wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie Adwentowych Kalendarzy Grudzień 01-31.2012

 Na stardollu Admini zrobili Nam pewną niespodziankę, a mianowicie otworzyli wszystkie okienka w kalendarzach HOLIDAY oraz NELLY.
Jeśli czegoś nie kupiliście, nie zdąrzyliście, to jest świetna okazja by to nadrobić! 
 Ja osobiście kupowałam wszystko regularnie z kalendarza HBs, a z Holiday tylko wybrane artykuły. Dodatkowo pod kalendarzem Nelly widnieją trzy zakładki, z których jedna (druga) służy do stworzenia swojej wishlist ze wszystkich HBs. 
 Co o tym sądzicie? Jak Wam się podobały tegoroczne, świąteczne kalendarze? 


19 komentarzy:

  1. Mi się podobały obydwa kalendarze :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na HB nie mam kasy :(




    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wspaniały pomysł *u* Ale ja nie skorzystam, bo nie mam sd :CC

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo mi sie podobały oba kalendarze.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jestem kiedy wejdą zapowiedzi HB na styczeń 2013 :)

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz z HB ,był mniej udany niż w zeszłym roku i niestety dużo droższy.
    Natomiast ten rzeczami za sm dość fajny a z zeszłego roku nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdążyliście* jak już. I dokupię parę HB, bo przez brak komputera nie miałam jak zakupić

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne były obydwa kalendarze ale ten z HB był trochę za drogi

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie uzupełnię kolekcji, brak stardollarów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kalendarze mi się podobały, aczkolwiek nie nabyłam całej kolekcji z powodu braku stardollarów ale najfajniejsze i najlepsze hot buysy Nelly kupiłam a z kalendarza Holiday kupiłam tylko kilka żeczy m.i..n choinkę, miskę 2 urocze kotki oraz darmowe rogi renifera ;D
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie :) Kupię jedną rzecz z Holiday, bo o niej zapomniałam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. mi nie do końca się podobały..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokupilam dwie rzeczy z nelly i zbankrutowalam xD
    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  14. lepszy był kalendarz Hot Buys ;D
    dokupiłam kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. beznadziejnie ze odkryly ;/

    sisi_epnny
    obs ajko"diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze