sobota, 1 grudnia 2012

Met. nr 24 martusia-16


 przed: Nie podoba mi się. Części twarzy są stanowczo za wysoko. Makijaż oczu jest równy i pasuje do czerwonych końcówek włosów, które nie są widoczne na screenie. Ogólnie jest przeciętnie. Mam jeszcze jedno zastrzeżenie - nos jest zbyt masywny do tych małych oczu 6 / 10 p

po: Na samym początku zniżyłam części twarzy. Starałam się optycznie rozszerzyć oczy Twojej dollki i myślę, że mi się udało :) Użyłam : granatowego, borówkowego, błękitnego oraz limonkowego. Policzki delikatnie zaznaczyłam jasnym pudrem. Z ustami poczyniłam tę samą czynność.




przed: Ze strojem podobnie jak z twarzą - nie przekonuje mnie. Być może barwnie do siebie pasuje, jednak nie przemawia do mnie. Nic nowego. Nie wiem, co więcej 5/ 10 p

po: Starałam się nadać medoll rockowego stylu. Dominuje tutaj czerń i srebro. Nie dawałam torebek, bo tylko zepsułyby efekt. Być może do innej twarzy lepiej by się wszystko prezentowało.




Razem uzbierałaś 11 p.

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

29 komentarzy:

  1. Metamorfoza wyszła ci świetnie.Makijaż przed mnie nie przekonuje tak samo jak ciebie.Górna część twarzy jest za wysoko.Fryzura tu nie pasuje.Makijaż po jest prześliczny!Świetnie wykonany makijaż,do tego staranny i śliczne kolory :) Włosy są cudne,kolor w sam raz.Twarz jest cudowna :) Strój przed mnie również nie przekonuje jak i makijaż.Gdyby nie te spodnie i kapelusz by było ok.Strój po jest fantastyczny! Widać,że styl rockowy :) Ogólem metamorfoza jest cudowna,bardziej podoba mi się PO :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Po i przed też fajnie
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie stylizacje ładne i przed i po ;)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogołnie metamorfoza mi siępodoba, a makijaż po jest THE BEST

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogolnie, doll przy odpowiednim rozmieszczeniu czesci twarzy jest przesliczna, po jest niesamowite - uwielbiam takie makeupy. stylizacja nie do konca w moim stylu ale i tak ladna

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż przed jest ok, ale zmniejsza oczy i dolka wygląda dziwnie, po makijaż jest świetny, ma również śliczne kolory. Strój przed jest nudny, i wgle mi się nie za bardzo podoba, po zrobiłaś w rockowym stylu, za którym nie przepadam, ale wyszedł ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co napisać .
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Udało Ci się całkowicie zmienić dollkę zmieniając tylko makijaż i włosy ! ,,PO" zdecydowanie lepiej

    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż i strój ekstra :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki optymistyczny, kolorowy makijaż! Nie pasowałby do stroju co prawda, ale jest fajny :) Strój bardziej podoba mi się po. Patrząc po tych dwóch zestawieniach wnioskuję, że szafa użytkowniczki jest pełna ciekawych, cennych ciuszków :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej jest PO :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, metamorfoza PO jest świetna! Bardzo ładny makijaż, naprawdę. Strój również niczego sobie. Dużo lepsze są Twoje propozycje

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobają oby dwie stylizacje w pierwszej makijaż jest ciemny a w drugiej kolorowy do tego mają też świetnie dobrane kolorystycznie ubrania ....mi się bardzo podobają :D
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż po cudny , strój również , może efekt lekko psuje mi twarz doll ale jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepiej Po. W makijaży po jest lepiej żywiej i bardzo kolorowo. ;]



    milinas

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż wyszedł całkiem ładnie. Zrobiłaś co w twojej mocy.
    Strój przed i po mnie się nie za bardzo podoba . Nie lubię rockowego stylu :/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawa przemiana twarzy. Strój w obu wersjach nie specjalnie mnie przekonuje ale to pewnie dla tego ,że nie przepadam za takim stylem

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to nienaturalnie wysoko ułożone usta. I makijaż pomniejszał oczy, ale odwrotny efekt wyszedł ci świetnie - wesołe kolory, lubię to ;) Stroje nie za bardzo mi się podobają - też nie lubię punkowo-rockoweo stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż zdecydowanie Po strój: za ciemno Po ale i tak lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny makijaż po. :3
    Myślałam, że zmieniłaś oczy, a po przeczytaniu całego posta byłam w szoku. Naprawdę świetnie wyszło Ci to powiększenie :)
    Stylizacja aż tak bardzo mi się nie podoba, ale jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. PRZED: Makijaż taki trochę aż za bardzo mroczny. Podejrzewam że ta dziewczyna chciała zrobić mroczną stylizację bo lubi taki styl. Makijaż jest dopracowany, no ale za mroczny. Strój : kocham tą bluzę ♥ Ale nie przepadam za tymi spodniami. No ale przynajmniej wszystko nie jest czarne. Elementy w bluzie wniosły trochę różu.
    PO: śliczny makijaż twarzy. Taki jaśniutki, kolorowy. A włosy świetnie dobrałaś do całości
    Strój : Chciałaś zrobić stylizację wg. jej stylu. I wyszła ci świetnie! Zdecydowanie elementy stroju w PO są bardziej dobrane, lepiej do siebie pasują. Świetna metamorfoza <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż po,a strój również po "_"

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za miłe opinie :) zawsze robię, co w mojej mocy

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam, że się nie rozpiszę ale jakoś nie mam ochoty na długie komentarze. Uważam, że po jest zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż PO jest świetny, ubranie także lepsze PO

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż oczu bardziej podoba mi się przed za to układ części twarzy po :p
    i stylizacja oczywiscie po

    OdpowiedzUsuń
  27. po twarz jest strasznie sliczna! ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze