poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wyniki szybkiej loterii i informacja


100 sm wygrywają: 
Diana.Miss2, miley789789, LadyNianiusia,Invincible_xD, Truskawka1616

50 sm wygrywają: 
punkkokoo, koralina2346, BlackLilou, kropeczka108, wikipet201

GRATULUJĘ
Po nagrody zgłoście się do martunia29 w ciągu 24 godzin.

INFORMACJA:
Jeżeli chodzi o wyniki najlepszych komentatorów dwu tygodnia 03.12-16.12 to pojawią się dopiero za dwa tygodnie. Tak jak ostatnio podam pięć zwycięzców jednego dwu tygodnia i pięć drugiego. Wydaje mi się, że tak jest lepiej. W czasie ferii świątecznych będę aktualizować listę honorowych czytelników. Mam kilka fajnych pomysłów na nagradzanie was. Teraz jest koniec półrocza więc nie dam rady po prostu tego zrobić.

Komentuj posty od 17.12 do 30.12 i zostań jednym z pięciu najlepszych komentatorów dwu tygodnia, którym  daje po 40 sd.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za wygraną i gratuluję pozostałym :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję.

    Zgłaszam się do tego konkursu na komentowanie :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wygraną, gratuluję pozostałym.

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ja niestety nic nie zajęlam :c

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ;]

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Kurcze muszę się poprawić z komentowaniem bo wydaje mi się, że ostatnio trochę cię pogorszyłam z komentowaniem -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wszystkim którzy wygrali. ;)

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  10. ja straszliwie chce przeprosic, nie pisalam dosc dlugo komentarzy z powodu brak czasu, od chwili do chwili zerkalam i pisalam :) ale nie taj jakby sie chcialo.. ale obiecuje ze nadrobie! Gratuluje wszytskim!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze