poniedziałek, 3 grudnia 2012

Informacja i wyniki

Wyniki szybkiej loterii
50 sd wygrywa Polskaaaaa
25 26 sd wygrywają 00mili00, BlackLilou
20 sd wygrywają LadyNianiusia, naulka, _Jaga_
 15 sd wygrywają lovejulia.super, kajajest, Keinam1992, ShootingStar173 
10 sd wygrywają 3siostry, Szejli_xD, glen11, ewa-mysz, Julka18.06
Gratuluję
Po nagrody zgłaszajcie się do martunia29 w ciągu 24 godzin
PS.Ceny zawierają prowizję stardoll.

INFORMACJA:
Jutro podam wyniki najlepszych komentatorów dwóch dwutygodni. Już wiem kto nimi są. Tylko jeszcze nie przygotowałam obrazków. Druga sprawa to, że jutro zaktualizuję listę honorowych czytelników dla których szykuję miłą niespodziankę. A trzecia sprawa to od dzisiaj zaczyna się kolejne dwu tygodnie. Więc jeśli ktoś by chciał zostać jednym z pięciu najlepszych komentatorów dwutygodnia 03-16.12 to zapraszam do komentowania.


34 komentarze:

  1. Gratuluję .
    Chciałabym zostać honorowym czytelnikiem . Codziennie staram się komentować posty :)
    Może kiedyś tam trafię :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam aż pojawi się notka, bo w tym tygodniu chcę startować :)

    patrycja_2000 (przy postach już nie będę się podpisywała tym nickiem, taki sam mam na bloggerze)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ♥ Ja bardzo chętnie komentuję Waszego bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie komentuję za często, gdyż nie wiedziałam, że takie konkursy się odbywają. Natomiast czytam codziennie. :-)

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, zaraz się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!!
    Chciałabym zostać honorowym czytelnikiem.Bardzo się staram ale w 6 klasie mam dużo sprawdzianów przygotowania do spr 6 klasisty itp
    MissGoldOliwia
    obs jako: oliwia działowska

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)

    O, jak fajnie, lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. MMmm .. nic nie wygrałam ;'{ i na pewno wezmę udział w komentowaniu no chyba ze jeszcze w tym dwutygodniu się załapię :}

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje :)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i nie mogę doczekać się wyników !
    Truskkawka1616

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak miło!*-* Oczywiście wszystkim gratuluję i bardzo dziękuję.

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki :)
    Postaram się komentować,lecz w moim przypadku wygląda to tak - skomentuję trzy posty,a potem zapomnę...

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje. ja jak zwykle nic nie wygrałam :D choco-kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję.
    Cieszę się ,że już niedługo będą wyniki komentatorów,gdyż starałam się komentować wszystkie posty i już nie mogłam doczekać się wyników.Bardzo bym chciała trafić na listę honoroqych czytelników.Jeśli tym razem się nie uda,to może następnym :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo dziękuje i gratuluję innym :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim nagrodzonym.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje i gratuluje reszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję! Ciekawam tej niespodzianki dla honorowych czytelników :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluuuuuje <3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze