niedziela, 23 grudnia 2012

Makijaż krok po kroku

Witam Was z poradnikiem po 2 tyg. przerwie! Niestety, obowiązki szkolne nie pozwoliły mi napisać tych poradników w tamtym czasie. Przechodząc do teraźniejszości dziś makijaż  w - myślę - przyjemnych dla oka kolorach.  Nie jest raczej to makijaż odpowiedni na tą porę, jednak kolory teraz to dobry pomysł!
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach!  :-))


____________________________________________________

Zaczęłam od podstawy, jaką tutaj stanowią pomalowane czarnym tuszem rzęsy, policzki oraz usta.
Krótka instrukcja - pomaluj rzęsy pogrubiającym tuszem, na usta nałóż lawendową szminkę, a następnie koralową, na policzki użyj dwóch pudrów - burgundowy oraz różowy. 




23 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż,aczkolwiek uważam,że chyba troszkę za mocny.Dałabym troszkę jasniejsze policzki.Oczy są bosko pomalowane :) Do tego masz bardzo ładną twarz.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie też troszeczkę za mocny ;-))


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, śliczna twarz *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo podoba się makijaż, w sumie prosty, ale efektowny. Do tego mam śliczne oczy. Podoba mi się kolor ust

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  5. wow skąd takie super włosy???????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, takiej super jednej, może znasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż *u* Ten kolor cieni do powiek obrazuje tegoroczną zimę- mroźną i (akurat u mnie) pełną śniegu, chociaż gdzieniegdzie występują przebłyski słońca. I ty tu nam takie coś przedstawiłaś : > Zrobiłabym trochę jaśniejszy kolor policzków, ale ten też pasuje. Strasznie podoba mi się ten makijaż!
    Poza tym masz bardzo ładną doll. Przepiękne są te usta. Takie duże i pełne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam ten makijaż za bardzo łądny! Naprawdę godzien jest podziwu no i oczywiście braw. O ile będę mogła postaram się z niego skorzystać i będę się nim chwalić ;d Autorkę oczywiście tego makijażu też przedstawie i jej wspaniałęgo bloga1 :) Czekam na konkurs na najlepszego komentatora! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i delikatny makijaż ;3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! bardzo ładny , takie ciekawe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny , podoba mi sie

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolory, świetny efekt końcowy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. mi sie podoba, nie mam zastrzezen

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby zwykłe, banalne połączenie kolorów, ale wykonanie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest fascynujące :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny. Lubię połączenie czerni i turkusu. Fajny sposób malowania oczu, skorzystam :) Usta mogą być ciemniejsze, ale one nie liczą się aż tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż *-*

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, bardzo mi się podoba. Może kiedyś go zastosuję?


    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna twarz oraz makijaż na pewno spróbuje zrobić
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze