piątek, 4 stycznia 2013

Nowa kolekcja Dot w starplazie

Do starplazy weszła właśnie nowa kolekcja dot. Myślę że w tej liczącej 4 strony kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ kolorystyka jest różnorodna. Na półkach znajdziemy zarówno kolorowe kosmetyki, oraz bardziej stonowane barwy, jak na przykład strona z kremowymi akcesoriami do twarzy. Ceny są zadowalające 2-10sd. Mi osobiście kosmetyki te przypadły do gustu i w najbliższym c zasie, znajdą się one na twarzy mojej dolki.
 Co sądzicie o tej kolekcji? Wydacie na nią stardollary?




22 komentarze:

  1. Napewno coś kupię ..
    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory! mmm...najchętniewj wykupiłabym całą kolekcję, ale niestety nie mam aż tylu pieniędzy :C Ja lubię robić ładne i kolorowe makijaże i teraz każdy będzie mógł poeksperymentować. To jedna z najlepszych kolekcji w tym sklepie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kupię , były dużo lepsze kolekcje .



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolekcja. Kupię coś z tych dolnych półek

    OdpowiedzUsuń
  5. Może coś kupie, ale z tych ostatnich półek

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest ładna, i te kolorki takie mocne a nie jakieś mętne !
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno na coś się skuszę

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kupię któreś kosmetyki w kolorze srebrnym i złotym, są śliczne! Nie wiem, czy zdecyduję się na te mocniejsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupilam 2 kolorowe kredki, chce jeszcze zlota i szminke zlota

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  10. I jaka śliczna dostawa ♥ Taak,to jest to co najbardziej lubię-neony! ♥ Uważam,że ta dostawa jest jedną z najlepszych dostaw do tego sklepu.Mi przypadło do gustu wiele kosmetyków i napewno wydam sporą sumkę w tym sklepie ;) Bardzo podoba mi się zielony cień do powiek.Ma śliczny,wiosenny kolorek,żółty cień jest niesamowity-przypomina soczystą cytrynę ♥ Kupię złotą szminkę.Niby nie lubię,gdy doll ma jasne usta,ale myślę,że pora coś zmienić,bo szminka jest boska <3 Niebieska kredka do oczu,to cud,miód i malina! Ojejciu,może nie będę wymieniać,bo zaraz cała dostawa pójdzie pod nóż xD Cieszę się,że te kosmetyki są tak tanie,bo można kupić ich wiele,w różnych,wspaniałych kolorach. I love it ♥

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. podobały mi się te jasne odcienie cieni do powiek ,ale na mojej lace nic ich nie widać więc trochę straciłam do nich zapał

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno na coś się skuszę


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno (chyba) coś kupię .
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno kupię! Świetne są ;D

    CzarnaPanthera

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zobaczyć jak się prezentują na doll :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno kupię wszystkie cienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory mi sie podobają, ale na lalce nie prezentują się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. moze, moze cos i kupie :) a moze nie :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze