niedziela, 30 grudnia 2012

Recenzja kosmetyków

Razem z Martą postanowiłyśmy stworzyć nowy dział z poradami kosmetycznymi, recenzjami produktów. Niestety na kosmetykach anty-trądzikowych się nie znam ale gdybyście chcieli mam odpowiedniego testera:) Na pierwszy ogień idzie mój hit :



Odżywka keratynowa w postaci kapsułek twist off. Lepszej odżywki na rzęsy, brwi i paznokcie nie miałam. Uratowały moje rzęsy po ściągnięciu przedłużanych metodą 1:1 (absolutnie nie polecam). Głównymi jego składnikami są: kompozycja Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, witaminy A i E oraz olejek z drzewka herbacianego.Kompozycja witamin A i E wykazuje właściwości ochronne i pielęgnacyjne dla komórek wzrostowych włosów, paznokci i naskórka. Olejek z drzewka herbacianego, dzięki swoim właściwościom antyseptycznym i kojącym, spełnia ważne zadanie profilaktyczne w codziennej pielęgnacji ciała.Skórki wokół paznokci stają się delikatniejsze i wolniej narastają. Właściwa i regularna pielęgnacja brwi i rzęs powoduje, że stają się gęstsze, grubsze i bardziej elastyczne.

Sposób użycia:
Po ukręceniu, nacięciu "ogonka",  kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania. . Jedna rybka starcza na kilka stosowań. 
Na początku zapach może zniechęcić ale po paru dniach można się przyzwyczaić.
Kilka rybek dodałam również do maseczki do włosów i sprawdza się rewelacyjnie. Najlepiej stosować na noc.
Całe opakowanie bez problemu można znaleźć w sklepach internetowych lub dobrych aptekach za całe 12 zł

23 komentarze:

  1. Sorry, ale mnie nie podoba się ten dział, bo nie używam kosmetyków xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - dzial super :) fajnie ze powiedzialas o tym :) wlasnie szukam dobrych odzywek

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. troche małe literki :)

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy dział, mam nadzieję, że będzie na blogu pojawiać się regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pogratulwać pomysły na taki dział.Wiele razy chaiałam kupić jakąś odżywkę,ale nie wiedziałam czy jest ona dobra.Za tydzień wybiorę się do apteki i kupię właśnie tę odżywkę,bo jest ona łatwa w zastosowaniu.Myślę,że ten pomysł Wam wypali i pomoże wielu osobom :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i bardzo się z tego powodu cieszę. Gdybyście mieli jakieś sugestie kosmetyków do przetestowania to ja zawsze bardzo chętnie:) Dajcie też znacz, czy interesują Was produkty do makijażu, kremy, odżywki czy inne drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywam takiej samej odżywki xD



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się ten dział . ; /

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie dział bezsensu na blogu o stardoll. -.- Nie podoba mi się ten pomysł. Osobiście nie będę tego czytać, ale dobrze, że się innym podoba :)
    Również dobrze, że się staracie wnieść coś na bloga, doceniam to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę to dziwne, że na blogu o stardoll robicie recenzje kosmetyków :d No ale gratuluję wam pomysłu. Nigdy nie wiedziałam, jaką mogę kjpić odżywkę, ale wy mi podpowiedziałyście. Kiedyś co prawda już taką miałam, ale to było dawno. I oczywiście się skończyła. A potem nie kupowałam. Ale na pewno w najbliższym czasie pójdę do apteki i sobie taką odżywkę kupię : >

    OdpowiedzUsuń
  11. również nie jestem zachwycona tym działem na blogu o tematyce SD. Generalnie nie kupuję paramedykamentów przez internet ,bo nie wydaje mi się to bezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ktoś chce poczytać o kosmetykach to może wejść na bloga gdzie tylko o tym piszą -_- Ja tu weszłam by poczytać o nowościach na Stardoll.
    Poza tym nie wiem czy recenzje są prawdziwe (bo używałyście tego), czy po prostu ktoś z tej firmy (produkującej kapsułki) się z Wami skontaktował i za dobrą opinię zapłacił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się ten pomysł :/ To jest blog o Stardoll. Gdybym chciała poczytać recenzje kosmetyków, weszłabym na jakiś bardziej profesjonalny portal (już na pewno nie "szafiarski" blog gimbusa). 3 razy nie, dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miss Justi nie daję dobrej opinii produktom z których nie korzystam. Oskarżenie całkowicie bezpodstawne a nawet jest to pomówienie mojej osoby. Następnym razem pomyśl nim napiszesz bo mogę wyciągnąć z tego konsekwencje

    OdpowiedzUsuń
  15. mam to miałam to zanim to weszło. Mojej koleżanki kuzynka pracuje w aptece i dała nam próbki mega ale to mega działa . Polecam trochę pachnie miętowo ale jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uważam pomysł trochę nie trafiony ze względu na tematykę bloga

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  17. nie podoba mi się pomysł

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  18. dział dosyć ciekawy, ale ogólnie nie pasuje do tematyki bloga

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny dział, ciekawy ale zgadzam się z komentarzami powyżej temat raczej nie nawiązujący z tematyką bloga ;D
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno skorzystam z działu :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  21. Kompletnie nie podoba mi się dział, blog o stardoll nie powinien przekraczać świata internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny dział ale lepiej żeby się nie pojawiał na częśto na blogu bo jest to blog o stardoll ale nie o kosmetykach.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam nic do działu jako do działu i do recenzji bo fajna i dobrze się ją czyta ale zupełnie nie pasuje do tego bloga..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze