czwartek, 31 stycznia 2013

Świąteczna kolekcja Wild Candy w Starbaazarze

Świąteczna kolekcja Wild Candy zniknęła ze Starplazy, ale rzeczy możemy sprzedawać/kupować w Starbazaarze. Macie zamiar coś kupić/sprzedać z te kolekcji?

Za informację dziękujemy _Carolciaaa

PŁATNA REKLAMA:
Cześć! Chciałabym Was zaprosić na mojego bloga www.estilizaciones-stardoll.blogspot.com Codziennie nowe stylizacje, metamorfozy i przeglądy szafy. Aktualnie trwa konkurs na Komentatora Miesiąca i loteria z nagrodami. Dołącz do nas już dziś! :)

31 komentarzy:

  1. Kupić nie. Mam 4 rzeczy z tego sklepu. Może je sprzedam :p

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mam więc nie sprzedam, i nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tego nie mam i nie sprzedam ;c



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na buty i jedną z sukienek - białą. Nie wiem, może z czasem coś sprzedam, ale kupować nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną rzecz z tej kolekcji i nie zamierzam jej sprzedawać. Ogółem kolekcja nie zachwycała.


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ja nic nie kupię Ani nie sprzedam. To co chciałam kupić to już kupiłam. Ale szczeże to nic mi się nie podobało. Dlatego nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tam około 5 rzeczy reszty nie kupuje bo mi nie potrzebne ale szkoda że wycofali można by coś jeszcze kupić :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam tylko buty, a jak znajdę w bazarze tanio tą fioletową sukienkę to może kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nic nie kupię i nie sprzedam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic z tej kolekcji, nie będę też jej uzupełniać.

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak. Kupiłam 2 pary butów. Gdy będę potrzebowała sm, to je sprzedam :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż, pewnie sprzedam jakieś buty, ale to tyle, bo więcej nic nie mam. Kupować natomiast nie zamierzam

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie kupię i nic nie sprzedam, bo nie mam ;d

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  14. Sprzedam raczej szalik, ale nie jestem pewna. :) raczej nic nie kupię. :*

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  15. Wystawię może na klubowej loteri a poza tym nic nie ma ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. I dobrze ,że ją usunęli moim zdaniem to tylko obniżało poziom starplazy.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko co chciałam kupiłam jeszcze przed przecenami

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupić nie , sprzedać tak :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  19. juz po kolekcji, kupilam chyba buty.. nie pamietam D:

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. mam balerinki i reszty nie chce. kolekcja nie byla fajna

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam niczego z tej kolekcji bo uważam ją za paskudną dlatego też nic nie kupie;

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam z tgo sklepu 4 ciuszki. Ale raczej ich nie sprzedam

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam 4 rzeczy, na razie nie mam zamiaru sprzedać. Więcej już nic nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedyne co mam z tej kolekcji to szalik i sukienka. Nie będę szukała innych rzeczy w bazaarku

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tylko nauszniki z tej kolekcji i nie zamierzam sprzedawać.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam zamiar kupić ze sklepu, ale wyskakiwał mi błąd że tej rzeczy już nnie ma... Było to jakieś 3 dni temu. Kompletnie nie wiedziałam o co chodzi !

    TosiaXD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze