sobota, 29 grudnia 2012

Met. nr 28 mikusek1327


przed: Hmm ...  Średnio - nie ma przełomu. Podobają mi się usta, oczy, brwi i fryzura. Minusy : źle dobrany kolor włosów, prosiaczkowaty nos, oczy za nisko, kolor skóry zbyt "słoneczny" i pieprzyk tuż pod okiem. Szkoda, że masz tak mało kosmetyków, bo one na pewno poprawiłyby wygląd dollki 6 / 10 p

po: Chciałam, żeby było naturalniej i doroślej. Wcześniej medoll wyglądała dziecinnie, a teraz myślę, że już nie. Z powodu małej ilości kosmetyków nie mogłam się zbytnio popisać , lecz sądzę, że zmiana jest i tak widoczna.




przed: Ubiór straszny. Wszystko z innej parafii - buty i top eleganckie, chustka festynowa i jakieś luźne spodnie, które pogrubiają. Źle, źle i jeszcze raz źle. Wszystko do poprawki 2/ 10 p 

po: Przepraszam za to określenie - bieda z nędzą, wieje pustkami. Niby masz sporo ubrań i akcesoriów, i ubrań, ale nic klasycznego czy wartego uwagi, żeby stworzyć stylizację. Pomieszane style. Człowiek na stardollu już od dawna nie musi żyć - tak jak ja kiedyś ... - samymi darmówkami. Teraz jest wiele akcji i można łatwo i za małe pieniądze zdobyć, i kupić ubrania.
Efekt widoczny, już nic więcej nie piszę.




Razem uzbierałaś 8 p. Popracuj nad stylem. 


Podoba wam się metamorfoza ?


Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

22 komentarze:

  1. Lepiej PO, ale nie powala.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz lepiej przed a strój pół na pół mogłaś zostawić ste czarny top i dac do niego tą czarną spódniczke,pasek i torebke i jeszcze ściągnąć tą chustke i wtedy było by idealnie.Oczywiście takie jest tylko moje zdanie.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że lepiej po. Uwielbiam twoje metki :)



    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll średnio mi się podoba, to znaczy twarz; rysy twarzy są OK, ale gdzieś ta karnacja mi nie pasi. Ni to murzynka, ni to solara tak na dobrą sprawę. W makijażu nie widzę jakiejś większej różnicy. Strój przed bardzo mi się nie podoba, po jest zdecydowanie lepiej, ale też jakoś bez szału. Ale cóż rozumiem, że czasami dollka ma po prostu mało ciuchów w szafie, dlatego jest problem z ułożeniem jakiejkolwiek stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przed : Oczy pomalowałaś tylko tuszem . Policzki są za bardzo różowe . Usta nawet mogą być . Ale ten kolor włosów szczypie w oczy . Ten sam kolor skóry co włosy kompletnie nie pasuje . Brwi mogą być .
    Makijaż po : Hmm.. Te włosy i kolor ust nie podobają mi się . Oczy ładnie podkreślone . Ładny kolor cienia , ale usta mogłaś pomalować :)
    Strój przed : OMG ! Spodnie niedopasowane do butów i jeszcze ta chusta ! Niestety nie zrobiłaś na mnie wrażenia .
    Strój po : Hmm.. Bluzkę i buty bym zmieniłam , ale wszystko inne jest ok .
    Pozdrawiam :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, obie propozycje są moim zdaniem okropne, jednak w "PO" już widać jakiś lepszy potencjał i tu, i tu. Usprawiedliwiona jesteś jednak tym, że nie miałaś pola do popisu, więc jak najbardziej można wybaczyć

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po :) bardzo ładnie dołączyłaś stroje ;) i wogóle po lepiej : ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepiej ta Pani wygląda "Po" metamorfozie.

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie w żadnej wersji nie jest super ,ale chyba jednak po wygląda to lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno, zmień wogule styl -.-
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  11. Metamorfoza nie jest jakaś super,bo sam fakt,że użytkowniczka prawie nic nie miała,co nadawałoby się do połączenia i stworzenia czegoś świetnego.Makijaż przed:Nawet nie ma co oceniać w makijażu,bo tylko pomalowane są rzęsy.Jeśli chodzi o części twarzy nic mi się nie podoba.Usta wyglądają dziwnie,nos prosiaczkowaty jak to użyła Hela2104.Pieprzyk pod okiem to niewypał, a kolor skóry sprawia, że twoja doll wygląda jak spalona barbie bez makijażu.Złym pomysłem było nadanie włosom takiego koloru,który niestety zlewa się ze skórą.Makijaż po:Zachwytu nie ma,ale widać,że makijaz jest bardziej bogaty.Fryzura mi się nie podoba,tak samo jak kolor ust.oczy są pomalowane okay.Strój przed:Twój strój wydaje mi się jakby był z innej epoki.Po czarne szpilki do wzorzastej apaszki.Źle dobrane spodnie niestety dają się we znaki, ponieważ pogrubiły doll.Szpilki to jakiś niewypał, a apaszka to już jest przegięcie.Strój po:No też ciekawie nie jest.Powiem jedno:jest zbyt ciemno.Jesli miałabym wybierać między makijażem,który jest lepszy to po,ze strojem jest tak samo.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. Owieeeleee lepiej po.
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacznijmy od tego że trudno było ci zrobić stylizację, ponieważ użytkowniczka miała mało akcesorii i fajnych ubrań. No ale przejdźmy do szczegółów. Co do PRZED: Doll nie wiem co o niej sądzić. Strasznie nie podoba mi się ta karnacja "solary". I jeszcze ten kolor włosów? Kompletnie nie pasuje. Ma też nieładny kolor ust i policzki pomalowane na różowo na takiej karnacji? Lekka przesada -,- PO dużo lepiej, bo zmyłaś tą okropną szminkę, pomaslowałaś ładnie oczy i dodałaś lepiej pasującą fryzurę o ciemniejszym kolorze niż PRZED.
    Strój PRZED jest okropny! Te spodnie są okropne! Wyglądają tak, jakby... sama nie wiem jakich słów użyć do ich opisania. Mają okropny wzór i krój! I do czego ta chustka? Fuu : / Jakaś jakby z festynu. Strój PO jest niewiele lepszy, no ale mało ubrań do siebie pasowało więc miałaś trochę trudną pracę do wykonania. Ale mogłaś zostawić tą bluzkę z PRZED. Bo ta co dałaś jest brzydka!~No ale trochę lepiej niż PRZED.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę,że lepiej po :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieudana metamorfoza. Makijaż ujdzie, ale strój? Rozumiem, że może nie miałaś środków, ale powinnaś zrezygnować z szelek, paska i zmienić buty. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani przed ani po mnie nie rusza zbytnio. Ale jednak po jest troche lepiej

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  17. Metamorfoza raczej udana, jeśli wziąc pod uwagę małą liczbę ubrań i kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor skóry jest okropny. Makijaż "po" jest delikatny, tylko on podoba mi się z całej metamorfozy. Stroje żadne nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie lepiej Po, ale nie ma szału...pewnie przez brak kosmetyków ;D
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze