piątek, 18 stycznia 2013

Hot or Not

W dzisiejszym wydaniu Hot or Not zostały ocenione cztery użytkowniczki przez Martę (Martunia29), Natalię (klaudynka016) oraz Piotrka  (jarus55). Pierwsze trzy otrzymały od nas ocenę HOT ostatnia natomiast NOT.



Av_PL
jarus55: Strój jest ładny, podoba mi się połączenie kolorów i świetnie dobrane dodatki. Przeraża mnie jednak twoja fryzura ze StarDesign Hair. Dostajesz HOT!
klaudynka016: Pierwsze wrażenie pozytywne. Nie przekonuje mnie tutaj twarz.  Ładne połączenie topu z baskinką ze spódniczką. Kopertówka jak i buty dobrane pod kolor. Myślę, że mogę przyznać Ci HOT.
martunia29: Świetna stylizacja. Jest bardzo delikatna, modna i kobieca. Jedynie mogę przyczepić się do fryzury, ale mimo wszystko daję HOT.
Kaja__1988  
jarus55: Stylizacja jest prosta, lecz przypadło mi do gustu połączenie blazera ELLE. Zmieniłbym buty, dodałbym bransoletkę albo kopertówkę i byłoby o wiele lepiej. Masz jeszcze plus za łaną twarz. Masz HOT :)
klaudynka016:  Ładne zestawienie ciuchów, jednak czemu tego tam mało? Gdybyś dodała naszyjnik i kopertówkę stylizacja o niebo lepiej by się prezentowała.  Dodatkowo zastanowiłabym się na Twoim miejscu nad wymianą butów na bardziej obudowane.  Masz u mnie duży plus za twarz. Daję HOT!
martunia29: Uwielbiam stylizację z tym blazerem. Niby prosto a ładnie. Wszystko ze sobą znakomicie współgra. Oczywiście daje HOT.
stella449 
jarus55: Kocham ten kołnierz! Jest niesamowity. Twoja stylizacja jest ładna, nie ma w niej przepychu , ani prostoty. Masz HOT :)
klaudynka016: Ozdoba pod szyją świetnie pasuje do kopertówki. Postawiłaś w tej stylizacji na klasyczną czerń i uważam to za dobre rozwiązanie.  Czegoś mi tu brakuje, jednak daję HOT.
martunia29: Bardzo fajna, elegancka stylówa. Nie jest zbyt nudna dzięki kołnierzowi i kopertówce. Poprostu mi się podoba. Daję HOT.



NiQua 
jarus55: Stylizacja wygląda jak ubranie manekina ze sklepu Mortal Kiss. Twarz też nie jest powalająca, wręcz brzydka. Ogólne jestem na nie, czyli NOT.
klaudynka016: Domyślam się, że stylizacja inspirowana zmierzchem (?) Stety, niestety ale nie podoba mi się. Trzy rzeczy to zbyt mało aby stylizacja wyglądała ładnie, bynajmniej w Twoim przypadku. Przyznaję NOT.
martunia29: Stylizacja ładna, ale trochę zbyt prosta. Brakuje mi w niej czegoś np. kopertówki i od razu wyglądało by to o wiele lepiej. Przez te włosy twoja twarz wydaje się zbyt gruba, dlatego przyznaje NOT.

Jeśli chcesz się zgłosić do takiej oceny kliknij tutaj
Co sądzicie o ocenach? Jakbyście wy ocenili powyższe osoby?


48 komentarzy:

  1. Hm.. zgadzam się z opiniami :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Hot or Not ( w wersji Stardollowej)
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni zgadzam się z ocenami ;3

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zgadzam się z waszymi opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Waszymi opiniami. Wszystkie stylizacje są proste, aczkolwiek bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia. Trzeciej stylizacji urok daje ten kołnierzyk <33 A w drugiej... po prostu prosta, doposowana. Uwielbiam takie bluzki jak na pierwszej stylizacji. A w ostatniej bardzo podoba mi się ta bluzka, ma wymyślny krój. Bardzo ładne stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie się zgadzam z ocenami, ale mnie się podoba w 100% tylko nr 3. Pierwsza jest mdła, a w drugiej coś nie gra. Czwarteh nie muszę komentować.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy pierwsze stylizacje są boskie
    *-*
    Ostatnia nie jest zła, a brakuje jej coś i ogólnie buty nie pasują.

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie sie zgadzam z ocenami

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się dwie pierwsze stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W 100-u % zgadzam się z ocenami ;)
    poland_girl11

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chciało mi się czytać, ale najbardziej podoba mi się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi w sumie wszystkie stylizacje się podobają, ale niektóre bardziej, a niektóre mniej. Pierwsza jest taka niewyraźna wszystko mi się zlewa, druga jest ok, a trzecia śliczna. Czwarta wcale nie jest taka zła, ale też uważam, że kopertówka by się przydała. Pomimo tego każdej dałabym HOT.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się !



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do końca się z wami zgadzam. Nie wiem, czy dałabym HOT w pierwszej stylizacji. Po pierwsze, na to już zwróciłyście uwagę, te włosy. A po drugie mało w tej stylizacji koloru. Wszystko jest takie... jednolite. I, o.O, znalazłam mały malkament >D kopertówka wystaje troszkę spod spódniczki. Co do reszty zgadzam się z wami. :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie stylizacja nr. 1 i stylizacja nr. 2 jest najlepsza ;3
    nie podoba mi się tak jak wam stylizacja nr. 4

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się ze wszystkimi opiniami ta ostatnia stylizacja mi się nie podoba ale trzy pierwsze są wprost świetne !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zaskocznona, tyle "hotów". Styl dollki Kaja__1988 już dawno mi się przejadł, ale wygląda poprawnie. Stelli dodałabym jakis pasek...

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście się zgadzam z waszymi opiniami.
    1 bym dała Hot
    2. bym dała Hot
    3. Bym dała hot/not
    4 . bym dała not bo za pusto
    to jest moje zdanie :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś żadna nie powala ale jeśli już miałabym dać te hot to właśnie dałabym tym trzem pierwszym

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie które są ładne co mnie cieszy ale nie ,które powinny być karane za marnowanie odcinka. Ale wiem ,ze każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładnie napisane, zwł. jarusia hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia doll niestety Not. Najlepsza stylka jest moim zdaniem Stelli449. Dwie pierwsze dziewczyny są ładne, ale dość zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z opiniami. :)



    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne trzy pierwsze stylizacje, ostatnia tragiczna. Zgadzam się z opiniami.


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  25. Każda z tych 4 stylizacji ma coś w sobie, ale w każdej brakuje tej wisienki na torcie. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze zupełnie o tym zapomniałam i przez to byłam zapisana w złym pokoju. A miałam specjalnie stylizacje na tego bloga, no niestety mówi się trudno.
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż, zgadzam się z opiniami, jedynie drugiej stylizacji dałabym też NOT. Nie ma w niej nic ciekawego, zwykła, prosta stylizacja + fakt, że ten blazer tutaj nie pasuje

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z twoimi opiniami

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z większością ocen ;)

    Najlepsza jest stylizacja Av_PL. Mnie się te włosy podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się. jednak kołnierz Stelli449, no po prostu mi się nie podoba. Jeju, jaki ona dl amnie nieładny.. Ale bez niego by sie tu nie obyło. No, cóż. Świetne Hot or Not ;>\

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja też ocenię dziewczyny ;p
    Av_Pl według mnie włosy ma paskudne a stylizacja niby jest ładna ale całkiem wieje nudą -.-
    Kaja__1988 zgadzam się jest zdecydowanie za pusto i powinny by inne buty, gdyby dodać jakąś torebkę byłoby ok.
    Stella449 jak dla mnie jest najlepsza z tych wszystkich zdecydowanie Hot jedynie dodałabym jakiś pasek
    NiQua_ wygląda jak Bella ze zmierzu ogólnie sukienka pasuje do butów ale strasznie busto, zgadzam się że ona zasługuje na not

    OdpowiedzUsuń
  32. RAZ W2 OSOBY OCENIAJĄ TERAZ 3 TO W KONCU ILE ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne opisy i oceny :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  34. Av_PL ma bardzo ładną stylizację.Kolorystycznie jest świetnie,stylizacja nie wieje nudą.Dodatki dobrane są świetnie.Jednak co mnie odraża? Ta okropna fryzura.Albo jest za wielka,albo wygląda na "przetłuszczoną".Dałabym jej Hot.
    Kaja_1988 nie postarała się w tej stylizacji.Tatułaż jest tu zbędny.Spodnie to nienajlepszy wybór w połączeniu z tym ślicznym blazerem ELLE.Stella449 ma śliczną,a zarazem ciekawą stylizację.Kołnierzyk jest prześliczny,a wszystko jest idealnie dobrane.NiQua_ moim zdaniem jako jedyna zasługuje na Not,tak jak wy to oceniliście :) Zgadzam się z jedną opinią,że ta doll wygląda jak manekin z Mortall Kiss.Nie jest tu ładnie,wręcz nijako i stylikzacja wiele nudą.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z ocenami !

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza stylizacja jest zbyt zwyczajna jak dla mnie. Z reszta sie zgadzam
    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepsza jest Kaja_1988
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym tylko zaznaczyć, że nie stawiamy przecinka przed 'lecz' oraz, że nie stawiamy spacji przed przecinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem za bardzo co tu robię ale dzięki za ocenę :)

    Kaja__1988

    OdpowiedzUsuń
  40. Wasze opinie są słuszne. Zgadzam się ze wszystkimi.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobają mi się wszystkie stylizacje, ale najbardziej 2 i 1.

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  42. zgadzam się z waszymi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  43. Milapati - Przed lecz jak najbardziej stawiamy przecinek.

    OdpowiedzUsuń
  44. a mi fryzura Av_PL bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze