niedziela, 2 grudnia 2012

Darmówka z klubu


Przed chwilą członkowie klubu Nintendo 3DS otrzymali darmówkę za 40 000. członków

Otrzymaliście ją?

Jeżeli nie jesteś członkiem tego klubu, a chcesz otrzymać ostatnią darmową rzecz z tego klubu musisz wejść na www.webwarper.net, w okienko proxy wkleić  www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=3939474&action=ma&ac=3939474 i zalogować się. Jak klub osiągnie 50 000 członków otrzymasz  darmówkę. 


__________________________________________________________________________
Płatna reklama:
Zapraszam na mojego bloga stardoll-na-bogato.blogspot.com
Jest to blog z metamorfozami i konkursami :D
Dodaj się do obserwatorów już dziś!

25 komentarzy:

  1. Dobrze jest ! ♥
    + wbijaj perfeectlyfashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nie potrzebuje

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być .
    stardoll-z-wami.blgospot.com
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam ale raczej mi sie nie przyda

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  5. nie otrzymałam bo jej nie chce :>

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zapisuję sie do takich klubów !
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie otrzymałam i szczerze mówiąc nie rozpaczałabym gdymyj jej nie dostała.Ta darmówka wcale mi się nie podoba,nie mam pomysłu na jej wykorzystanie.Może jak będę odnawiała apartament,to znajdzie się dla niej miejsce.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się kiedyś przyda

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem członkiem klubów ;/

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem członkiem tego klubu ;]

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jestem członkiem tego klubu. I dostałam tą nwet fajną i przydatną darmówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dostałam ,ale czekam na statyw z aparatem

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy dostałam. Czekam teraz na aparat ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam, ale nie jestem z tego powodu jakoś specjalnie zawedziona

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam. Może kiedyś nawet ją wykorzystam O.o Statyw fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Yeah, mam ją. Szczerze mówiąc jakoś nie bardzo mi się podoba i wątpię bym ją kiedyś wyciągnęła ze schowka w celu innym, niż wyrzucenie tego

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dostałam chyba się nie zapisywałam do tego klubu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. fascynująca darmówka..zapewne każdy chce ją mieć -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja otrzymałam darmówke ale raczej mi się nie przyda ....nie mogę się doczekac 50 000 członków :D
    MissGoldOliwia
    obs jako: oliwia działowska

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałąm ją ale nie podoba mi się, kiedy jadostałąm nie ogarniałam za co :)

    OdpowiedzUsuń
  21. juz odtrzymalam ya darmowke, jest bardzo fajna moze sie kiedys bedzie potrzebna)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze