niedziela, 16 grudnia 2012

Met. nr 26 polaaM



   przed: Chaos i zamieszanie ! Tylko tymi słowami mogę opisać Twoją twarz :( Kompletnie nic tu do siebie nie pasuje. Mogę Cię tylko pochwalić za oczy, nos i brwi . Reszta do wymiany. Makijaż okropny ! Robi z Twojej dollki klauna ( do tego jeszcze włosy ). A te usta wykrzywione w grymas, jak jakiś rozpieszczony dzieciak 2/ 10 p

po: Starałam się przywołać porządek i ład, ale się nie dało - pewnie przez te rażące usta. Mimo to, chciałam nadać barwy oczom i pomalowałam je w kolorach tęczy. Każdy różnie może odbierać te makijaż, ale o to właśnie w tym chodzi.



przed: Strój nic lepszy niż twarz. Tyle tylko mogę powiedzieć. Ten wianek ? Co on tu robi? Wakacje już się skończyły. Ubogo, za prosto i źle 4/ 10 p

po: Chciałam uspokoić Twój wygląd. Dominują tu brązy i beże. Nie masz pasujących dodatków, więc efekt nie jest taki, jak oczekiwałam : /. Jest chyba jednak lepszy niż ten przed. Wygląd końcowy psują też te włosy ...


Razem uzbierałaś 6 p. Popracuj nad wyglądem. 



Podoba wam się metamorfoza ?



Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 




Całuję : Hela2104

35 komentarzy:

  1. Po jest zdecydowanie lepiej, co prawda nie jest wspaniale no ale co można zrobić jak ktoś nie ma ubrań...

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż : Przed : Rude włosy , a raczej pomarańczowe ? Makijaż też mi się nie podoba . Na tych oczach można zrobić ekstra makijaż , ale nie do przesady .
    Po : Włosy podobają mi się . Do czerwonego cienie nie za bardzo pasuje zielony. Policzki lekko podkreślone . Usta są pomalowane na mój ulubiony kolor :)
    Ubiór : Przed : Ta kurtka do tej spódnicy nie pasuje . Byty też nie za bardzo . Do takiej stylizacji kolorowa kopertów zupełnie nie pasuje . I jeszcze ten wianek ...
    Po : Hmm.. ta torebka też nie za bardzo pasuje , ale jest lepsza niż tamta . Napisałaś , że nie ma za dużo ubrań , ale z niewielką ilością ubrań też da się coś wymyślić :)
    Pozdrawiam ;*

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. Po jest o wiele lepiej, lubię twoje metki :)


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED - strój kompletnie nie pasuje to twarzy i fryzury... Takie usta kojarzą mi się jedynie z ostrym stylem. Fajny outfit wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pewnie było ci ciężko, bo te usta psuły całą twarz. Po, jest dużo lepiej i moim zdaniem cała metamorfoza jest jak najbardziej udana :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny makijaz po :) stylizacja tez lepsza po

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój przed nie pasuje do makijażu... twarz jednak byłaby do przyjęcia z innym zestwem ubrań. Stylizacja PO jest bardzo ładna, ale widać, że totalnie zmieniłaś styl tej osoby, czego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZED : No bez jaj. Co to ma być? Jakieś pomarańczowe włosy, dzwne policzki. Nic mi się nie podoba. Może jedynie nos i oczy, na których można zrobić naprawdę ładny makijaż. I ty wykorzystałaś tą szansę. Makijaż oczu naprawdę mi się podoba. Jest taki wesoły, kolorowy a przede wszystkim ładny. Ale reszta do poprawki. Stroj: Co tu więcej mówić. Niewiele lepiej od twarzy. Jeśli w ogóle lepiej. Straszliwie nie podoba mi się ta "babcina" spódnica. Nie przepadam za takimi kolorami i takim krojem. A ten wianek? Kompletnie tu nie pasuje. Wcle mi sie nie podoba.
    PO: Zrobiłaś cudowny makijaż na oczach *u* Taki kolorowy. Ładnie dobrane kolory. Wszystko psują tu te usta, ale wiadomo- nie da się ich zmienić podczas robienia metamorfozy. Ładne włosy :> Strój ładny, ale dodałabym tu jakiegoś koloru. Bo cała stylizacja jest utrzymana w takich jasnych, raczej stonowanych kolorach. Ale i tak zdecydowanie lepiej niż PRZED. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. przed podoba mi się makijaż oczu.Jeśli chodzi o po to nie powinnas używać laynera na dolnej powiecie bo to zmniejszyło już i tak małe oczy. powinnas też do tego makijażu dobrać inne włosy ponieważ oczy sprawiają wrażenie położonych zbyt blisko siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. przed twarz: ohhh :Pno nie wiem, nie wiem.. rude wlosy bez przesady. Kolczyki (pearsing) sa juz przereklamowane, policzki wyglada jakby kot cie podrapal przypadkie, ;p Jedyne plusy: ladnie dobrane czesci twarzy )oprocz ust, nienawidze ich) ^^ i makijaz.
    po twarz: no kolor wlosow naturalny, same wlosy tez niczego sobie :) Cienie do powiek ladnie razem wygladaja, ale nie podoba mi sie sminka.. wedlog mnie nie zbyt pasuje i psuje caly efekt.
    przed styylizacja: bez przesady! jeddyne minusy to tylko wianek, kurtka i torebka. A tak to nawet ujdzie, Zbyt mocno ja potraktowalas -.- nie mozna tak...
    po stylizacja: buty mi nie pasuja i troche nudnie.. a tak to lepiej od przed.
    No nie wiem, dosc pomogla metamorfoza.. Hela2104 zly nastroj? :(
    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  11. niestey nie zawsze mam pomysł i dobre narzędzia do zrobienia dobrej metki :( - sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lepiej Po *_*

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  13. Hela1204
    No rozumiem.. sama jestem redaktorka od meramorfooz :)
    Ale nie smutaj siee! ;*
    \\

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  14. Z makijażem chyba lepiej po ale jak dla mnie zbyt tęczowy.Jak do tego stroju co zrobiłaś w kolorach beżu to leprzy był by jakiś matowy biały czy coś w tym stylu.A stój przed nie najgorszy ale też nie najleprzy zwłaszcz przez ten wianek.Strój po jest o wiele leprzy ale mogłaś dodać tam jakiś bordoby akcent np.: torebke.Lepiej po.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  15. O wiele lepiej Po. Makijaż jest cudowny, taki kolorowy, strój także Po. ;)

    Vanessa_1Diva - Ola - metamorfolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba lepiej po ale ogólnie nie specjalnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż lepiej PO a co do ubioru to żaden mi się nie podoba, Ubiór przed- zgadzam się z opinią PO jest bezbarwny i mdły

    OdpowiedzUsuń
  18. strój po jest genialny
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż przed:Ty sobie żarty robisz?Ochydne rude włosy, a do tego te zmarszczki? Hehe,nie no, masakra.Oczy masz bardzo ładnie pomalowane jak i policzki.Gdyby inne włosy, usta i twarz bez zmarszczek makijaz byłby świetny.Nie podoba mi się ten kiolczyk w ustach.Nie dodaje on uroku twojej twarzy, tylko ją oszpeca.Makija po:Tu jest o wiele lepiej.Kolor pudru na policzki nie pasuje mi do koloru skóry doll, no ale okay.Nie podoba mi się czerwony cień pod okiem.Po co on? Tak to jest ładnie.Włosy nareszcie normalne, w normalnym kolorze :) Zdecydowanie lepiej jest po.Strój przed:Mam takie samo zdanie co do twarzy przed.Ty chyba sobie robisz jaja.Po co Ci ten wianek? Jak byś nie zauważyła mamy zimę,nie lato.Spódnica z bluzką postarzają twoją doll, a dżinsowa marynarka tu nie pasuje.Torebka w kwiatki to już inna historia.No,jest fatalnie.Strój po:Stylizacja boska! Fajnie dobrane ciuszki.Podoba mi się,że postawiłaś na jeden kolor i wyszła Ci taka stylizacja ;) Wszystko do siebie pasuje.Jedyne co tu nie pasi? Twarz xD

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  20. Po jest b. ładnie, a przed to naprawdę porażka! Nic się kupy nie trzyma... nie rozumiem po co te kreski na policzkach. I ta fryzura blee. Wygląda okropnie. Cóż usta faktycznie przeszkadzają w zaprowadzeniu ładu, jak to ujęłaś :), ale wyszło 100 razy ładniej. Strój przed też jest taki jakiś dziwny... Kompletnie nie pasuje do hmm... stylu(?) jaki prezentuje doll w salonie piękności. Jest taki pseudo-elegancki. Po jest lepiej,ale też nie jest idealnie. Trochę nie pasują mi tutaj te uty, ale domyślam się, że robiłaś co mogłaś :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Chaos przez CH a nie HAOS geniuszu -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie rozumiem tylko jednego. Czemu jak kto ma np ostry styl to na siłę próbujecie zrobić modna stylizację, a nie własnie stylizację zgodną ze stylem danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  23. można się zgłosić do met? twarz przed mi się nie podoba, a jakby pozmieniać coś w stroju przed to byłoby okej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kasiaxd - spokojnie, zjadłam literę, każdemu się zdarza, a ty od razu na mnie naskakujesz

    olqaa - można się zgłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. głos rozsądku - m. in. o to właśnie chodzi w metamorfozie, żeby ekstremalnie zmienić wygląd danej osoby

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że na takim blogu nie powinny być robione takie metamorfozy (chodzi mi o dollki)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po zdecydowanie lepiej :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się kolorystyka makijażu po. W stylizacji po zmieniłambym kurtkę. Ogfólnie jest ładnie.
    Przed to tragedia.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze