wtorek, 29 stycznia 2013

Witam :3


Przepraszam. 

Myślę, że od tego w szczególności powinnam zacząć pisząc post. Chciałabym wytłumaczyć dlaczego mnie nie było i zapowiedzieć mój powrót, myślę dość efektowny - ale to w najbliższym czasie :)
Przeprowadzałam się i miałam nie posiadałam internetu przez długi czas, po tym gdy już to minęło miałam tymczasowy (blueconnect) który nie łapał za bardzo zasięgu, przez co zostałam odizolowana od stardolla. Teraz mam ferie i  sprawny internet dlatego skorzystam z tej możliwości i postaram się wiele po nadrabiać. Metamorfozy nie będą się pojawiać codziennie, ale przez pewien czas pewnie w sposób regularny tak by nadrobić. ^^ Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi, bo mogłam napisać jakoś tak no może niezrozumiale.. w razie czego piszcie w komentarzach :*

Pozdrawiam, Domi_88

31 komentarzy:

  1. Rozumiem ;3 Fajnie, że już jesteś/


    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok :) Mi się dopiero ferie skończyły :(

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, miałam podobny problem z internetem kiedy się przeprowadzałam, więc rozumiem tym bardziej. Także, czekam na Twoje posty!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że już jesteś. :D wiem jak to jest z przeprowadzkami. 2 tyg spałam bez łóżka, tylko na materacu, a biurka nie miałam przez 2 miesiące (na zamówienie). Już nic nie mówię, że w moim domu brakuje nadal 4 żyrandoli, a od przeprowadzki minęły już 2 lata. XD

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli będzie ci lepiej w nowym miejscu to dobrze.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, rozumiemy !


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, fajnie że wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko : ) Witaj ponownie :D

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo fajnie, że już jesteś i w końcu będą metamorfozy :D

    Pozdrawiam wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna metamorfoza ,ta wyżej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zrozumienie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiemy : 3 Wypoczywaj mile na feriach i dobrze się baw! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem, udanych ferii

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareeeszciee!! z powroteem! Ciesze siee z powrotu tweego ;*

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc to Ciebie nie kojarzę bo Ciekawszego tak dokładniej czytam od miesiąca - dwóch.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem :):) Super że już jesteś :*

    tosiaxd

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze