środa, 4 kwietnia 2012

Casting do PIMP MY SUITE



                                                                     CASTING
wymagania:
- min. 25 level w grze
- dobrze by było gdyby w schowku lub pokojach były artykuły do udekorowania apartamentu
- CV czyli dlaczego to właśnie Ty zasługujesz na Pimp my suite

Raz w miesiącu osoba, która wygra casting otrzyma od redakcji ciekawszy stardoll metamorfozę apartamentu, a konkretnie 2 pokoi, 150 sd w formie mebli i innych dodatków do pokoju. Dla chętnych będzie to metamorfoza z hasłem ( sami zakupimy potrzebne nam rzeczy) a dla osób, które nie chcą podawać hasła będzie forma pokazowa a 150 sd zostanie przekazane w formie prezentów do wykonania pokoju zgodnie z naszym zamysłem.

Chętnych proszę o wpisy w komentarzach

23 komentarze:

  1. Zgłaszam się. Właściwie piszę tu komentarz, bo nie podoba mi się mój apartament. Wszystko w nim jest takie mdłe i nic do siebie nie pasuje. Chciałabym metamorfozę z hasłem. Uważam, że przydała by się przemiana moich pokoi.

    Ola1213

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Wymagania spełniam wszystkie. W schowku mam pełno przeróżnych rzeczy.

    Dlaczego ja?
    Otóż nie mam czasu, żeby zająć się pokojami na stardoll, a chciałabym, żeby mój apartament wyglądał. Kiedy zabiorę się za robienie jednego pokoju, rezygnuje, ponieważ 'po drodze' tracę pomysły. Mam nadzieję, że mi pomożecie :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Mam 35 level na stardoll. Większość pokoi mam urządzonych ale nie wszystkie. Brak mi weny i dlatego zgłosiłam się do PIMP MY SUITE. Wiem, że redaktorki tego bloga i jego założycielka mają wspaniały gust, a mieć pokój wykonany przez tą wspaniałą ekipę byłby spełnieniem marzeń. Naprawdę będę zaszczycona jak wygram, to dla mnie wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój nick na stardoll to Belladonnaxd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, bo urządzenie pokojów sprawia mi ogromny problem. Nie mogę zdecydować się na jedną stylistykę - staram się połączyć barokowość i ciężkość secesji z nowoczesnością... (co samo w sobie jest wyzwaniem) a tu figa z makiem, tym bardziej gdy wykonuje to takie beztalencie jak ja xD

    Na SD jestem od 2007 roku ( z przerwami, podczas których złośliwie wypuszczano najfajniejsze kolekcje :D w każdym razie - 69 lvl), a moje pokoje to totalna porażka. Zaczęłam pracować nad moim kontem, żebym spędzone na Stardollu czas i pieniądze mogła potraktować jako owocny wydatek. W schowku ma wiele różnych mebli - poniewiera się tam nawet fotel z ostatniej edycji LE... Mam odblokowane artykułu z Beach villa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się zgłosić .. ;)

    Dlaczego? ..
    Hmm.. Bardzo lubię wasz blog i jestem głodna krytyki, nowych pomysłów... Chciałabym zobaczyć mój apartament w waszym wykonaniu. Sądzę, że to dobry pomysł na pogłębienie kreatywności, nie tylko waszej, ale też mojej. Interesuję się architekturą wnętrz, niestety nie mam wystarczających środków na "odpicowanie apartamentu", między innymi dlatego zależy mi na apartamencie waszego pomysłu. Wtedy wiedziałabym co jest dobre i modne.

    Czekam z niecierpliwością na wyniki i pozdrawiam serdecznie wszystkie redaktorki ;) !

    Carolinee-
    (obserwuję jako Carolinee ss.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.

    Mam 30 level.

    Mojemu apartamentowi naprawdę przydałaby się profesjonalna aranżacja. Bo chociaż jakieś tam pomysły mam, okazują się zbyt marne. Nie jestem zbyt kreatywna. W moich pokojach panuje albo chaos i brutalny nieład, albo pomieszczenia wyglądają jak niedokończone... W skrócie: fatalnie, koszmarnie, a nawet gorzej. Nie chcę już dłużej straszyć innych stardollowiczów moim odrażającym apartamentem, w którym bezguście ogłosiło dyktaturę. Czas ogłosić rewolucję (metamorfozę:)
    Dlatego mam nadzieję,że wygram casting, bo mój apartament przeżywa teraz katusze zadawane moim beztalenciem. Czas położyć temu kres.

    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie

    Dlaczego akurat moglibyscie wybrac mnie??

    Otoz, mam 37 level. Nie mam smykalki do dekorowania i urzadzania mojego apartamentu. Moze i znalazl by sie czas ale nie mam pomyslu. Moj apartament jest nudny, nic tam sie nie zmienia od ok. roku. Zdeczdowanie bardziej wychodzi mi robienie stylizacji niz urzadzanie mojego apart. Kazdy jest dobry w czyms innym. Wygranie tego konkursu dalobz mi wiele mozliwosci na metamorfoze mojego apartamentu. Zmienil bz sie on w tentniacy zyciem dom. Mam wiele planow, ale po wynikach dopiero sie okaze czy moge je zrealizowac.

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ;] Zgłosiłam się do Pimp my Suite już z tydzień temu, ale moje zgłoszenie zostało chyba usunięte.. ;c

    Carolinee-

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!

    Dlaczego ja?
    Jestem osobą, myślę kreatywną, głodna pomysłów.. Chciałabym zobaczyć co profesjonalistki potrafią zrobić z moimi "dziełami". Chcę usłyszeć krytykę. Wiedzieć co robię źle. Jestem bardzo ciekawa, czy zrobiłam coś godnego uwagi. Samej mnie, nie stać na piękny apartament, ale na pewno z waszą pomocą mogłabym zajść co najmniej wyżej niż dotychczas. Czekam z niecierpliwością na wyniki.

    Carolinee-

    (obserwuję jako: Carolinee ss.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Od dawna mam duże problemy z umeblowaniem mojego domu. Zawsze podobały mi się apartamenty innych - naprawdę ładne przestronne, przede wszystkim przestronne ! Kiedy już mialam upragnione ss i stardollary kupowałam meble itd. po czym próbowałam zrobić własnie podobny efekt jak u innych. Wszystko było w ubłaganym stanie... Nie mam najmniejszych zdolności do dekorowania talentu a ciekawi mnie co osoby znające sie na meblowaniu zrobiłyby z mojej ekhem... (co najmniej) nieudanej próbie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się

    Mam 51 lvl. prawie już 52 a mam apartament do bani , wogóle nie mam takich przydatnych ładnych mebli i wogóle mam wszystko brzydko ! Muszę wygrać , ponieważ musze udekorować mój apartament pozbawiony blasku :)
    Apartament jest najważniejszym elementem a ja mam ochydny apartament nie mam wogóle weny do tego by urządzić jakoś ten apartament :) Plis pomóżcie mi !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu już od ponad trzech lat, zdobyłam już 68 poziom, ale wciąż brak mi naprawdę porządnego apartamentu. Ciężko mi znaleźć jakiś dobry i ciekawy pomysł. Nawet jeśli coś wymyślę, ogranicza mnie brak środków na realizację projektu. Wierzę, że dzięki temu programowi mam szansę na najwspanialszy prezent, jaki tylko mogę sobie wymarzyć - przemianę mojego apartamentu w wyjątkowe wnętrze. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na stardoll od 5 miesięcy ,
    miałam kiedyś jeszcze konto ale nie miałam przez jakis czas internetu i zapomniałam hasła ; mam 35 lv , byłamm ss więc mam teraz 4 pokoje 2 urządziłam z pomocą waszego co tygodniowego artykułu o apartamencie ale nie mam pasujących do nich mebli, i nie mam niestety zbyt duzo środków, na zakup ich,mam wielką nadzieję ,że uda mi sie wygrać casting była byym wtedy w 7 niebie

    wasza honorowa czytelniczka
    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Mam 48 poziom, jestem na stardoll już prawie trzy lata. Wiele razy próbowałam zrobić coś z moim apartamentem, ale nigdy mi nic fajnego nie wyszło. Nie mam żadnych pomysłów na jakiś ładny pokój. Dzięki tej akcji mogę zmienić mój apartament i wreszcie go polubić.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się c: Mam prawie 45 level (jakieś 39sp do niego). Na stardoll jestem ponad 2 lata.. Szczerze mówiąc, to przeraża mnie dekorowanie apartamentu.. Nigdy nie radzę sobie ztym, nie mam pomysłu.. Kiedy patrzę na wszystkie te piękne apartamenty, aż mi się smutno robi. Wiele razy chciałam zmienić apartament, ale niestety zawsze zostaje to, co jest- czyli nic ciekawego. Nie mam też stardolarów na zakup czegokolwiek nowego do apartamentu, oczywiście zbieram, ale wolę inwestować w stylizację. Chciałabym wygrać casting, bo to dałoby mi szansę na odmianę myślenia o moim apartamencie, i o samym dekorowaniu go. Nie będę pisać "ojeju nie masz szans" itd, bo skoro piszę to wierzę, że jakieś szanse mam, no nie? ;) Więc, wierzę, że mam szansę wygrać i czekam niecierpliwie na wyniki c:
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg się
    Mam 37 level i na stardoll jestem chyba ze 3 lata, ale to konto straciłam i odzyskałam jakieś pół roku temu. Właściwie to jestem noga w robieniu apartamentów i nigdy nie mam pomysłu na coś ciekawego. Mój domek składa się właściwie z jednego, czy dwóch urządzonych pokoi i to wszystko... Sądzę, że to ja zasługuję na Pimp my suit dlatego, że mój apartament to porażka, a ja do tych spraw nie mam wyczucia. Poza tym brak czasu i funduszy też nie sprzyjają urządzaniu pokoi ;) Bardzo bym chciała, żeby mój apartament wyglądał chociaż przyzwoicie.

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego ja ? Szczerze mówiąc nie mam talentu... Chciałabym metamorfozę z hasłem gdyż By mi to bardzo pomogło. Wiem że apartament, to wizytówka każdej doll, a ja chce żeby mój apartament był naprawdę piękny.

    KatieMayaKiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.

    Dlaczego ja?
    Mam 49 lvl, niedługo już 50 a po prostu nie mam talentu do robienia pokoji. Muszę co jakiś czas zmienić go ale robię to z wielką niechęcią bo nie umiem do siebie niczego dobrać. Mam niedużo mebli bo większość to typowe darmówki ale da się z nich coś czasem zrobić. Chciałabym mieć ładny apartament ale no nie umiem. Pokój z szafą udekorowała mi moja przyjaciółka, którą poprosiłam o to, bo ona w przeciwieństwie do mnie lubi dekorować pokoje i przyznam, że jej to wychodzi.
    Chciałabym abyście mi w tym pomogli, żebym wreszcie miała jakiś przyzwoity pokój. Czekam na wyniki :)

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, mam 51 poziom, kilka stron rzeczy w schowku.

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Mam 56 poziom, za niedługo 57 a pomimo tego moje pokoje nie są cudowne. Jeden jest ładny reszta bez pomysłu. Apartament jest tłem naszej doll, wypełnia przestrzeń obok lalki, więc musi doprowadzać oglądającego do szału.

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze