środa, 30 stycznia 2013

Przegląd sklepu- Bizou

Wchodząc na bloga zobaczyłam, że nic się tu nie dzieje. Pomyślałam, czemu by nie napisać jakiegoś artykułu? Wpadłam na pomysł "Przeglądu sklepów", w którym to będę pokazywać wam rzeczy pochodzące z danego sklepu, które warto mieć w swojej szafie i kilka przykładowych stylizacji z nimi.

Dziś, na pierwszy ogień leci sklep Bizou.
Jest to jeden z moich ulubionych sklepów w Starplazie. Dominują tam ciuchy eleganckie, jednolite, w stonowanych barwach, jednak nie brakuje ciekawych, intrygujących wzorów, nadruków.

Co warto kupić?

Cztery bluzeczki pokazane przeze mnie w pierwszym rzędzie mogą zostać użyte nie tylko w stylizacji eleganckiej lecz zarówno sportowej, "luźnej", romantycznej. Myślę, że są to rzeczy "uniwersalne". Możemy założyć do nich szorty, spódniczki ołówkowe, spodnie z wysokim stanem, z ciekawymi wzorami lub po prostu jednolite.
Pierwsza sukienka jest bogata sama w sobie, więc nie należy obwieszać jej biżuterią, wszelakimi dodatkami. Oczywiście jeśli chcemy uniknąć wyglądu choinki. Wystarczy jakaś drobna kopertówka, buty na obcasie i nasza doll będzie wyglądać zjawiskowo. ;)
W przypadku drugiej sukienki może być już trudniej. Możecie pomyśleć "co jest trudnego w zestawieniu zwykłej czarnej sukienki?". Ano, jej kolor nie sprawia żadnych problemów, jednak krój już może. Żeby nie było nudno wystarczy jakiś nietypowy, oryginalny blazer, biżuteria czy torebka. 
Przez swój krój trzecia sukienka jest już sama w sobie oryginalna. Wystarczy dodać jakąś ładną biżuterię, kopertówkę i buty. Myślę, że nikt nie miałby problemów z jej zestawieniem.
Piękna, krótka, brokatowa spódniczka też nie powinna być dla nas problemem. Ma prosty krój dzięki czemu nie jest trudna do połączenia, ciężej może być z jej fakturą. Nie przesadzajmy ze wzorami- postawmy na jednolitą bluzkę wsadzoną do środka. Do tego jakiś cienki paseczek, torebka, buty na obcasie i gotowe!
Czas na spodnie! Na pierwszy odstrzał legginsy z dziurami na kolanach. Nic łatwiejszego. Dłuższa bluzka, tunika, torebka, creepersy czy trampki.
Drugie spodnie to typowe jeansy. Jest to chyba najbardziej uniwersalny ciuch. Możemy użyć ich w dowolnym stylu, postawić na elegancką bluzkę, tunikę, lub luźną bluzę. Na stopach dollki dobrze zaprezentują się wysokie obcasy, platformy jak i zarówno zwykłe trampki.
Czarne legginsy są zdecydowanie należą do moich ulubionych. Ich prostota pozwala na użycie ich w dowolnym stylu. Ja najbardziej lubię łączyć je z luźnymi bluzami i obcasami.
Krótkie spodenki z wyższym stanem i paskiem możemy zestawić z topem "wpuszczonym" do środka. Świetnie eksponują nogi. ;)
Prostego blazera w stonowanym kolorze również nie powinno zabraknąć w waszych szafach! 
Myślę, że o trzech ostatnich artykułach nie muszę się rozpisywać. Czarne platformy są rzeczą niezbędną w szafie, kopertówka z delikatną kratką również się przyda, a śliczny naszyjnik doskonale nada się do jakiejś sukienki.

Zanim obejrzycie stylizacje zrobione przeze mnie pragnę zauważyć, że tatuażu nie ściągam NIGDY, więc proszę odpuścić sobie teksty o nim. ;)

Przykładowe stylizacje:





Co sądzicie o tym sklepie? Jak spodobał Wam się artykuł? :)


40 komentarzy:

  1. Fajny artykuł a co do sklepu i artykułów co wybrałaś nie jestem do końca przekonana nie lubie tych wszystkich bluzek mogłaś wybrać leprze ale każdy ma inny gust.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizację mi się nie podobają, ale artykuł jest OKEJ.


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny artykuł, Bizou jest moim ulubionym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałabym jakbym miała za co , wgl jesteś seksi tak jak stylki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bizou ma bardzo ładne ubrania, a zwłaszcza tanie. Z czego jestem bardzo zadowolona. :) Stylizacje mi się podobają.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko kilka ubrań z wyżej wymienionych. Wcześniej nie zauważałam więcej rzeczy :P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bizou to mój ulubiony sklep. Z tych rzeczy podoba mi się najbardziej spódniczka i spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bizou nie jest moim ulubionym sklepem, chociaż kilka artykułów przez ciebie wybranych mi się spodobało, może je kupię ;) Artykuł ładnie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny artykuł i stylizacje też, ale nie wszystkie ubrania które wybrałaś są godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny artykuł, mam kilka rzeczy może jeszcze coś kupię
    polafasola22

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje ;)

    kika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem w 100% przekonana do rzeczy, które wybrałaś, mogłaś wybrać lepsze. Co do stylizacji to są bardzo ciekawe, najbardziej podoba mi się 2. :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny artykul, ale niektóre rzeczy mi się nie podobają...

    Tosiaxd

    OdpowiedzUsuń
  14. jeden z najlepszych sklepów w starplazie

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  15. Bizou to także jeden z moich ulubionych sklepów ;)
    W tym sklepie, jeśli się nie mylę, jest więcej lepszych ubrań. Pomimo to stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy artykuł. Bardzo podobają mi się blazer i jeansy. Fajne stylizacje.

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy, które wybrałaś są rzecziwyście bardzo przydatne, ale ja bym dodała tam jeszcze pare innych ;p (dlatego, że kocham bisou). Stylizacje są proste, ładne i zwyczajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklep świetny. Artykuł dobry oby było więcej może o PPQ !?



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. mam sporo rzeczy z niego ale chyba bardziej za sd. Z pokazanych stylizacji pierwsza najbardziej przypadła mi di gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł na ten artykuł! Ciekawe jaki sklep weźmiesz pod lupę podczas drugiego artykułu tego typu. No jeżeli wgl. będzie taki artykuł. mam nadzieję, że tak bo miło się go czytało i oglądało. Zrobiłaś cudne stylizacje i wybrałaś fantastyczene ubrania
    ! Po prostu cudny artykuł ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na artykuł. Stylizacjom nie mam nic do zarzucenia. A jeśli chodzi o ciuchy które wybrałaś to kilka rzeczy bym odjęła, a kilka dodała do tej listy.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacje fajne, ale te ciuchy nie są w moim guście ;/


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi sie stylizacja 1 :)) moze cos kupie

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacje nie zbyt mi sie podobają pokazane rzeczy też, lubie ten sklep ale inne ciuchy mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. 3 stylizacja jest zwykla, ale mi sie najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim: świetne futro.
    Nie ze wszystkimi wyborami się zgadzam.
    Biały top jest zdecydowanie zbyt krótki, a spodni high waisted zbyt dużo nie ma. Shell top shirt ma niesamowicie niekobiecy krój. Kopertówki w tej cenie można znaleźć lepsze ;)
    Ze stylizacji pierwsza jest cudowna, fajnie zamaskowałaś ten top. Co to za spódnica? przypomina mi PPQ, ale nie jestem pewna.
    Druga już mi się nie podoba, mimo, że zazdroszczę bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W B.Biozu jest bardzo dużo ładnych i przydatnych ubrań uwielbiam ten sklep !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny artykuł a stylizacje również są fajne i ciekawe

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc bardzo lubię ten sklep i już większość z wymienionych wyżej rzeczy mam w szafie, aczkolwiek zachęciłaś mnie do zakupu jeszcze kilku. Ciekawy artykuł, już nie mogę doczekać się następnego

    Sei-chan.

    Ps. Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  30. może cos kupięz tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny artykuł. Dzięki tobie mam teraz kilka rzeczy na oku.
    karolinasz33

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny artykuł. Dzięki tobie mam teraz kilka rzeczy na oku.
    karolinasz33

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny artykuł. Dzięki tobie mam teraz kilka rzeczy na oku.
    karolinasz33

    OdpowiedzUsuń
  34. Artykuł świetny, rzeczy wybrałaś genialne a stylizacje nie są oszołamiające ale są dość fajne.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  35. uwazam, ze sklep jest swietny, a co do stylizacji to tylko druga mi nie przypadla do gustu - reszta swietna

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwazam za udana stylizacje ostatnia ^^ Jest bardzo ladna.

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze