sobota, 15 grudnia 2012

Hot or Not

legenda:
k- klaudynka016
m- martunia29
_Carolciaaa 
k -  Za dużo się tutaj dzieje! Nie przekonuje mnie podłożenie czarnego topu/stanika pod tą ładną, jasną koszulę. Kołnierzyk również odpada! Jest on już w koszuli, po co drugi? To tak mała wpadła . Dół - spódnica i buty OK, nic do nich nie mam.   Torebka z kolei znowu mi nie pasuje. Pewnie dlatego, że ma inny odcień złota niż użyty tutaj pasek.  Małe poprawki i może być naprawdę fajnie. Na razie niestety NOT
m - Za dużo tutaj wszystkiego. Bluzka zawiera kołnierzyk i myślę że ten dodatkowy czarny na pewno nie jest potrzebny. Do tego na spódniczce jest już pasek z kokardą więc ten drugi daje efekt przepychu. Widać, że chciałaś stworzyć coś ciekawego, ale do mnie ta stylizacja nie przemawia. Niestety daje NOT.
wikipet201
k -  Nie lubię połączenia tych kolorów. Od razu zaczęłam porównywać tą stylizację z arbuzem.   Nie przekonałaś mnie, NOT
m - Niestety muszę ci dać NOT. Moim zdaniem stylizacja jest Okej, ale cały efekt psują te okropne buty.
Dusiolla
k - Zgaduję, że ćwieki miały być w tej stylizacji motywem przewodnim.  Zastanawiam się, czy czasem nie przesadziłaś.  Nie lubię, gdy góra i dół to jeans, jednak u Ciebie mi to nie przeszkadza.  Stylizacja nie jest nudna, lecz za dużo się w niej dzieje. Daję NOT
m - Nie zgodzę się z klaudynką. Mi się stylizacja podoba. Przyznaje ci HOT.
MissGirls150 
k - Lubię Twoje stylizacje. Ta mi również przypadła do gustu, jak wiele innych. Ładnie dobrane i połączone kolory. Nie ma monotonii   Włosy zlewają się z szalem, ale to szczegół. Przyznaję HOT
m - Fajnie połączyłaś niebieski z fioletem i czarnym. Ta stylizacja według mnie zasługuje na ocenę HOT.

Qnopers
k -  Świetne buty, skarpetki w miarę OK. Jednak co dalej? Myślę, że użycie tutaj tylko mocno zdobionej sukienki to za mało. Przyznaję NOT
m - Moim zdaniem nie do końca przemyślałaś tego jak przedstawić swoją lalkę, bo patrząc oddzielnie na każdą część medoll jest okej, ale razem nic nie stworzyłaś. Patrząc na górę masz delikatny makijaż, jasne włosy i ,,wieczorową'' sukienkę, natomiast te buty ze skarpetami kompletnie nie pasują do takiego outfitu. Są jak nie z tej bajki. Ogólnie są super, ale nie w połączeniu z taką twarzą i sukienką. Niestety daje ci NOT.
synopsa
k -  Oryginalnie dość. Widzę, że lubisz się wyróżniać. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, ze niezły bajzel tu panuje. Po zastanowieniu się  myślę, że stylizacja jest w miarę przemyślana i nie było to tak - 'nałożę pierwsze lepsze rzeczy'.  Ode mnie HOT
m - Ogólnie jest to fajna zimowa stylizacja, tylko przeszkadza mi ta ,,brudna'' szyja, ale daje ci HOT.
oleandrea
k -  Sam pomysł na stylizację dobry, jednak skromna dość. Efekt cały psuje mi trochę twarz.  Sukienka ma ładny motyw kwiatów.  Dobrałaś dobrą kopertówkę i buty, niczym się nie wyróżniają.  Coś dodaj,  i będzie jeszcze ciekawiej. Na zachętę  HOT
m - Dół super, niestety ta twarz i włosy nie koniecznie pasują do takiego stroju. Moim zdaniem dużo lepiej wyglądało by gdybyś miała dłuższe włosy i wyrazisty makijaż. Niestety NOT
sisi_penny
k - Ombre już mi się przejadło, jednak na Twojej spódniczce ładnie ono wygląda.   Nie przesadziłaś niczym w tej stylizacji, postawiłaś na prostotę.  Podoba mi się użycie tutaj koszuli i wykorzystania opaski jako paska . Myślę, że mogę Ci przyznać HOT
m - Bardzo ładna, delikatna stylizacja. Nie mogę dać ci nic innego jak HOT



Co sądzicie o powyższych osobach? Jakbyście ich ocenili?
KLIKNIJ TUTAJ aby zgłosić się do takiej oceny.


26 komentarzy:

  1. no, powiedzmy ze w wiekszosci sie zgadzam
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. w wiekszosci sie zgadzam

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  3. qnopers,dusia i carolcia hot. tylko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie _Carolciaaa zasłużyła na hot, bo ma oryginalną stylizację :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniej ubrana jest _Carolciaaa

    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna stylizacja jakoś do mnie specjalnie nie przemówiła :/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z powyzsza osobą



    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj , w co ja się ubrała ?
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  9. U punków ćwieków nigdy za wiele, ale jak kto woli :P
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  10. A co do reszty, to podobają mi się jedynie stylizacje _Carolciaa i synopsa

    OdpowiedzUsuń
  11. W większości się z wami zgadzam :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  12. tak jak większość, z większością waszych ocen się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniej więcej się zgadzam :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tam się moja stylizacja podoba :)
    Podoba mi się stylizacja Dusiolla i MissGirls150.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ze wszystkim się zgadzam. Oceniacie troche zbyt surowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre doll są takie ladne a niektóre nie. No ale każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje. Ale naprawdę jestem pod wrażeniem niektórych stylizacji i doll ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje ;*
    to byl stary styl, ja juz zmienilam sie :D wiec wiecej delikatnych stylizacji nie bedzie...

    sisi_penny
    obs jakop; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  18. denerwuje mnie ocena synopsy.
    Teraz większość "kreatywnych" młodych gniewnych ubiera się w ten sposób - do cholery jasnej, gdzie tu niby orginalność?
    Poza tym się raczej zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  19. w większości się zgadzam

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zgadam się z oceną Qnopers,synopsa i MissGirl150.
    Qnopers ma świetny strój minimalistyczność to się według mnie teraz liczy bo większość dolek na stardoll nakłada na siebie tony biżuteri,tatuaży i myśli że jest modna bo inni też tak się ubierają.Mi sie akurat bardzo podoba strój Qnopers.

    synopsa dal mnie powinna mneć NOT bo jes to przypadek jaki opisywałam wcześniej.

    A MissGirl150 o lepiej nie mówić.W tej kurtce wygląda jak by sobie włożyła na ramiona dwie wielkie poduszki.A o butach nie wspomne.

    To jest oczywiście tylko moje zdanie i ja tak oceniam ich stroje jeżeli komuś się podoba taki styl to niech go sobie ma ja nie zabraniam tylko wyrażam swoje zdanie.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zdgadzam się z oceną Qnopers,synopsa,sisi_penny,_Carolciaa.

    Stylizacja Qnopers jest prześliczna,taka elegancka.Twarz dodaje doll kobiecości,fryzura jest prześliczna,też chcem taką :D Bardzo fajnie wygląda cała stylizacja.Dobrze,że nie nałożyła na siebie tony makijażu,kilkadziesiąt par tatuaży i jakieś biżuteri tak jak to większość doll na Stardoll robi.Stylizacja synopsa jest (bez obrazy ) okropna, wręcz odrzucająca.Tatuaży na szyji okropnie wyglądają.Jeśli już musiała robić stylizację na punkowca,emo itp. to po co dawała dziewczęcy szalik,który tu wogóle nie pasuje? Torba moim zdaniem jest za duża, a buty dziwne.Makijaż to porażka.radziłabym sie mocno zastanowić przed zapisaniem tej stylizacji i makijażu.Sisi_penny, no jednym słowem ma grube nogi i wygląda w tej spódnicy źle. Włosy mogłyby być dłuższe, a twarz troszkę inna,bo nie podoba mi się,dlatego ,że z tymi oczami wygląda jak Chinka (bez urazy)._Carolciaaa jest ślicznie ubrana,świetnie połączyła ze sobą te ciuszki.Torebka tu idelnie pasuje, a czarny kołnierzyk nadaje stylizacji charakteru.Z resztą się zgadzam.Może troszkę bym zmieniła ale tak jak wy dałabym niektórym Hot lub Not.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z waszą opinią ale nie zawszę

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  23. w większości się zgadzam :))

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze