niedziela, 13 stycznia 2013

Coś z niczego

Zapraszam was na kolejny artykuł z serii "Ciekawsza strona apartamentu". Tym razem pokażę wam jak zrobić coś z  niczego. Nie, nie będziemy potrzebowali pomocy Harego czy Hermiony. Można tu się obejść bez magii. I jest to nawet od czarów łatwiejsze :)
Zapraszam

Spójrzmy na apartamenty innych stardollowiczów. Co widzimy? W większości z nich przeważają te same meble. My chcemy być oryginalni, więc czemu mamy te same meble co inni. Jednak można w bardzo łatwy sposób to zmienić. Jak? Nie, nie trzeba ich projektować stardesign. Wystarczy je poskładać z mniejszych elementów. Np. z podestu i poduszek, można wyczarować niepowtarzalne łózko.

Moimi ulubionymi elementami, których używam aby stworzyć coś z niczego są następujące  przedmioty:

Czyli jednym słowem wszystko co proste i najlepiej tanie. Płaskie podłogi, podesty, szyby czy stoliki. Te rzeczy są najlepsze do tworzenia konstrukcji oraz mebli jak np szafa. Elementy z stardesign to królowe dziedziny "coś z niczego". Można z nich wyczarować prawie wszystko  Na koniec zostały nam przejrzyste "latające" firany oraz poduszki. Z nich można stworzyć piękne łóżko czy sofę.

W tworzeniu własnych mebli jest nieskończenie wiele możliwości. Jedynym ograniczeniem jest tu nasza wyobraźnia. Wykonane w ten sposób meble są nie tylko oryginalne ale też tańsze i często bardziej efektowne.

No dobra, przejdźmy w takim razie od gadania do działania. 
Oto kilka przykładów:



Kombinacji jest nieskończenie wiele. Zależy to tylko od waszej wyobraźni. Pamiętajcie że takie meble, nawet jeśli czasem nie wyjdą, zawsze będą wzbudzać większy podziw niż gotowce. 

Dzisiejszy artykuł jest krótszy od swego poprzednika, ale to po to aby pozostawić niedosyt i miejsce dla waszej wyobraźni, ponieważ jutro będzie czekał na was konkurs. Wszystkiego jednak dowiecie się w swoim czasie. Miałem też trochę mniej czasu, gdyż cały dzień byłem zajęty wolontariatem w WOŚP. 
Podobał wam się dzisiejszy artykuł? Wolicie czytać krótko, zwięźle i na temat, czy długie artykuły na wzór zeszłotygodniowego.


37 komentarzy:

  1. WOW! super artykół , podoba mi się te łóżko

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jest to pierwsze łóżko, jeżeli chodzi o długość artykułów to chyba wolałabym dłuższą wersję z większą ilością przykładów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dłuższa wersja jest lepsza, super artykuł

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci, że jesteś bardzo pomysłowy/pomysłowa i kreatywny :D
    Umiesz zrobić z niczego nic :))
    Bardzo mi się podoba te czarno czerwone łóżko może zrobię spróbuję ale potrzeba mi troszkę rzeczy do niego :D Naprawdę gratuluję pomysłu bo jeszcze nigdy nie widziałam żeby ktoś tak powymyślał :D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze łóżko jest ekstra ;D




    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł boski *-* Dawno brakowało takich. Bardzo spodobał mi się pomysł 1 - jest świetny. :D
    Jeśli chodzi o długość artykułów, to lepsze są długie, więcej ciekawych pomysłów, przykładów.

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rzeczy są naprawdę cudne. Pewnie wykorzystam drugi mebel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i kreatywne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótko i zwięźle , ale więcej przykładów :D


    Naulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Świetnie wychodzą ci takie "konstrukcje. Zgadzam się z większością - pierwsze łożko jest fantastyczne! Wolę dłuższe artykuły.

    Harrego* - wybacz czepialstwo zagorzałej fance powieści J.K. Rowling ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, świetny, świetny artykuł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Award. Wpadnij craz-among-us.blogspot.com i dowiedz sie więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! jakie cudo *u* prześliczne zrobieś te łóżka. masz talent, jestem pod wrażeniem. Hymm... ja mam wiele niepotrzebnych mebli, może i mi uda się zrobić coś niepowtarzalnego i ciekawego? Spróbuję ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jedno do powiedzenia: masz talent. Do pisania jak i do apartamentow. Twoje artykuly sa swietnie napisane, chlone je jak ciekawa ksiazke :) Powiem jeszcze jedno: chce jak najwiecej twoich postow

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety chyba nie mam do takich rzeczy talentu... ale zawsze jak widzę u kogoś DIY, które jest ładnie zrobione to respekt ;) Bardzo ładne łóżka zrobiłeś :) Świetny artykuł

    Ladynianiusia

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy i kreatywny ,chociaż ten z zeszłego tygodnia był bardziej dopracowany. Rozumie brak czasu, bo też byłam mocno zaangażowana w WOŚP.

    Ciekawa jestem tematu konkursu

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się pierwsze łóżko i szafa, co do drugiego łóżka to nie przypadło mi do gustu ale ogólnie super artykuł :) Ja wolę, któtsze wersje jeżeli chodzi o tekst, bo nie zawsze mam czas i chęci do czytania długich artykułów a jeżeli chodzi o przykłady to ich może być bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu jakie kreatywne super

    ekoWhite

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny pomysl!

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  21. super !! ten wolę krótkie artykuły... nie wiem komu chce sie czytać długie xD

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny artykuł, to pierwsze łóżko bardzo mi się podoba :)
    lili94saphire

    OdpowiedzUsuń
  23. To pierwsze łóżko wyszło niesamowicie! :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważne, żeby artykuły były tak piękne, jak ten tutaj ( i tamtem poprzedni oczywiście też). Niezwyle interesujący. ;>
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja wyobraźnia nie jest aż tak bujna :P Trudno mi wymyślać takie cuda *.*

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny arktykuł i przydatne pomysły! Każdy stworzony mebel jest orginalny i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż, świetne propozycje, kto wie, może kiedyś sama wykonam coś podobnego. Brawo za kreatywność

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten artykuł,jest on bardzo ciekawy.Masz wielki talent do tworzenia pokoi i pisania,a wszystkie twoje meble z tego artykułu są sliczne i bardzo orginalne.Wszystkie rzeczy mi się podobają,szkoda,że nie mam takiego talentu jak ty.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam sie.

    http://tinypic.com/view.php?pic=4q3140&s=6
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta szafa(?). Świetne pomysły.

    Smentuska

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się te ostatnie łóżko ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie ale ja nie mam głowy do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze