poniedziałek, 4 lutego 2013

Dziesięć miesięcy bloga :)

Dziesięć miesięcy temu zakładając ten blog nie myślałam, że odniesie on taki sukces. Dzisiaj dzięki wam nasze blogowe konto jest National CoverGirl Polski. Jesteście po prostu wspaniali, przecudowni. Gdyby nie wy blog nie był by tym czym jest teraz, bo to wy motywujecie nas do dalszej pracy nad nim. W te dziesięć miesięcy na blogu pojawiło się aż 2580 postów. Zebraliśmy 1770 obserwatorów, 339 461 wyświetleń, 64 078 komentarzy.  Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje za wszystko :*** 





53 komentarze:

  1. o to niesamowite ! Gratuluję NCG

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, ale to też wasza zasługa gdyby nie wy redaktorzy nie było by nas czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulauję, zasłużony sukces. Uważam, że to niesamowite osiągnąć tak wiele tylko w 10 miesięcy. Widziałam kilka blogów, które przez istnieją rok a mają dopiero 200 obserwatorów, Gratuluję wam raz jeszcze i zapewniam, że zostanę na tym blogu jeszcze długo (jestem już tutaj pół roku)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest świetny, natkęłam sie na niego całkiem przez przypadek i od razu go polubiłam. Wygraliście ncg to tylko potwierdza ,że jesteście wspaniali.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje! :)

    Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów i wytrwania! Życzę jak najdłuższej działalności, coraz więcej stałych czytelników i kolejnych sukcesów!

    Pozdrawiam! :*

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D Uwielbiam wasz blog. :) Bądźcie z nami jak najdłużej :D ;*

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zostania NCG no i 10 miesięcy działalności bloga. Życzę dalszej wytrwałości redaktorom w prowadzeniu bloga, bo to dzięki waszemu zaangażowaniu ten blog jest taki świetny. Ja dalej będę czytała go z przyjemnością. :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, gratuluję Wam z całego serca. Gdyby nie wasz blog to po prostu nie wiem co by było... Po prostu Was uwielbiam! Mam nadzieję, że dzięki NCG ciekawszysd zdobędziecie jeszcze większą sławę co Wam życzę. Jestem pewna, że z każdym miesiacem będzie nas już kilka tys. więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Marto, zasłużone zwycięstwo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale, gratuluję :)

    Poza tym, najbardziej podobał mi się nagłówek w morkim kolorze i ten w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje . Życze wam dalszych sukcesów : D

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wszystkich, którzy włożyli czas, serce i pasję w rozwój najlepszego Ciekawszego Stardolla. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. NNG - gratuluje ;) Cieszę się że blog ma taki sukces! Można życzyć kolejnych 10 miesięcy!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :* wchodzę na waszego bloga codziennie i czytam wszystkie posty :)


    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  17. To zasluga was wszystkich - waszej sumiennosci i oddania ;) no i oczywiscie talentu do stylizacji, artykulow itp

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Zasłużone zwycięstwo :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów ;)Blog jest świetny i najlepszy.

    Sylwiroange

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam że wygracie :*

    Gratuluję i zyczę dalszych sukcesów.

    Pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Ten blog jak na razie bardzo dobrze się rozwija. Życzę dalszych sukcesów i chęci do blogowania :)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  22. heh, niesamowite ;)
    szkoda że ja nigdy nie byłam national :c wgle nie byłam covergirl i nic takiego kalibru nie wygrałam xP ale nie mam ani bloga ani kasy na wiad. transmitowane to nie ma się co dzikiw ;)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  23. W ciągu 10 miesięcy staliście się jednym z najlepszych blogów! Gratuluję! Jeszcze trochę i będziecie najlepsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh tam, nie ma za coo. Fajny blog, to i komentarzy dużo ma, wyświetleń itp :D

    Za 2 miechy już roczek wam strzeli. Będzie co świętować xd

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog naprawdę super,więc warto go czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulację, naprawdę świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super ,naprawdę ekstra! Wielkie gratulację jestem pod wrażeniem ,że tak szybko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję! Życzę wam dalszych sukcesów, rozwijajcie się dla nas. :*

    OdpowiedzUsuń
  29. mhh... pamiętam jeszcze jak był ten turkusowy nagłówek... mieliście chyba reklamę na jakimś sławnym dość blogu ( jak się nie mylę na stardoll i my )i spodobał baardzo mi się właśnie ten nagłówek... zaczęłam tu nałogowo wchodzić.. mieliście chyba wtedy ok 800 obs.. jak zmieniliście nagłówek baardzo się zawiodłam bo moim zdaniem był brzydszy ale no cóż... ciekawszy jest moją 2 zakładką z rzeczy na które najczęściej wchodze... a przed ciekawszym jest tylko sam stardoll! kocham wasz blog i proszę was nigdy nie upadajcie tak jak stardoll i my... na stardoll jestem od 4 roku życia a tak normalnie zaczęłam w wieku 6 lat i stardoll jeszcze nigdy do tej pory mi się nie znudził a stardoll i my to g....! wasz blog też wraz ze stardoll jeśli będzie na nim założycielka i zgrana grupa redaktorów też nigdy mi się nie znudzi! mam nadzieję że zawsze już tak będzie jak teraz...




    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tytuły NCG, idealna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. KOCHAMY 'CIEKAWSZY SD' <3
    Gratuluję ;)

    magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję 10 miesięcy i NCG. Jestem na tym blogu dopiero od niedawna, ale i tak bardzo mi się podoba :)

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję takich sukcesów. Naprawdę zazdroszczę całej załodze bloga, że mogą tu pisać. Codziennie odwiedzam tego bloga i komentuje parę postów. To moja ulubiona strona o nowościach ze Stardolla. Gratuluję też tytułu NCG. Życzę powodzenia, macie ogromne statystyki, mam nadzieję, że niedługo będziemy obchodzić pełen ro :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluje najlepszy blog o stardoll

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję, też bym chciała być ncg *_*
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje. W dziesięć miesięcy udało wam się bardzo dużo osiągnąć i coż ukoronowaniem waszej ciężkiej pracy jest cg Polski. Jeszcze raz gratuluję i mam nadzieję, że blog będzie się nadal rozwijał :*

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  37. juz 10 miesiecy ^^ juz za niedlugo rook ^^
    Poprostu gratuluje Wam, mysle ze to duze osiagniecie... Moge Wam tylko zyczec wiecej obs i cierpienia ^^

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje i oby tak dalej...


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  39. moje piękne gratulację, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze