poniedziałek, 21 stycznia 2013

(Nie naj)ciekawsza strona apartamentu



Jak zwykle w Niedzielne popołudnie Maciej zasiada przed monitorem i zaczyna tworzyć coś dla "ciekawszo-czytaczy".Dzisiejsze jednak popołudnie okazało się być wyjątkowe. Podejmowałem się pomysłów, oba nie wypaliły. Po dwóch zniechęcających porażkach, odbył się mały dialog wewnętrzny. Brzmiał on miej więcej tak:
Maciej "panikant": "Musisz wymyślić coś dobrego, coś co nie okaże się błędem, coś co..
Maciej "głos rozsądku": Soooootp! Może dla odmiany zrób coś co na błędzie będzie bazować?
Maciej "Hejter": Ta jasne hahah jaki pomysł. To będzie porażka.
Maciej "Pan": Jadaczki wszyscy. Głos rozsądku ma to do siebie, że jest z was wszystkich najmądrzejszy. Robimy coś na bazie błędu. A teraz wszyscy spokój i do roboty.


I tak 4 Maciejów wzięło się do roboty i stworzyli coś czego tytuł brzmi "7 błędów powodujących niedumność z Ciebie w oczach Macieja", lub też " (Nie naj) ciekawsza strona apartamentu. Przedstawię wam dzisiaj 7 najczęściej popełnianych błędów popełnianych podczas tworzenia naszych pikselowych chatek.

Przepełnienie
Czyli jeden z najgorszych grzeszków naszych stardollowych "dekoratorów wnętrz". Przepełnienie można spotkać u początkujących stardollowiczów. Wszystkie posiadane meble w jednym pokoju, misie , srysie maskoteczki.


Złe PACZENIE na świat
Czyli błędy w perspektywie. Kanapa stojąca z tyłu większa od łóżka na planie pierwszym. Kot perski wielkości krzesła czy zmutowana Panda gigantka (patrz. obrazek, tak ten na którym poluje ona na konie) , to tylko niektóre z nich. Pod tę kategorie podpiął bym jeszcze złe położenie artykułów. moje oko widziało już nie jedną anomalie. Lewitujące toalety, ( nie, autorka nie była fanką Hary'ego pottera) latające fortepiany i  winda w cieniutkich schodach.


Mieszanka Wedlowska
Wszystko w jednym, począwszy od wymieszania eleganckich sof z mrocznymi meblami z Fallen Angel po standardowe już stawianie leżaków w kuchni (plażnig smażing, karaiby). Powiem wam tak: używajcie mebli o podobnym do siebie stylu, nikt nie lubi zbyt wielkiej rozbieżności stylowej.

Lok ajem ricz!
O czym mowa? O wnętrzu Le wypchanym mebelkami z logo tej samej firmy i postawieniu na łóżku wszystkich kotków i piesków z kolekcji limitowanej. Nie mówię że Le jest złe, bo tak nie jest. Większość mebli z tego sklepu jest bardzo fajna i dopracowana, jednak wypychanie nimi każdego konta daje nieporządane efekty. Często wygląda to po prostu komicznie.

Darmówkoland!
Każdy z nas kocha pokoje wypchane darmówkami (każda w innym stylu). Są one prawie tak samo piękne i stylowe jak dzwony moro.  A teraz na poważnie, na miłość boską, nie wystawiajcie wszystkich darmówek do jednego pokoju, jeśli nie macie mebli to proponuje zakupić jakieś tanie płytki i z nich coś wykombinować, jeśli nie wiecie jak, to zajrzyjcie do TEGO artykułu.

Kiczowate glamour
Czyli to czego nienawidzę najbardziej. Standardem w tym stylu są już rozciągnięte na maksa brązowe deski i te cudowne białe kolumny ze sklepu glamour, na koniec dla lepszego efektu porządna glamour kobita powinna postawić kotka z limitowanej kolekcji. Tak na poważnie to patrzcie dokładnie, co stawiacie, zapytajcie się o zdanie znajomych. To co niektórym wydaje się cudowne, dla większości jest po prostu kiczowate.

Przekombinowana kreatywność
Nie ma to jak włączyć kreatywność, gorzej jeśli zrobi się to kosztem oczu. Nie ma to jak schody z stoliczków za levele, gdzie widać rury pomiędzy stopniami. Jednak i tak wygraną i w tej kategorii jest zwykła płytka z stadeign postawiona przed sofą, gdzie na pytanie "co to?" odpowiedź brzmi jak to, no stolik przecież, ślepy jesteś?
(obrazek również pasuje do kiczowatego glamour)


Zalecam dokładne przyglądanie się apartamentowi i pytanie się innych o zdanie. Przepraszam za jeden dzień spóźnienia, jednak wczoraj nagłe rozłączenie się neta (uroki życia w zadupni) spowodowało mą niemożność w dokończeniu i dodaniu tegoż jakże porywającego artykułu.

A jakie apartamentowe błędy rażą najbardziej wasze oczy? Piszcie
+ Czy chcielibyście abym wplatał w artykuły wypowiedzi o charakterze wyśmiewczym i sarkastycznym, tak jak próbowałem to z lekka wplatać w moje wypowiedzi pisemne?
+ Czy rażą was moje neologizmy?

43 komentarze:

  1. Super artykuł, byle takich więcej :D

    Mnie chyba najbardziej wkurza darmówkolad.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry artykuł. :)
    Ja nie lubie tego przepełnienia.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z BlackLilou darmiwkoland ro porażka. Fajny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Darmówkoland jest okropny, świetny artykuł

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł, uśmiałam się nieraz!! :D

    Fajnie by było gdybyś tylko mógł wstawiać przykłady tych pokoi jak to zrobiłeś na pierwszych trzech przykładach :)


    Naulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykul. Nie przepadam za darmowkami :)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  7. @Tatsumi, monitory by popękały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podobal artykul, tak jak twoje poprzednie
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem lekko przesadziłeś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Darmówkoland mnie powalił aaahahaha i jeszcze sobie dupłam przy mieszace wdlowskiej! hahaha boski artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry artykuł. Fajnie piszesz, lekko i zabawnie. Oby tak dalej ^^

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł! Na pewno daje coś do zrozumienia niektórym stardollowiczom, a za razem potrafi niesamowicie rozbawić :D Aż przyjemnie się czytało, mam nadzieję, że będzie takich więcej :)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej takich artykółó!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. Boszz aż brzuch mnie boli od śmiechu ;3
    Cudowny artykuł,prosze o takich więcej xD

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się czytało :D Pisz tak dalej. Paczeniem mnie rozwaliłeś ;) (ale pisze się"Harry'ego" - będę cię poprawiałą dopóki się nie nauczysz).

    Najbardziej nie lubię "Darmówkolandów" i "Mieszanek Wedlowskich", szczególnie, kiedy są połączone.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie się czytało ;D
    dawaj więcej przykładów (zdjęć)

    +neologizmy, sarkazm i wyśmiewanie mi nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie. o wiele lepiej mi sie czyta taki tekst niż, jakieś wylizane artykuły, trzymaj tak dalej ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł, zgadzam się z powyższymi komentarzami :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny artykuł! Dawno tak genialnego nie czytałam: D Sarkazmy, neologizmy dodają fajnego wyrazu całości. ;)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  20. Artykuł sam w sobie OK ,ale mi się nie podoba to pisanie sarkazmem .

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  21. Regularnie czytam te artykuły i są bardzo przydatne.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka błędów apartamentowych jest, ale każdy interpretuje to inaczej, no bo każdy ma inny gust. Bądźmy też bardziej wyrozumiali dla osób zaczynających zabawę na stardoll - dopiero kształtuja swoje guściki. Nie wiem jak Wy, ale ja wstydze się początków stardoll.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł i oby tak dalej ;d

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta część artykułu jest pouczająca , ale nie dla mnie :P Nie lubię takich apartamentów :D




    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię artykuły tego typu, zawsze coś się w nich "uczę" : D

    OdpowiedzUsuń
  26. Darmówkoland - mój pierwszy styl na stardoll. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł na artykuł świetny,twój głos rozsądku świetnie Ci podpowiedział :D Czyta się go przyjemnie,potrafi nieźle rozbawić.Najgorszym koszmarem na Stardoll jest Mieszanka Wedlowska i darmówkoland xD Od razu mnie odpycha,gdy widzę jeden pokój,a na nim nawalone ze sto mebli z różnych marek.To raczej nie jest dobry pomysł na pokój.Darmówkoland,to chyba coś,co każdy początkujący Stardollowicz robi ze swoim apartamentem.Robi je,sądząc,że są ładne,przydadzą się,a tak naprawdę tylko pogarszają sytuację.Przyznaję,że i ja miałam kiedys pokój wypchany darmówkami,ale w porę się opamiętałam xD Wracając do artykułu,uważam,że jest on bardzo przydatny,ponieważ pomaga zrozumieć robione przez nas błedy.Choć człowiek nieraz uczy się na błędach :) Gratuluję artykułu,oby tak dalej ;)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  28. Artykuł świetny. Ja najbardziej nie lubię pokoi przepełnionych darmówkami i rzeczami z innej parafii. Po prostu jak nie masz fajnego pomysłu albo pasujących rzeczy to nie urządzaj nowego pokoju.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry artykuł, dobre rady. Ja tam lubię sarkazmy, a do neologizmów nic nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację to co pokazałeś jest okropne -.- Sama nie mam super apartamentu alr to co pokazałeś to jest naprawdę okropne -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie się czyta można się pośmiać, ale jednak czuje nie dosyt i pewne rozczarowanie... Łatwo jest żartować z mniej utalentowanych (dobrze,że robisz to na poziomie ogólnym bezosobowo). Po pierwszym twoim artykule miałam nadzieję na ciekawe wnikliwe potraktowanie tematu. Cóż może do tego wrócisz...

    OdpowiedzUsuń
  32. Maciju .. Jesteś mistrzem .. Więclbię twoje artykuły . xD .. Ale na serio .. To świetny pomysł z tym artykółem i chciałabym takich więcej xD.

    OdpowiedzUsuń
  33. Strasznie mi się podoba:) Ty przecież tylko pokazujesz co Twoim zdaniem jest niefajne w apartamentach. To jak ludzie sobie to odbierają to już nie Twoja wina... Moim zdaniem ty w tym artykule nikogo nie obraziłeś,a początkujący stardolowicze mogą się uczyć dzięki temu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zajebiste! MAĆKU! JESTEŚ BOGIEM! I NIE MUSISZ WYOBRAŻAĆ TEGO SOBIE! UAUAUAAA! PISZ TAKICH WIĘCEJ ARTYKUŁÓW!

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  35. "Stylowe jak dzwony moro"- kocham *.*
    Bardzo mi się podoba twój styl pisania. Znacznie się różni od innych. Ah! Czymże by było życie bez sarkazmu! :D
    Więcej, więcej artykułów!

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  36. Super artykuł, byle takich więcej :]

    OdpowiedzUsuń
  37. o jezu.. czytam to kolejny lub kilkasetny ( moja ortografia niestety została spuszczona w moim pięknym czasem zasranym kiblu ) raz i dalej mam padaczko-śmiech trwający z 5 minut... moje naaj : Jednak i tak wygraną i w tej kategorii jest zwykła płytka z stadeign postawiona przed sofą, gdzie na pytanie "co to?" odpowiedź brzmi jak to, no stolik przecież, ślepy jesteś? : hahahahahahaoooo o o o o hahah o o o ojezu.. duszę się~! ♥ hahaha ooooo no okej.. już mi lepiej... kocham ♥

    xoxo gossipgirl - Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze