wtorek, 15 stycznia 2013

Niespodzianka dla Honorowych czytelników

Oto nicki naszych Honorowych czytelników dla których przyszykowałam niespodziankę:
mychorek1, minerwaaa, olunia1401, dunia_16, Regina1321, Keinam1992, sisi_penny, wampirkas, missi_12, _Carolciaaa, patrycja_2000, BoberNaukowiec, julia7373, miley789789, lili94Saphiere, Sei-chan, wikipet201, Diana.Miss2, QnitQ, truskawka1616, emmadefunke, lovejulia.super, Wandosz, Paula1806R, LadyNianiusia, SpokojnaMania.
Są to osoby, które dzięki komentowaniu postów i regularnym odwiedzaniu bloga trafiły tutaj. Aktualizuję tą liste mniej więcej raz w miesiącu.
 Przejdę do niespodzianki. Poniżej znajduje się screen ubrań, które wam rozdam. Waszym zadaniem jest tylko podanie w komentarzu pod tym postem numeru rzeczy, którą chcecie otrzymać tak by numer rzeczy się nie powtarzał. Nagród jest 26, a osób 25 więc dla nikogo nagrody nie zabraknie, ale liczy się wasz refleks, ponieważ od tego zależy co wezmiecie czy ktoś przed wami nie zgarnie rzeczy, która wam się podoba. Zabawa trwa tylko 48 godzin, jak ktoś do tego czasu nie poda numerku straci tak na prawdę nagrodę gwarantowaną.  Mam nadzieję, że podoba wam się moja niespodzianka :)




45 komentarzy:

  1. To trochę niesprawiedliwe, od 4 miesięcy wchodzę regularnie na bloga i czytam każdy post, nie zawsze mogę komentować. Też chciałabym być na tej liście.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę 4

    jaka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do MissClaaudia: Nie wiem czy to niesprawiedliwe. Te osoby komentują każdy praktycznie post. Więc chce ich w jakiś sposób wyróżnić. Ja chętnie dodałabym cię do tej listy, ale musiałabyś oprócz odwiedzania bloga komentować posty, bo jak mogę inaczej sprawdzić to czy rzeczywiście wchodzisz regularnie na bloga. Tak to widzę czarno na białym że byłaś dzisiaj na blogu bo skomentowałaś post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzę numerka, ale chciałabym Chanel TRIBUTE Cloud Lined Vest :)
    dziękuję za wyróżnienie
    lili94Saphire ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. do lili94saphiere: Nie ma za co :) Numer jest bardzo delikatny. Dla wszystkich to numer 13 i jego już nie podawajcie jbc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zabrałam sie do roboty i komentuję dosc dużo postów. Może kiedyś dołączę do tej zacnej grupy? Alez Wam zazdroszczę niespodzianki ! ;>
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  7. ohh, 4 zabrali mi ;cc no nic :) poprosze o numer 7 ;* bardzo dziekuje ;*

    sisi_penny
    obs ajko; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna niespodzianka ;*

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fajnie to ja poproszę zieloną sukienkę HB z decades :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna niespodzianka, wszystkie rzeczy są bardzo fajne, bardzo się cieszę,że jestem na tej liście

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się chciałabym granatowe buty z numerkiem 25 lub zieloną sukienkę z numerkiem 2'


    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna niespodzianka dla zasłużonych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. chciała bym numer 20 ;D
    wampirkas :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się: chciałabym nr. 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm... to chyba zacznę częściej komentować, a nie tylko wchodzić i patrzeć :P

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja poproszę 11 :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagrody są świetne,wszystkie chciałabym mieć,ale wybieram nr.1 czyli sukienkę Hot Buys :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta niespodzianka ;d
    Numerek 6 ;)
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  19. też odwiedzam częśto bloga, chociaz nie jestem tu od dawna. mam nadzieję, że trafię wkrótce na honorową listę :))
    fajnie, że troszycie się o czytelników ^.-

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko co chciałam już zajęte ;c
    Numer 10 poproszę...
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. poproszę nr 11 :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju, ale miło! Poprawiłaś mi humor, koniec semestru = zły czas. to ja poproszę 23.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też komentuję ;(


    HANAMONTANA...9

    OdpowiedzUsuń
  24. Może podam numery rzeczy jakie już są zajęte by było wam łatwiej: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 26

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło z twojej strony gratuluję osobom ze złotej listy ♥


    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się

    nr 15 ;)

    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  27. tylko że ja to mam, ale moja koleżanka zbiera Hb i na pewno ucieszy sie z niespodziewanej bluzeczki więc wystaw dla _kolorowaa_ ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł dla osób takich jak honorowi czytelnic należy się coś takiego
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety nie zdążyłam, szkoda :c

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze