piątek, 28 grudnia 2012

Dostawa w Evil Panda

Dzisiaj do starplazy doszły kolejne ubrania z kampanii ''12 days of stardoll''. Tym razem padło na Evil Pandę. Jak na ten sklep, to tym razem admini się postarali, bo stworzyli ubrania, które na pewno będzie można na siebie założyć.. Czasami po prostu ich ponosiła fantazja :)
Ceny ubrań są zarówno w staromnetach jak i stardollarach, a wahają się między 4 a 14 sd oraz między 45 a 75 sm. Mi jak na razie spodobał się płaszczyk za 13 sd, spódniczka za 7 sd i trochę rajstopy za 75 sm.

A Wam się coś podoba? 


34 komentarze:

  1. sukienka jest spoko, ale nie wiem, czy ją kupię ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. MARYNARKAAAAAA <3 OMÓJBOŻEOMÓJBOŻE MUSZĘ MIEĆ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa jest spoko, marynarka jest THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękna dostawa :) tylko niestety bardzo droga jak na moje konto :( bardzo ładna na samej górze sukienka i do tego ta opaska oj śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka oczojebna już jest w mojej szafie *-*



    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 1 rzut oka pomyślałam że same dziadostwo ale jak tak popatrzyłam spodobała mi się ta marynarka za 13 stardolarów i chyba ją kupię . ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nic nie kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i marynarka *.*
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejszy jest top za 5 sd - bardzo ładnie i ciekawie można go wykorzystać. I jeszcze w miarę jest spódniczka za 7sd.

    Dobrze, że ubrania są w miarę tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kolekcja! Przecudowna marynarka ♥ Po prostu ma cudne wygonanie i ładnie dobrane kolory *u* Te rajstopy też są bardzo ładne. Ładne ombre : > I też opaska jest niczego sobie. I wszystko oczywiście nie drogie. Ja już wiem co sobie kupię. na pewno tą marynarkę, rajstopy, opaskę i to pierwsze coś : >

    OdpowiedzUsuń
  11. wypatrzyłam kilka ładnych zeczy

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kupię rękawiczki.. bo reszta jest wręcz okropna

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna

    PS. Loteria na sky-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka i rajstopki ombre są fajne :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam rajstopy i czarno-żółtą marynarkę
    Florusia12

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się cała dostawa, warta jest podziwu, bo zawsze jak było coś nowego to na nic nie można było zwrócić uwagi( no może nie zawsze) Oto co wpadło mi w oko:
    Marynarka- Jest taka oryginalna i ładnego kolorku.Warta jest podziwu!Chociaż na początku muszę przyznać,że miałam co do niej mieszane uczucia jak się przyjrzałam to okazał się być ok. Niestety nie kupię jej, bo mam tylko 4 sd, skończyło mi się ss :(
    Opaska- Jest gustowna! A w dodatku dość ładna, myślę,że przyda się do wielu stylizacji ;)
    Sukienka- Jest trochę droga 14 sd, ale bardzo ładna, przyciąga wzrok, bo ma bardzo fajny krój i wzór, połączenie rocka z gothic ;))
    Pozdrawiam


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się sukienka i marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się ta dostawa .



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ubrania doszły już chyba wczoraj, ale nie pokazały się w nowościach. Na razie planuję kupić płaszcz za 13 Stardolarów. Jest ładny, w miarę tani, jest już na mojej "Liście życzeń" w Starplazie. Reszta ubrań nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię rajstopy... Reszta 3 razy nie, dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rękawiczki, rajstopy i może buty...

    OdpowiedzUsuń
  22. O.M.G ta sukienka jest Sweeeeett !!!!!!
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rękawiczki-pandy.
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienką jest super, na pewno kiedyś ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  25. no coz... nie jest taka zla ta dostawa.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten sklep nie należy do moich ulubionych,lecz kilka razy natrafiałam na prawdziwe perełki.Tym razem też tak jest.Bardzo,ale to bardzo podoba mi się żółto-czarna marynarka za 13stardolarów.Ma przepiękny kolor, a krój jest świetny!Napewno skuszę się na jej zakup,gdyż można stworzyć z nią wiele ciekawych stylizacji.Cena jest trochę wysoka,bo to aż 13 stardolarów,ale uważam, że marynarka jest warta swojej ceny.Drugą rzeczą która mi się podoba to rękawiczki.Mają fajna mordkę :D Do tego są tanie,jak na takie rękawiczki.Napewno je kupię.Naweł fajnie wyglądają te rajstopy za 75 starmonet.Moim zdaniem fajnie zostały wykonane i z pewnością je kupię.Jak na razie to tyle co mi się podoba.Może z biegiem czasu zdecyduje się na zakup czegoś jeszcze? Ogólnie polecam zakup niektórych tych ciuszków,bo są bardzo ładne :) Do tego można stworzyć z nimi wiele ciekawych i orginalnych stylizacji.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  27. rajstopy i marynarka nie są złe..

    OdpowiedzUsuń
  28. nic mi się nie podoba

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi jedynie podoba się kurteczka, może się przydać....reszta tak średnio ;)
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze