środa, 9 stycznia 2013

Brak styczniowych Hot Buysów

Związku z tym, że nie pojawiły się do tej pory styczniowe Hot Buysy ani żadna ich zapowiedź napisałam wczoraj wieczorem do Administracji stardoll wiadomość i już dzisiaj rano otrzymałam odpowiedź. Zapytałam ich dlaczego do tej pory nie pojawiła się zapowiedz styczniowych Hot Buysów, ponieważ minęło już osiem dni stycznia i się niepokoiłam tak jak i wielu z was, że w styczniu admini ich w ogóle nie dodadzą. Z ich odpowiedzi wynika, że obecnie pracują jeszcze nad tym i proszą nas o cierpliwość. Z tego wynika, że możemy w najbliższych dniach spowdziewać się ich w Starplazie. Wy też nie możecie doczekać się jak będą wyglądać styczniowe Hot Buysy? Jak myślicie kiedy pojawi się ich zapowiedz?



30 komentarzy:

  1. Ah tam wielka panika na hb wiadomo że dojdą ;D ale Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wydałabym parę sd na nowe HB. Czekam zniecierpliwością!

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak będą wyglądać

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa kiedy dojdą styczniowe HB,bo już pownny być,ale w liście pisze,że nad tym pracują więc napewno już niedługo Hb pojawią się w starplazie,ale kiedy? Nie mam pojęcia.Wystarczy nam tylko czekać.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam , że w tym miesiacu Nie dojdą żadne HB. Ale na szczęście Admini jeszcze nad nimi pracują.! Nie mogę się doczekać kiedy dojdą( jeśli w ogóle dojdą). :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiałam, dlaczego HB jeszcze nie ma. Czekam z niecierpliwością.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, ze chociaz fajne beda :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. może to dlatego,że są dostępne te z grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się tam nie przejmuję ,ze hb nie ma bo przecież w grudniu dodano aż 31 nowych i mi to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam niecierpliwie.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cierpliwie czekam :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również niepokoiłam się o te HB. Mam nadzieję, że szybko się pojawią, bo jestem ich strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech to niesprawiedliwe też napisałam w tej sprawie do adminów ale mi nie odpisali (pisałam wcześniej od ciebie) Ale cieszę się, że będą jeszcze Hot Buysy bo już myślałam, że amini przestali je robić a to byłby dla mnie wielki cios bo jestem kolekcjonerem ;p Nie mogę się doczekać kidy w końcu pojawią się HB

    OdpowiedzUsuń
  15. Ją jakoś specjalnie się mię martwiłam w sumie, bo ub kolekcjonuje okazjonalnie, kiedy są b ładne. Ale czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie zauważyłam ;o ale dobrze że napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się już ich doczekać :D
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  18. To miło z Twojej strony, że się pofatygowałaś, gdyż ta kwestia bardzo mnie nurtowała (zbieram hb) :) dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniemy nadzieję, że jeszcze dojdą i nie będą aż takie drogie :)
    Ale też jestem bardzo zniecierpliwiona bo w mojej szafie ich brakuje. Najlepiej przydały by się z dodatków Hb :D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż, dobrze, że zainteresowałaś się tą sprawą, sama byłam zdziwiona, że żadnych HB jeszcze nie ma. Oby pojawiły się jak najszybciej

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może skoro admini się spóźniają to jako wynagrodzenie ich ceny nie będą takie wyssokie jak zawsze ;p? (nie wierzę w to co piszę). No, ale jakaś rekompensata się należy.

    OdpowiedzUsuń
  22. narazie i tak bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  23. TO samo mi odpisali, kiedy spytałam o SA.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam nie przejmuje się tym, bo raczej nie kupuje hb. ;)
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  25. No szkoda, że jeszcze nie dali. Mam nadzieję, że chociaż Hb bd jakieś ładne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwne. Wygląda na to, że już się nie doczekamy styczniowych HB, może je zniosą?

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie, że napisałaś do nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze