czwartek, 31 stycznia 2013

Up and Down

Hej! Dzisiaj nadszedł dzień na kolejny odcinek serii "Up and Down"! Następny będzie za dziesięć dni, co chcielibyście w nim zobaczyć? Jestem otwarty na propozycje :)



ELLE Modern Blazer
Szary blazer z ELLE bije rekordy swojej popularności! Jest on dużo bardziej cenniejszy niż czarny żakiecik tej firmy. Kiedy mógł być sprzedawany w bazarku, osiągał ceny maksymalnie 30sd. Na dzień dzisiejszy jest on wyceniany nawet na 2 tysiące sd!



DVF Mint Miniskirt
Zielonkawa spódniczka mini ze sklepu DVF coraz częściej pojawia się w listach życzeń stardollowiczów. Jest ona bardzo uniwersalna i pasuje do wielu stylizacji. Mimo powszechnego mniemania nie tak dużo osób jest szczęśliwymi posiadaczami tej spódniczki. Można ją znaleźć w bazarze za około 400sd.

źródło
Bisou HB Rainbow Dress
Dosyć stara sukienka Hot Buys w walucie starmonet ostatnio traci na wartości. 
Myślę, że jest to spowodowane jej kolorami. Mało kto założyłby w tych czasach na siebie taką "bombę" barw. Po pewnym czasie szukania ukaże się nam ona w cenie 600sm.

AMYCLARIE Soft Cotton Strapess Dress
Zwiewna sukienka rodem z AMYCLARIE wydana w dwóch kolorach nieznacznie straciła na wartości. Nie jest ona już tak cenna odkąd zasłynęły suknie maxi. Miejmy nadzieję że artykuł ten wróci do łask w lecie lub na wiosnę. Jest ona do znalezienia w granicach 400sd.

49 komentarzy:

  1. Wole czarny blazer z elle ; )

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  2. proponuje ciemną kamizelkę z archive

    i fajny post

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że ten artykuł tak rzadko się pojawia, chciałam bym mieć ten blazer z elle

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szary blazer Elle i sprzedałam za 500 sd. Bardzo żałuję.
    Teraz bardzo chciałabym kupić go jeszcze raz od kogoś, tak samo miętową spódniczkę <3

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam na szczęście tą cenniejszą sukienkę amyclaire

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie było mnie na Stardoll, kiedy DVF można było kupić w Starplazie, a ta spódniczka jest śiczna! Mam nadzieję, że kiedyś straci na wartości. Nadal wolę czarny blazer od tego.

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, blazerek jest ładny, rzadki, ale cena mnie teraz nieco zaskoczyła. Jakby nie spojrzeć, ciekawy artykuł

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blazer jest ekstra, ale nawet za 1000sd nikt nie chce sprzedać ;[



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. Blazer jest cudny. a nikt nie chce sprzedać :/

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą serie! Fajnie by było gdyby artykuł był np: raz na tydzień lub było by po 4 rzeczy w "Up" i 4 w "Down"
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa,śliczne ciuchy :) Szkoda,że żadnego nie mam :( Są też trochę drogie,ale ten blazer z ELLE normalnie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam żadnych z tych rzeczy: ( Spódniczka jest śliczna. :*


    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Bardzo chętnie kupię sukienkę HB oraz wszystkie Hot Buys za sm. :)

      Usuń
  13. mint dress miałam dwie, znalazlam za 10sd w bazarku. zastanawia mnie czy blazer z e&j jest dalej najwiecej warty?;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardziej podoba blazer czarny ELLE.

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka z AMYCLAIRE najlepsza ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. haha a ja znalazłam tą sukienkę za 16 sd . to się nazywa mieć farta ;)

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  17. Artykuł świetny, zgadzam się z nim w 100%.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  18. Mozna powiedziec ze nie jestem fanka ELLE Blazera czarnego, ale szary bardzo ladny :) Od niedawna poluje na niego, mma nadzieje ze znajde. Posiadam spodnizke, i sie ciesze. Nikomu ja nie sprzedam, bo jezeli tak szybko wzrosla jej cena, to chyba warto ja jeszcze u siebie potrzymac. Fhnn, bardzo stary hb, mi osobiscie podoba sie taka mieszanka kolorow, i troche zaluje ze nie mam jej w swojej garderobie ;c Sukienki Amy Claire sa sliczne! A ta jedna z moich perelek, niestety sprzedalam ja ;c Ma ona ciekawy kroj i moj ulubiony kooloor :)
    Ja proponuje dzinsowe spodnie i kamizelke ^^

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten płaszcz elle i nie dziwię się że jest na tyle wyceniony :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  20. Na blazerach mi nie zależy, ale bardzo pragnę miętowej spódnicy, może i chodzi po 400sd ale jest warta tej ceny.
    Co do spadów, to zgadzam się. Żółtą sukienkę AC można już łatwiej wyłapać w sb niż kiedyś, a co do drugiej sukienki, i tak nigdy mnie nie interesowała.

    Udany artykuł Wojtku *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. W następnym artykule chciałabym zobaczyć dżinsową kamizelkę Archive. Ostatnio dużo osób chce ją ode mnie kupić. Nie wiem, dlaczego?

    Mam podobną, czerwoną mini Amyclaire i czekam z jej sprzedażą. Może za jakiś czas podrożeje...

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ta sukienkę z AC tak i jak czerwoną Maxi mam nadzieje że podrożeją ale i tak ich nie sprzedam

    OdpowiedzUsuń
  23. mam spódniczkę xd


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie te artykuły. Niestety nie posiadam żadnej rzeczy z tej listy.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  25. a taka sama sukienka Amy Claire tylko czerwona również jest warta 400 sd? Bo mam takową i chciałabym sprzedać;3

    OdpowiedzUsuń
  26. mam spodniczke i ani razu jej nie wykorzystalam w sumie nawet mi sie zbytnio nie podoba, ale mimo tego jej nie sprzedam.. chore, wiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie rozumiem - jak mozna wydac tyle kasy na jedna rzecz!

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja proponuję do następnego artykułu czarną w białe kropki Babydoll Tunic z Archive:)
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  29. spódniczka i blazer są obiektem moich pożądań :D
    proponuje jak koleżanka, babydoll tunic z archive, bo też szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny artykuł, chciałabym mieć miętową spódniczkę i sukienkę Amyclarie, mam taką czerwoną, niedawno znalazłam ją za 29sd ;) Czekam na kolekjne takie okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Posiadam DVF Mint Miniskirt, ale nie miałam pojecia, że jest tyle warta 'o'

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  32. W następnym artykule napisz o knitted beret . Ten czarny i fioletowy czy dalej trzymają swoją cenę czy idzie w dół . Ew. napisz o czarnym blazerze :)

    Ja z tego posiadam tylko żółtą sukienką AC, blazer ale czarny /. Miałam kiedyś miętową mini ale wymieniłam się za czapkę sk8r beanie .

    Kociak33nn

    OdpowiedzUsuń
  33. Blezery z Elle to marzenie prawie każdego. Nigdy na nie nie trafiłam na bazarku,ale jeśli cena jest tak wysoka to zrozumiałe...
    Z przedstawionych rzeczy mam tylko spódniczę ,kupiłam ją od koniec lata zupełnie przypadkowo za pół ceny

    OdpowiedzUsuń
  34. Blazer, spódniczka i sukienka Amy Claire :3
    Bardzo bym chciała mieć ten blazer. Może mi się kiedyś poszczęści i wygram w jakieś loterii albo znajdę na bazzarze tanio. xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojejku kocham te artykuły! ja już od dawna poluję na szary albo czarny blazer z ELLE. oCZYWIŚCIE PO OKAZYJNEJ CENIE. aLE NIESTETY nie mogę nic takiego znaleźć : < Szkoda. Tą spódniczkę też szukam, kiedyś sama ją miałam, ale sprzedałam : ( Poszukuję czywiście jeszcze więcej rzeczy ale nie znam nazw : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny artykuł. Nie mam żadnnej z tych rzeczy, ale kiedyś szukałam hot buysowej sukienki. Teraz zależy mi tylko na spódniczce ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny artykuł! Najbardziej podoba mi się blazer z ELLE, jest śliczny!

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienki Amy Claire *.* dobrze że tanieją :>
    Blazer, kurczę. Nieopatrznie go sprzedałam krótko po wycofaniu ELLE :c to był solidny błąd.

    OdpowiedzUsuń
  39. ta z hb wcale nie straciła na wartości i nigdy nie widziałam jej za sm w bazarze

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiedziałam, że aż tyle kosztują. Tę AMYCLARIE Soft Cotton Strapess Dress można kupić w Starplazie tylko że w kolorze czerwonym i to o wiele mniej może kosztuje.
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  41. Blezery z Elle to marzenie prawie każdego. Nigdy na nie nie trafiłam na bazarku,ale jeśli cena jest tak wysoka to zrozumiałe... Moge sobie tylko o nich pomarzyć!

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  42. a proponowałabym spodenki z amyclaire i różowo pudrowy żakiet z chanel tribute

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi bardziej podoba się sukienka Amy Claire, udało mi się ją kupić za 33 sd.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zainteresowana kupnem Bisou HB Rainbow Dress za 600sm. Jeśli ktoś zechce sprzedać proszę pisać w mojej kg na stardoll, nick: BossSylwia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze