piątek, 15 lutego 2013

-25% VOILE (witryna) + wyniki

Na stronie głównej Starplazy pojawiła się nowa witryna przecenionych ubrań ze sklepu VOILE.


Zachęca Was do zakupów?
____________________________________________________________
Czas wyłonić zwycięzców Walentynkowej Loterii. 
100 sd wygrywa:
asiab66
25 sd wygrywają :
Mexa98, Szejli_xD
5 sd wygrywają:
oliwcia_paris, paulinka4835, wikipet201, Miss_Justi1.

 Gratuluję! By odebrać nagrodę trzeba zarezerwować dla Image_Doll w StarBazaar dowolną rzecz za wygraną kwotę z wliczoną prowizją do uczynienia tego macie 24 godziny.

26 komentarzy:

  1. piszę tam 50% mniej

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  2. @Paula1806R chodzi o to, że do tych -25% dodano kolejne tyle ;)
    Dla mnie to czas kupić resztę torebek które zostały przecenione xD
    Gratulacje dla zwycięzców *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam 19 rzeczy z tej promocji , gratki

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, ja mam wszystko z Voile co bym chciała i nic na przecenie nie kupię :/

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, zaraz zrobię zakupy :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupiłam to, co chciał, i nic więcej nie zamierzam nowego kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kupilam juz troche rzeczy, gratuluje wygranych sd

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystam z oferty, wydaje się korzystna :D

    Lijka119

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze muszę kupić kilka rzeczy, gratulację

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. może coś kupię gratki:)
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy coś kupię. Specjalnie nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze ,że nie szalałam wczoraj za to dziś kupie kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj kupiłam kilka rzeczy, a dzisiaj jeszcze coś dokupie:)

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wyprzedaży jeszcze nic nie kupiłam. Gratulację! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z wyprzedaży kilka rzeczy juz kupilam ;p
    Dzieki za wygrana ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Może coś kupię , choć wątpię ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. o spóżniłam się gdyż są już wyniki :( kopetówka fajna

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie udało się wygrać. Może następnym razem :p
    ale gratuluję zwycięzcom :D

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że wczoraj tak się rzuciłam na tę wyprzedaż, inaczej zaoszczędziłabym parę sm. Ale mówi się trudno ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla Image_Doll, lista prezentów :
    http://tinypic.com/r/ev553o/6

    pozdrawiam, asiab66 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za wygraną :3

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie za bardzo lubię ten sklep, ale oferta wydaje się ciekawa. Może jednak się na coć skuszę, kto wie, może kiedyś jakaś sukienka albo coś z tego sklepu mi się przyda. Zajrze do sklepu, ale wątpie w zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ten sklep,bardzo dobrze,że teraz jest przecena.Dzięki niej obłowiłam się o połowę torebek :D Gratuluję zwycięzcom :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. kupiłam wszystkie torebki i chyba buty :p

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze