piątek, 15 lutego 2013

Darmowy krawat

1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na 46.246.120.226 port 80.
3. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
4.Wejdź na stardoll.com
5. Zaloguj się i wejdź na www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3839
6. Wez udział w konkursie


Będziecie robi?
___________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Siemka. Z tej strony Miss.Mulan1994 & Barbiette.
Chciałabyśmy was serdecznie zaprosić na bloga uzaleznieni-od-stardoll.blogspot.com
Aktualnie trwa tam cenna loteria. Niedługo blog będzie reklamowany na Stardoll i My :)
Jest tam także CZAT czyli możecie czatować z innymi. Zapraszamy !

26 komentarzy:

  1. Ładny krawat, raczej dla chłopaków :) Szkoda tylko, że trzeba zmieniać proxy.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie trzeba było zmieniać proxy pewnie bym zrobiła, bo zawsze może kiedyś się przydać, ale tak to to mi się nie chce xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robie, bo trzeba sie z proxy meczyc

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. nie robię z proxy

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robię darmówek z proxy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ale nie robię bo trzeba zmieniać proxy -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robię , dużo ostatnio tych darmówek

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  8. nie robię może kupę go na bazarku

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie proxy to bym go zrobiła .

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zasady nie robię darmówek z proxy, ten krawat nie jest wart wysiłku.

    Lijka119

    OdpowiedzUsuń
  11. Krawat fajny . Ale nie należe do osób którym chce się zmieniać proxy :)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  12. Bawić się w proxy dla kwałka tkaniny ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  13. Niepotrzebny mi jest krawat,a w dodatku trzeba zmieniać proxy,to ja dziękuję,nie robię.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chce mi się bawić w proxy. Z resztą widziałam gdzieś już krawat do kupienia

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem leniwa, nie chce mi się zmieniać proxy. Nie robię. Zapoluję na niego w sb ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  16. Bym zrobiła, ale nie przez proxy. Aż tak fajny nie jest, choć mógłby się przydać do męskiej stylizacji.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zrobię, nie potrzebny mi

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle proxy... no ale w tym przypadku proxy nie proxy i tak bym go nie zrobiła : / Jest nieładny, gdyby chociaż miał 'realniejszy' kolor.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze