robię

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robię, nie chce mi się. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam, są takie słodkie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie robię bo na pewno mi się nie przydadzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam ,jedna z fajniejszych w ostatnich czasach darmówek.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze