piątek, 11 stycznia 2013

Hot or Not

naulka
Martunia29: Niestety nie jestem zwolenniczką takiego stylu. Nie lubię tatuaży i takich ozdób na ciele (mówię o sercu na szyi i chustkach, kołnierzyku i muszce na nodze) ciężko więc mi ciebie ocenić. Do tego wszystkiego dochodzi makijaż w stylu emo. Ogólnie sam strój jest okej. Niestety daję NOT, ale nie jest aż tak zle :)
Klaudynka016:  Nie wiem co mam myśleć na temat tych ozdób na nogach (kołnierzyk, chusta, bransoletka)... Ogółem stylizacja na nie! Nie podoba mi się twarz, a dokładniej makijaż, nalepka na szyi oraz użycie właśnie tych dodatków na prawej nodze. Beanie jest OK, żakiet i tunika również. Zmień większość w tej stylizacji, na chwilę obecną mocne NOT
wandosz
Martunia29: Stylizacja nie jest zła. Jakbyś tą czarną, ciężko wyglądającą torebkę wymieniła na jakąś delikatną było by zdecydowanie lepiej, bo ta psuje ci całą stylizacje. Daje HOT/NOT
Klaudynka016:  Stylizacje tego typu widziałam wielokrotnie. Plusem w tym secie jest koszula (krzywo nałożona, fakt). Buty i spódnica pasują do siebie, do koszuli również, jednak nie podoba mi się to połączenie. Za mało tu tego! Na Twoim miejscu wymieniłabym torbę i pozbyłabym się opaski. Daję NOT
QnitQ
Martunia29: Dobra stylizacja. Wszystko do siebie pasuję. Dlatego przyznaje ci HOT.
Klaudynka016: W końcu coś fajniejszego. Podoba mi się połączenie zieleni z pomarańczą...  Całość ładnie się prezentuje, twarz pasuje do stylizacji. Plus za użycie czarnych rajstop. Daję HOT!
swiadomosc
Martunia29: Dobra stylizacja. Dobrze dobrałaś kolorystycznie elementy stylizacji. Brakuje mi w niej tylko jakieś torby, ale przyznaje HOT.

Klaudynka016: Najlepsza stylizacja z wszystkich czterech!   Trochę skromna, jednak wzory na żakiecie sprawiają, że stylizacja wydaje się pełna.  Ładne kolory, ciekawa barwa włosów która komponuje mi się z całością. Minus za brak torebki. Przyznaję HOT


Jeśli chcesz się zgłosić do takiej oceny kliknij tutaj
Co sądzicie o ocenach? Jakbyście wy ocenili powyższe osoby?



34 komentarze:

  1. Jak dla mnie wszyscy są na NOT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przzez te dwie pierwsze stylizacje, te dwie ostatnie powiewają kiczem ;/ Gdyby stały osobno, każda faktycznie miałaby coś w sobie. Ostatnia jednak najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wysiliły się za bardzo


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  4. naulka, ja rozumiem jedną rzecz na nodze, ale nie wszystkie... Beznadziejne jest połączenie bluzki inspriowanej Moschino z żakietem a la Coco Chanel. Dwa różne style.
    Wandosz, taką stylizację już kiedyś gdzieś widziałam - ale nie była obciążona ciemnymi dodatkami.
    Dwie pozostałe są spoko, fajnie zgrane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak już dawno miałam pozbyć się opaski no ale cóż dziękuje bardzo za ocenkę . :D Zgadzam się z wami :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... myślę, że zgadzam się raczej z waszymi ocenami, ale w ostatniej stylizacji nie pasują mi buty i mogłaby się pojawić jakaś torebka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniej więcej jestem tego samego zdania :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko ostatnia stylizacja wzbudza moje zainteresowania, wydaje się w jakimś stopniu przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najbardziej zgadzam się z ocenami, aczkolwiek do dwóch ostatnich brakuje jakiś dodatków np torebki. Ale i bez tego jest ok ;D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z opiniami ;)



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie stylizacje osobiście niezbyt się podobają, choć najlepsza jest ta ostatnia. Nie jestem jednak do końca przekonana do tych butów. Białe nie byłyby lepsze(?)
    Przedostatnia byłabt prawie OK, ale rajstop nie zakłada się do butów z odkrytym palcem!
    lili94Saphire

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm. żaadna z nich nie podoba mi się do końca :/ chyba tez się zgłoszę do oceny ^.^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie HOT jest tylko stylizacja 3 :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  14. CO od ocen to w większości się zgadzam ale nie podoba mi się trzecia stylizacja, jakoś nie przekonuje mnie to połączenie kolorów, myśle, że byłoby lepiej bez rajstop. W trzeciej stylizacji wszystko fajnie oprócz butów.

    OdpowiedzUsuń
  15. oceny sa dobre, dwie pierwsze stylizacje mi sie nie podobaja. kolejne nie sa takie zle

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z waszymi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie tylko ostatnia jest hot.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejsza jest stylizacja swiadomosc. Co prawda troche za różowo, ale ona dobrała wszystko że tak powiem z głową. Pierwsza doll ma ładną twarz, ale jak to wygląda- apaszki i kokardki na nodze? : / Druga prosta, dziewczęca ale do mnie nie przemawia. A trzecia? Trzecia też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie tylko ostatnia stylizacja jest godna uwagi. Pierwsza jest przesadzona, druga- nic ciekawego, a trzecia, cóż, może bez rajstop byłoby lepiej

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej zgadzam się z waszymi opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam sie z opiniami. Najlepsza jest stylizaja 4, ale 2 i3 też są xałkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnia stylizacja jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mieszane uczucia. Styl naulki całkowicie mnie odpowiada i tu zgadzam się z ocenami. Stylizacja Wandosz jest poprawna, ale zbyt prosta. QnitQ bawi sie kolorami. podoba mi się to, ale brakuje mi tu jeszcze jakiegos dodatku. swiadomosc chyba najbardziej mi sie podoba, jednak denerwują mnie te buty.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteście naprawdę chamscy. Jest tu moja najka Naulka a wy Not Sami Jesteście Not. -.-

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsza jest stylizacja QnitQ.

    OdpowiedzUsuń
  26. naulka- zgadzam sie ze wszytskim, te ozdoby... makijaz...
    wandosz- bardzo mi sie podoba, tylko ta kokardka tu kompletnie nie pasuje. Wybralas takie ladne i delikatne odcienie i zrobilas blad ze dalas czern. Robi stylizacje ciezka i nie mila dla oka.
    QnitQ- nie podoba mi sie.
    swiadomosc- gdyby nie buty i dodalabys jakas torebke byloby idealnie!

    sisi_penny
    obs jakol; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z oliwicia_paris :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  28. naulka-Nie podoba mi się ta stylizacja.Po co te ozdoby na nogę? Nie dodają uroku,tylko szpecą doll.Czapka jest za wysoko głowy,serduszko to już inna parafia.Strój jest źle dobrany,nic się nie trzyma kupy.
    wandosz-Ta stylizacja bardzo by mi się podobała gdyby nie ta ciężka torebka.Wszystko zrobione na delikatnie i słodko,a tu nagle ciężka,czarno-złota torebka,która przeszkadza,jak patrzy się na stylizacje.
    QnitQ-Nuda,nuda i jeszcze raz nuda.Stylizacja zwykła,ani nie ma w sobie jakiegoś uroku,ani dodatków nawet nie ma.Jakby była jeszcze torebka i naszyjnik,od razu lepiej by to wyglądało.
    swiadomosc-plus za kolorystykę,choć jest pusto.Brak tu dodatków,coś co by nadało charakteru tej stylizacji.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze