sobota, 8 grudnia 2012

Nowe wzory StarDesign Fashion

W stardesign znowu pojawiły się nowe szablony. Tym razem doszły tylko dwa. Są identyczne jak ubrania ze sklepu Voile. Co o nich sądzicie? Zamierzacie projektować?


_________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Serdecznie zapraszam na bloga spectrum-of-stardoll.blogspot.com na którym odbywa się WIELKA LOTERIA.W całym tygodniu jest masa atrakcji,stylizacji oraz wiele,wiele,wiele,wiele więcej.
Dlaczego warto wejść; -Codziennie są MK, -Są ciekawe stylizacje, -Jest konkurs na komentatora miesiąca

26 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się ;/

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ...
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydkie, oryginalow nie kupilam tych tez nie kupie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się, nie zaprojektuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie, nie podobają mi się...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się, a z resztą gdybym miała już jakieś kupić, to przecież mogę je zakupić w normalnym sklepie.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podobają, raczej nic na nich projektować nie będę.
    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się te rzeczy, chociaż spódnice bym założyła.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę z nich nic projektować ..

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę poprojektowałam ale nie będe kupować

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zaprojektuję

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się wzór :/

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica baletnicy fajna, już sobie kupiłam, oczywiście na bazarku za sm

    OdpowiedzUsuń
  14. Wątpię, żebym je projektowała. Ta sukienka za 11 SD... W innym kolorze niż czarny widać jej 'graficzne niechlujstwo'.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widzą mi się, ale uważam, że jak ktoś ma talent to zrobi z tym coś porządnego ;]

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzydkie są te wzory, nie będę projektować. Choć w sumie ogólnie się w to nie bawię

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zaprojektuję nic, wzory są nie ciekawe

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  18. 2. jest calkiem ładny, ale chyba się nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzadko projektuję w SD Fashion i to raczej nie są spódniczki czy sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten pierwszy jest beznadziejny. Nie przyda mi się. A drugi też do najładniejszych nie należy. Żadnego nie użyję . Brzydkie : /

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się sukienka ale tylko w czarnym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze