sobota, 29 grudnia 2012

TRENDY: Zima 2012/2013

Równe dwa tygodnie minęły, a więc pora na kolejny trend tego sezonu, mowa dzisiaj "Odrodzonym Gotyku". Jesienią ten trend już się pojawił, a zimą jest kontynuowany. Jacy projektanci postawili na to? Głównie Dior, Dolce&Gabbana, Gucci, Valentino, Versace, Etro oraz Antonio Marras. Gotyk nadal jest zachowany w czerni, jednak teraz jest więcej kobiecych i romantycznych jego wydań. Jest to idealny wybór na wieczory. Maxi nadają się na premiery teatralne, filmowe, plebiscyty, a krótsze wersje na imprezy, nocne wyjścia. Styliści proponują ostatnio nawet takie suknie na śluby. Kto by pomyślał? Zawsze ta ceremonia kojarzyła nam się z bielą - czystością, lecz czasy się zmieniają, a moda razem z nim. Co charakterystyczne? Kolor czarny, koronki, przezroczystości, kunsztowne zdobienia, ciężka biżuteria, ciemne usta i makijaż, włosy rozpuszczone lub spięte z tyłu. 

27 komentarzy:

  1. JUZ CI NAPISALAM ZE SIE JARAM, ALE TU TEZ NAPISZE. JARAM SIE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś genialny! :)
    Wybrałeś ciekawy trend i piękne ubrania, które idealnie się nadają na ten temat stylu. Nie aż tak bardzo wykombinowałeś w stylizacji, bo właśnie pokazałeś na czym polega ten trend, a nie tak jak wszyscy narzucają jakimiś zbędnymi dodatkami na stylizację ;)
    Tyle mam do napisania i życzę dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na artykuły tego typu był strzałem w dziesiątkę!
    Wspaniale piszesz - przyjemnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały artykuł oraz ubrania, które na pokazałeś, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł, ubrania idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zajebiście wszystko, tak jak już mówiłam. Piękne screeny i dobry artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie powiedziałaś/eś o metalowych dodatkach, ćwieki, to jest teraz główny schemat powrotu gotyku :) Ogólnie fajnie się to łączy z moro :D Świetny artykuł, mało ale konkretnie :3

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Tak jak w tamtej stylizacji buty mi nie pasują , reszta jest ok ;)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te artykuły! I na dodatek ty piszesz je tak, że bardzo przyjemnie się je czyta. I trafnie wybierasz wszystkie ubrania. Wykonałeś bardzo ładną stylizację. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu śliczna stylizacja *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania są cudowne

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te artykuły. A ubrani, które wybrałeś są boskie. :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ciuchy *.*

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubie gotyk ale na stardoll ani w realnym życiu nie ubieram się gotycko lecz ubrania te często mnie zachwycają.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny artykuł, wybrałeś/wybrałaś bardzo fajne ciuszki. Co, do ślubu to czemu nie w czarnej sukni? Podobno w niektórych kulturach to biały jest kolorem żałobnym;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za tym stylem, chociaż uwielbiam koronki, które się z nim wiążą. Na pewno wyposażę się w parę ciuszków

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  17. koocham taki styl! najlepszy jaki istnieje wg mnie :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię ten styl ,chociaż lalki tak raczej nie ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  19. Artykuł jest naprawdę genialny! Wiele można sie z niego dowiedzieć.Ja naprzykład dowiedziałam się co nie co i już mam pomysł na stylizację i to własnie dzięki temu artykułowi.Ciuchy jakie ze sobą połączyłeś na doll są prześliczne! Bardzo chchaiałbym mieć takie w mojej stardollowej szafie.Ubrania jako przykład też są prześliczne!Bardzo podoba mi się ta czarna sukienka.Tak jak niektórzy uwielbiam koronki! Napewno po dałodaowaniu superstar wyposażę moją szafę w kilka koronkowych ciuszków :) Na koniec chaiałm tylko napisać,że masz przepiękną doll :) Zakochałam się w jej twarzy :>

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej urzekły mnie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że zostałam poinformowana o trendzie, który był już jesienią xD (tak wiem, jestem "pro")
    Osobiście nie gustuję w gotyku, ale bardzo lubię kolor czarny. Koronki są kobiece, myślę, że przekonam się do tego trendu.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne *_____*

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  23. Artykuł jest super, nie przepadam za gotykiem ani niczym podobnym ale ubrania mnie urzekły O.o
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze