piątek, 18 stycznia 2013

Met. nr 30 olunia1401

Na samym początku chciałam przeprosić za brak metki w ostatni weekend - miałam problemy z bloggerem. 
Wow ! To już moja 30 metamorfoza. Dziękuję kochani ;*
Muszę was niestety prosić o sporą dozę cierpliwości, ponieważ metki pojawiają się zazwyczaj tylko w weekendy i trzeba długo czekać na swoją kolej :(


przed: Twarz mi się nie podoba. Medoll wygląda trochę - bez urazy - jak mongoł. To przez złe rozmieszczenie części twarzy i fryzurę. Makijaż słaby. Mogę pochwalić Cię jednak za wybranie oczu, brwi i ust 4,5/ 10 p

po: W pierwszej kolejności zniżyłam max. nos i brwi. Oczy delikatnie podwyższyłam. Pomalowałam oczy i policzki. Nie miałaś pasującej szminki. Zostawiłam kolor włosów, bo ten dawał najlepszy kontrast. Koczek podkreśla dziewczęcość.


przed: Poprawnie, ale mimo to strasznie pospolicie. Brakuje mi tu dodatków. Postawiłabym na bardziej wzorzystą bluzkę lub spódnicę. Moja ocena 5/ 10 p

po: Postawiłam głównie na czerń, akcenty srebra i złota. Sądzę, że takie zestawienie najlepiej się sprawdza, gdy nie posiada się pasujących ubrań i dodatków. Sami oceńcie, czy lepiej.



Razem uzbierałaś 9,5 p.

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

38 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o makijaż to 'PO', a jeśli chodzi o ubiór to 'PRZED', w ubiorze 'PO' jest za dużo rzeczy c;
    poland_girl11

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Makijaż i fryzura w "po" idealnie. Strój po genialny. Przed również może być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu lepiej po całkiem inna dziewczyna i strój też jest piękny 5.5 ale przed też nie było tak zle tylko brakowało dodatków :)
    Ale jest spoko ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całej metamorfozy podoba mi się makijaż "po". Myslę, że stylizacje są kiepskie, ponieważ osoba, której robiłaś metkę miała mało ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż ro PO ale nie specjalnie podoba mi się stylizacja PO i PRZED

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  6. w zupełności zgadzam się z poland_girl1 :)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż po przemianie mi się podoba. Zmieniłabym brwi, ale to już sprawa właścicielki konta. Stylizacje: obie są ładne. :)


    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarz przed faktycznie przypomina jakiegoś mongoła... Po makijaż jest świetny. Przejście cieni wyszło Ci znakomicie. Co do stroju to nie specjalnie podoba mi się i przed i po. Przed jest pusto, a po jest za dużo tego wszystkiego. Bez kapelusza i chusty byłoby o niebo lepiej

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż ładniejszy w Po, a ubiór w przed, gdybyś nie napaćkała tam dużo zbędnych rzeczy byłoby lepiej.


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  10. w 100% zgadzam się z oceną ;3

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o makijaż to zgadzam się z twoimi opiniami i zdecydowanie lepiej PO. A jeśli chodzi o ubiór. Tu lepiej jest PRZED, chociaż nie powala. W PO za dużo się dzieje, choć nie jest żle. Trzeba ją tylko dopracować i będzie lepiej.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż po, delikatne, naturalne przejścia :) Niestety ale stylizacje obie mi się nie podobają.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż, jeśli chodzi o makijaż- dużo lepiej po, choć zmieniłabym włosy. Strój- nieco lepszy przed. Skromnie, fakt, że brakuje jeszcze jakiegoś dodatku, ale w Twojej propozycji jest za dużo tego wszystkiego. Zdecydowałabym się albo na złote, albo srebrne akcenty, nie wszystko naraz.

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie lepiej PO

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż, przed : Nie jest za zaskakująco. Makijaż cieniutki i prawie nic nie widać. Brwi i nos są okropne..
    Makijaż, po : Wszystko ładnie tylko te brwi wszystko psują.
    Strój, przed : Zgadzam się z opinią '' zbyt pospolicie''.
    Strój, po : Efekt jest ekstra, tylko buty nie pasują :)
    Pozdrawiam :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZED: Do mnie aż tak bardzo te usta nie przemawiają... ale makijaż oczu zrobiłąś naprawdę ładny- taki delikatny i dziewczęcy. I dodatkowy plus za poprostu wybór oczu :) Wykonałaś cudny makijaż PO. Dodałaś trochę 'pazura' , aczkolwiek bez przesady. i jeszcze ten koczek- dodał całej twarzy dziewczęcego wyglądu. Bardziej podoba mi się jednak PO. A w stylizacji PRZED. trochę za mało dodatków. Ale samo połączenie tej spódnicy i bluzki było trafne, ale mogłabyś dodać jeszcze jakieś dodatki. A w PO... tutaj to za dużo dodatków. i kapelusz, i chustka i kopertówka.. NIE, NIE, NIE. Tutaj chyba bardziej podoba mi się PRZED :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż przed I po tak samo mi się podobają, a co do stylizacja to żadna mi się nie podoba. Pierwsza jest zbyt prosta, a druga jest przedobrzona.

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem początkowa fryzura była ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Udana metamorfoza. Zdjęłabym/zmieniła tylko torebkę. Ale przed nie było źle. Tylko lalka jest "smutna". Nie rozumiem, jak można wybierać taki kształt ust

    OdpowiedzUsuń
  20. Twarz po wygląda lepiej. Odsłonięte oczy są takie piekne!jednak strój po już mi się tak nie podoba. I tak jest lepszy od przed, ale mimo to wieje mi nudą, czegoś tu brakuje.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubiór po jest zbyt zapchany, że tak powiem za dużo wszystkiego tam napchałaś. Jeżeli chodzi o makijaż to po jest dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż
    Przed:Nie zabardzo podoba mi się ta twarz.Usta nie należą do najlepszych,a brwi wyglądają odrażająco.Włosy są nijakie,mogłyby być lepsze.Makijaż jest taki,nijaki.Nie ma w nim nic ciekawego,czegoś co przykuło by uwagę.
    Po:Nie podobają mi się te zniżone brwi.Raczej powinny zostać na tej wysokości co były.Makijaż jest śliczny,kolorki są świetnie połączone,a koczek rzeczywiście dodaje dziewczęcości.
    Strój
    Przed:Nie jest źle,aczkolwiek nie jest też dobrze.Nie założyłabym tej kopertówki ze względu na to,że nie ma dziury na plaec.Przez to,ręka doll wygląda dziwnie.Nie ma tu parwie nic,co by zadziwiło-ogółem,jest nudno.
    Po:Jeju jaka śliczna stylizacja!Wszystko razem jest świetnie dopasowane,lecz nie pasują mi podkolanówki w połączeniu z butami.
    Ogółem metamorfoza jest świetna,doparcowana i ciekawa.Oby więcej takich metamorfoz :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwie stylizacje dobre !



    CrazyMIley8

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za metamorfozę :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba bez rewelacji ale chyba jednak minimalnie podoba mi się bardziej Po

    OdpowiedzUsuń
  26. Stroj po ma troche zbyt duzo wszystkieo, makijaz po sliczny

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubiór PRZED a makijaż PO.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie zdecydowanie podoba się zarówno makijaż jak i ubiór PO :)

    Ciaciaszek

    OdpowiedzUsuń
  29. Lepiej po ♥
    Bardzo ładna metamorfoza :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. em jak dla mnie makijaz po i strój przed :)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż PO jest boski i sama starałam się go odwzorować na mojej doll, ale mi nie wyszło. Jeśli chodzi o ubiór to też PO.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż jest bardzo ładny po. Strój nie podoba mi się żaden.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze