poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest Pink Gems Necklace. Jest to naszyjnik ze sklepu Glam'rus, który kosztuje 14 stardollarów. Co o nim sądzicie? Kupiliście/kupicie go?


19 sd na ten wybór dnia otrzymuje MissGoldOliwia
Po nagrodę zgłoś się do mnie w ciągu 24 godzin.

________________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Serdecznie zapraszam na bloga spectrum-of-stardoll.blogspot.com na którym odbywa się WIELKA LOTERIA.W całym tygodniu jest masa atrakcji,stylizacji oraz wiele,wiele,wiele,wiele więcej.
Dlaczego warto wejść; -Codziennie są MK, -Są ciekawe stylizacje, -Jest konkurs na komentatora miesiąca

19 komentarzy:

  1. jest sliczny ale nie kupuje bizuterii

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie kupię- niezbyt ładny, TROCHĘ dziecinny. Ale można by było spróbować zrobić z nim jakąś stylizacje, I w dodatku nie lubię biżuterii z salony piękności
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Może go kupię ..

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny kupię :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie. Nie kupie

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupiłam i nie kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie jestem pewna co do niego, niby nie używam biżuterii w salonie, ale zawsze coś może się przydać

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest zbyt "ciężki", poza tym rzadko używam takich naszyjników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och,muszę go kupić. Jest śliczny i napewno będzie świetnym dodatkiem do wielu stylizacji.Bardzo mi się podoba kolor,nie za różowy, lecz cena już nie jest taka fajna :PP

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładny ale raz, że nie mój styl(nie noszę takich rzeczy, a dwa,że drogi :/

    LadyNianiuia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ładny ale nie używam bizuterii, wiec nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest troche drogi A poza tym , nie używam tego typu biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  13. średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie nie podoba. Poza tym nie nie używam tego typu biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze