piątek, 14 grudnia 2012

Wyniki na "Modną Stylizacje"

Przypominam, jakie było zadanie - należało wykonać stylizację kierując się jednym z trzech podanych trendów jesieni. Przejrzałem wszystkie zgłoszenia, było ich około trzydziestu, za co dziękuję. Nagrody były mam nadzieję zachęcające. Czas na werdykt... ja wiem kto wygrał..., a jest to...

oliwcia_paris - 100sd i pierwsze miejsce
backless - 50sd i drugie miejsce
wyróżnienia w wysokości 15 stardollarów - minerwaaa, Mister_John_xd, MissMileyLove1

Z racji iż stylizacje były na dość wysokim poziomie, zrezygnowałem z 3 miejsca, zamiast tego są przyznane 3 wyróżnienia. NAGRODY NALEŻ ODEBRAĆ W CZASIE 48H. Osoba z 1 miejscem zgłasza się po nagrodę do martunia29, reszta ma zgłosić się do mnie (xxemowaxx), najlepiej w KG. W NAGRODZIE JEST JUŻ WLICZONA PROWIZJA!

25 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba zwycięska praca!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, też mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zwycięska praca jest świetna,naprawdę zasługuje na pierwszym miejscu :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)

    Szkoda, że w końcu nie wzięłam udziału :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :)
    Zwycięską praca świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest zwycięska praca <33

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje, jest sliczna :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za wyróżnienie. Pierwsza praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. zwycieska praca jest booooskaa!!!!!
    WIELKIE gratulacje ^^

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww! Kurde, nie sądziłam, że moja praca przypadnie do gustu! Dziękuję ślicznie i gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację! Naprawdę kosmicznie śliczne stylizacje ^__^

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje, zaczynam żałować, że nie wzięłam udziału ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulację ! :>

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja ;)

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze