sobota, 15 grudnia 2012

Strój tygodnia: Heneda

Dziś zaprezentuję Wam stylizację Henedy. Muszę przyznać, że kiedy tylko ją zobaczyłam byłam pewna, że to właśnie ten strój Wam pokażę. Stylizacja w tzw. "hipsterskim stylu". Nie każdemu takie wychodzą, jednak muszę przyznać, że ta jest idealna! Każdy element jest doskonale dobrany.
Podstawą tutaj jest cudowna kurtka z motywem miasta. Adam, czyli właściciel konta, doskonale dopasował do niej każdy element. Jest nawet  makijaż pasujący do całości. Trudno mi cokolwiek powiedzieć, bo najchętniej określiłabym to słowem "genialnie".
Co sądzicie o stylizacji?

  (Źródło: O-rakulum.blogspot.com)
|Koszula- Bonjour Bizou| Kurtka- Rio| Spodnie- Bonjour Bizou| Torba- Fallen Angel| Creepersy- Killah| Czapka- Rio + Bonjour Bizou|

28 komentarzy:

  1. Ten strój jest genialny! Ta wspaniała kurtka, tak ślicznie dopasowuje się do spodni,butów i torebki :) Naprawdę pogratulować mu stylizacji, bo jest boska.Kurtka jest taka śliczna, ma wspaniały motyw. Ahh,ja ja chcę!

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka jest zjawiskowa. A co do stylizacjo chyba nie trzeba wspominac, ze Adam, robi je po prostu rewelacyjne.

    fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to mi się jedynie czapka i buty podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie stylizacja, twarz lalki jest bardzo fajna ale strój już nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdy chciałam wejść na tego bloga, pokazało mi się takie coś:
    http://oi45.tinypic.com/wme6vp.jpg
    O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. nie w moim stylu, ale robi wrazenie :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest idealnie . Buty jedynie odejmują urok .


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Stylizacja jest boska. Najbardziej podobają mi się buty :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ta stylizacja jest genialna wszystko ładnie do siebie dopasowane

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kurtka ciekawa, ma ładną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie strasznie podoba :)

    sisi_penny
    obs jako ; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna stylizacja! Gratuluję kreatywności i oryginalności *u* Wszystko idealnie ze sobą współgra. Ta bluzka- kurtka idealnie pasuje do butów i torebki. Na prawdę, stylizacja godna podziwu! ♥. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest niesamowita. Na ogól nie lubię takich butów, ale tutaj wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cAŁKIEM mi się podoba, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, stylizacja idealna. Chociaż nie przepadam za hipsterami itp. to jest naprawdę dobry outfit. Niby prosty, ale taki... efektowny

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się ta stylizacja chociarz lubie styl hipsterski lecz ta stylizacja do mnie nie przemawia ;}

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze