wtorek, 29 stycznia 2013

Metamorfoza lovejulia.super


PRZED

Medoll: Nie podoba mi się. :< Ogólnie ładnie wygląda z całością ze strojem, ale sama medoll mi się nie podoba. Ten makijaż jest odstraszający. Jakbym miała się czepiać powiedziałabym, że nie jest równy, ale jakoś dużej różnicy nie widać więc nie będę się czepiać. Czemu mi się nie podoba? hmm.. ogólnie części twarzy są na prawdę ładne, ciekawe i pasują do siebie, ale makijaż jak już mówiłam lekko mnie odstrasza. Fryzura i kolory fajnie. :)

Strój: Jak tylko go zobaczyłam byłam zachwycona! Wszystko idealnie się ze sobą komponuje i świetnie wygląda. Jak bym odcięła głowę nie byłoby już tak dobrze, bo brakowało by bordowego w całości - a jedna torebka sama nie może być, ale nie będę drastyczna i nie będę odcinać głów medollką więc nie martw się. Podoba mi się bardzo. :)



PO

Strój: Przez to, że mogłam użyć tylko dwóch par butów, te co miałaś na sobie i jakieś tam inne, moje pomysły, a może bardziej wykonanie stylizacji było baaardzo ograniczone. Jednak by utrzymać lalkę w takim mocniejszym stylu poszłam w taką przydymioną zieleń. Do tego cekinowa kurtka i na to futerko - które tworzy kontrast nadający stylizacji żywiołu. Spodnie kolorem stonowane do pomarańczowego kożuszka i buty z ćwiekami, które dalej utrzymują całość w mocniejszym brzmieniu.

MeDoll: Robiłam ją pod by pasowała do stroju. Oczy lekko podkreśliłam czerwonym cieniem, a na górnej powiece lekkim różem. Policzki musnęłam pogrubiającego i dodałam dwa pieprzyki. Usta pomalowałam na brązowo i idealnie skomponował się z kolorem włosów.



Która wersja Wam się bardziej podoba? PRZED czy PO
uzasadnijcie w komentarzach :)

Pozdrawiam, Domi_88

42 komentarze:

  1. Zgadzam się, makijaż jest brzydki ale nie jest tak widoczny w apartamencie. Reszta jest śliczna.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o medoll to PO jest lepiej, chociaż PRZED nie jest źle nie licząc makijażu. A co do stroju to obje stylizacje mi się podobają, każda ma coś w sobie.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałam doll przed. Po też jest ładnie, ale twarz stała się taka bez wyrazu

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój bardziej mi się podobał PRZED, makijaż ładniejszy PO :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, ale lepiej PRZED.


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  6. PO ! makijaż i ubiór są lepiej dobrane

    OdpowiedzUsuń
  7. Po i przed ładnie :)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój zdecydowanie bardziej PRZED, bez obrazy. Jest super! Mimo wykorzystania do bólu popularnych motywów (kok, tatuaż, katana) jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu lepiej Po myślę, że jak najbardziej udana. Bardzo ładna i dopasowana stylizacja tak samo jak ten nieuniknięcie cudowny makijaż :D
    Kiedy będzie moja metamorfoza ? Czekam już ze 3 miesiące :c

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez urazy ale wygląd po jest baznadziejny. Wymieszałaś tyle ciuchów w tej stylizacji, że nie wygląda to zbyt dobrze. Jeżeli chodzi o makijaż to lepszy jest po.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej Po.

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię mocnego makijażu. Jeśli chodzi o twarz to PO. Stylizacje PRZED i PO mi się bardzo podobają.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  13. przed nie było źle ,ale po jest super ,szczególnie kolorystyka głowy do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś to ubrania PO boho mi nie pasuję, makijaż świety choć przed nie było zle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZED - plus za kolor na powiekach, szkoda, że źle namalowany. No i szare włosy, fuj. Stylizacja też mnie jakoś nie przekonuje, jest za bardzo "napaćkana".

    PO - super make up, natomiast stylizacja wydaje mi się mieć trochę za dużo kolorów ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardziej podoba mi się po,ponieważ makijaż i strój bardzo dobrze ze sobą pasują,no i to futerko z archive z tą bluzeczką też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardziej podoba mi się PO i w kwestii makijażu, i stroju, choć to brązowe "futerko" jest tutaj raczej niepotrzebne. I powinnaś sprawdzać swój tekst po napisaniu, bo robisz mnóstwo błędów- taka dobra rada ode mnie

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż ładniejszy PO , jednak policzki za bardzo pomalowałaś na brązowo :P, strój PO mi się nie podoba , nie wiem ,może chodzi o to że po prostu nie w moim stylu. Też chciałabym metamorfozę :P, tak żeby dowiedzieć się jak poradzisz sobie z moją doll


    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  24. Po jest o lepiej ;)


    crazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZED twarz: Wspaniałe elwmenty twarzy! Uwielbiam po prostu te usta! I do tego pomalowałaś je na śliczny, bordowy kolor co je jeszcze bardziej uwydatni. Fryzura też jest OK, na twojej doll ładnie wygląda ten jej kolor : ) Ale ten makijaż oczu jest... jest po prostu za ciemny. Ale tutaj daję plus za to, że jest równy : ) i to tyle moich sugestii. Stylizacja PRZED też jest bardzo ładna. Wszystko idealnie skomponowane, kolory, wzory. ... po prostu stylizacja The Best! Stylizacja PO też nie jest najgorsza, aczkolwiek no nie wiem, PRZED bardziej przypadała mi do gustu. Ale oczywiście ta też nie jest brzydka :) A twarz PO... no normalnie sama słodycz! Albo może i nie... sama piękność! Idealny makijaż, idealne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  26. w 'Przed' podoba mi się troche strój, a w 'po' jedynie makijaż.

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  27. no stylizacja, poprostu nooo szyyk ^_^ podoba mi sie straszenie, iw moim stylu.. Makijaz, no te cienie... to jedyny minus, inne wszytsko ladnie!
    Po; musze powiedziec ze bohaterke tej metamorfozy nie ulepszylas, bo stroj przed jest dla mnie ladniejszy, nie mowie ze twoj wariant jest zly.. ale bohaterki lepszy :)
    Makijaz twoj jest lepszy o wiele, naturalnosc! tylko za!

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się wersja przed i po :)




    MissClaaudia



    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne metamorfozy. :) Zapraszam na zycie-nastolatka.blogspot.com. Blog dopiero się rozkręca . Bedą się na nim pojawiać m.in metamorfozy. Jeśli nie lubisz takich wiadomośći przepraszam za spam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie nie podoba się ani przed ani po, zarówno makijażowe jak i ubraniowe. Jedynie są ładne te obie fryzury.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie wersje mi się podobają :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie wygląd tej doll jest bardzo ładny. Troszeczkę mniej podobała mi się stylizacja z matamorfozy.. Ale twarz zrobiłaś śliczną!

    Carolinee-

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi bardziej podoba się PRZED, bo makijaż i stylizacja ma charakter.
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardziej podoba mi się doll przed jest po prostu genialna! :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze