poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyniki!

Najlepszymi komentatorkami tygodnia 31.01-06.01 zostali:
Serdecznie gratulujemy
Wygrywacie po 30 sd (+prowizja)

Po nagrody zgłaszajcie się na konto ciekawszysd w ciągu 48 godzin

Teraz mam pytanie: W jakiej formie chcecie abyśmy wybierali komentatorów?
Oto kilka propozycji:
1. Trzech najlepszych komentatorów, którzy wygrywają 30sd+prowizja.
2. Dwóch najlepszych komentatorów tygodnia, którzy wygrywają  po 50sd z prowizją.
3. Jeden najlepszy komentator tygodnia, który wygrywa 100 sd już z prowizją.
4. Pięciu najlepszych komentatorów dwu tygodnia, którzy wygrywają po 40 sd z wliczoną prowizją.
5. Najlepszy komentator tygodnia wygrywa 50 sd, a miesiąca 200 sd.
Czekamy na opinie

36 komentarzy:

  1. Gratki :) Ja wybieram propozycję nr 2

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. 2, 3 lub 5 to wg mnie najlepsze opcje. moze... 5 jest naj naj ze wszystkich :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. A, no i gratuluje wam :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 opcja najbardziej mi odpowiada. Wyróżnione są dwie osoby, jakby było 5 to często byli by ci sami. No i 50 sd to sporo suma.
    Gratuluję najlepszym komentatorom tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Według mnie 5 to najlepsza opcja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście gratuluję.
    Wydaje mi się, wiem że jestem pewnie w mniejszości ale 3 komentatorów co tydzień
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze uważałam im więcej nagrodzonych tym lepiej (niezależnie od wysokości nagrody)więc wariant 1 ewentualnie 2 jest najlepszy.

    Oczywiście dziękuje za wyróżnienie mnie w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) Zgadzam sie zminerwaa, propozycha 2 wydaje mi sie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza propozycja 5 ale 2 też jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza propozycja to numer 5, ale do 1 i 4 nic nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba numer 2 to najlepsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie byłoby gdyby byli 3 komentarorzy tygodnia + komentator miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)
    2 lub 5 :)
    Kinga087

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podobają 2 propozycje 2 i 5, ale 3 też jest fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 i 5 są najlepsze. Proponowałabym żebyście dali zamiast 200 sd za komentatora miesiąca to najtańszy pakiet ss.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje i gratuluję reszcie :)
    Jeśli chodzi o propozycję to nr 2

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!
    Jeśli chodzi o propozycje, to nr 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Jeśli chodzi o propozycje to wolałabym numer dwa :) Jednak propozycja numer 3 też jest niezła :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) gratkinajlepsza jest opcja 2 albo 3 .. ewentualnie 4:))

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  20. obstawiam piąteczkę i dwójeczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Numerek 5 i 1 sa chyba najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym chyba wolala 2 :)

    Gratuluje dziewczynom ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i wybieram propozycję numer 5.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze