wtorek, 12 lutego 2013

Garść informacji + KOLEJKA DO PRZEGLĄDÓW SZAF.


W związku z ankietą - zdecydowaliście o poradnikach na temat modowych wpadek. Będą one raz w miesiącu, a to za sprawą tego, że będą także przeglądy szaf. TUTAJ otwieram listę.

1. Do przeglądów szaf można się zgłaszać pod postem.

2. JEST JEDNAK HACZYK. Szafa musi posiadać co najmniej 10stron ubrań SZAFY BOCZNEJ, NIE SZAFY GŁÓWNEJ! (tej przy tworzeniu stylu pokoju)

3. W tych ubraniach nie może być tak, że 9 z nich to darmówki. Takich zgłoszeń nie będę brała pod uwagę.

4. Przeglądy będą co środę, zaczynając od jutra.

5. Notka będzie zawierać póki co 2 przeglądy/dwie osoby.

6. Dodatkową ciekawostką (myślę że to nowość, nie spotkałam się raczej z tym) którą zamierzam robić będzie poprawa looku doll której aktualnie będę oceniać szafę. Ma to nawiązywać do drugiego działu - tego z artykułami. Strój będzie podlegał tylko częściowym zmianom, a nie tak jak w metkach. 

7. Przy zgłoszeniach podajecie nick, ewentualnie czy chcecie 'zmianę' na twarzy, czy też stroju.

8. Przegląd szaf zawiera dział 'to zostaw' & 'to wywal'  - dodatki i ciuszki osobno, oraz ocenę w skali 1-10.

w razie pytań można pisać do mnie na gg, a chętnie odpowiem jeśli coś pominęłam. 

70 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) Nie wiem czy mam 10 stron ubrań, ale w każdym razie mam dużo :D
    Jeśli chodzi o punkt 7 to chciałabym zmianę stroju :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się. Chciałbym Chcę zmianę na twarzy i stroju. Mój login: moonika12

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. ;)
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, mam sporo ciuchów, chce dowiedzieć się co "wywalić" :)

    MalaMargusia

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym się zgłosić, choć nie jestem pewna czy mam 10 stron ubrać :( jakby coś to proszę o zmianę stroju

    Madzialenka13.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. poproszę o zmianę stroju :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Mam jeszcze ciuchy w dolnym pokoju beach villa.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Tylko proszę odiwedzcie mój pokój z cennymi rzeczami i ogólnie obejrzyjcie ubrania z różnych stylów (te które mam na doll) bo najlepsze ciuchy są wykorzystane i w mojej szafie nie ma tych najlepszych.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze :) No to zgłaszam się :)

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się
    chciałabym zmianę stroju

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :) Pomyał brzmi ciekawie. Chciałabym też zmianę stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam sie
    Chcę zmianę na strój
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    zmiana stroju
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :)
    ciuchy mam w szafie i w jednym pokoju Beach Villi :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  17. zg się

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. U mnie jest mały haczyk. Nie wszystkie ubrania mam w szafie. Niektóre są wystawione obok niej, a jeszcze inne w dwóch górnych pokojach na 4 stronie apartamentu.
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny pomysl. Zglaszam sie - Stracciatellaa.

    OdpowiedzUsuń
  21. zg się :)
    nei jestem pewna czy mam te 10 stron ale chce wiedzieć czy mam cos ładnego w szafie xd
    chcę zmianę twarzy i stroju :D

    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, ale proszę mnie uprzedzić dzień wcześniej, gdy będzie miała się pojawić notka ze mną ;)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że będą na Waszym blogu takie artykuły. Aler szkoda, że trzeba mieć co najmniej 10 stron ubrań w szafie. No ale cóż.... niestety ja tylu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się, mam tylko 6 stron ubrań, więc nie wiem czy mogę się zgłosić.. ps. dodatki mam w dolnej beach villi

    OdpowiedzUsuń
  25. Oto ja, co nie umiem czytać :)
    Zgładzam się.
    Bardzo chętnie zobaczę zmianę stroju, tak samo i twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    Posidam ubrania także w niebieskim pokoju.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    persefona11

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do przeglądu szafy.


    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  29. Zglaszam sie ;) Misslock-nike ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się

    Mister_John_xd

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :))
    xxxxKYLIExxxx

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się. Czy moglibyście mnie poinformować, gdy będzie moja kolej?

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się.

    sharpaypanipink

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze