środa, 12 grudnia 2012

Nowa kolekcja Wild Candy

W Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Wild Candy, którą mogliście zobaczyć we wczorajszych spoilerach. Każde z ubrań możemy kupić za sm. Najtańsza rzecz kosztuje 72sm, a najdroższa 154sm. Zastanawiam się nad kupnem jednej z par butów. A Wam się coś podoba?


Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma 250sm na drobne zakupy.
(uwaga! wyniki podam w tym poście)


Edit: Starmonety otrzymuje QnitQ. Zgłoś się do jutra w mojej księdze gości.


___________________________________________________________________________________
Płatna reklama:
Witam , tu właścicielka Bloga FlashOe.blogspot.com
 wszystkich zapraszam na Wielka loterie ! do wygrania 70 sd .   


30 komentarzy:

  1. Najtańsza rzecz to nauszniki za 46sm. Co do kolecji to mi się nie podoba, raczej nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Upatrzyłam sobie dwie pary butów. ;)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy bardzo ładne :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. może sie na coś skusze :D
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno coś kupię :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja całkiem całkiem. Na pewno coś kupie :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja. I również tania. ja na pewno coś kupię. Zastanawiam się nad kupnem jakichś butów. Ale szczególnie podobają mi się sukienki. Najbardziej ta trzecia- z kokardką ♥ Taka świąteczno- zimowa kolekcja. Bardzo ładna :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę ze niektóre rzeczy są naprawdę śliczne i przydatne ;D Kolekcja bardzo nawiązuje do świąt co mi się podoba ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię kilka rzeczy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa kolekcja jest przecudowna <3 Napewno kupię kilka ubrań,bo są śliczne i napewno mi się przydadzą.Z cenami nie jest źle,no bo w końcu to Wild Candy,a tu jak wiadomo nie jest zbyt tanio.Myślę ,że kupię sukienkę z 2 manekina i tą zieloną oraz szalik.Napewno skuszę się jeszcze na kilka par butów :D :) Nad resztą się zastanowię.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś kupię. Kolekcja bardzo mi się podoba
    ewa-mysz

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta kolekcja

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  13. nic mi się nie podoba
    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi spodobała się jedna sukienka i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te sukieneczki są słodkie mam je na swojej liście życzeń ale zbieram nadal na choćcby 1 z nich

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  16. troszke kiczowata kolekcja ;/
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, nie jest źle, świąteczny motyw w szafie też się czasami przydaje :)
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się dwie pary butów i biała sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna dostawa, kupię długą fioletową suknię i może buty, torebkę jakąś. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  20. niektore rzeczy z tej kolekcji sa fajne...takie swiateczne...moze cos kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem tak ;
    Tą 1 sukienkę kupię
    Tą 2 nie wiem
    3 też nie wiem
    4. Kupię
    5. Kupię
    6. Kupię ; )


    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedyne co mi się podoba to buty, ale tylko jedna, czy dwie pary ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podoba mi się nic z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze