piątek, 22 lutego 2013

Hot or Not

W dzisiejszym wydaniu Hot or Not ocenie podległy: AvrilRamona13, julomarty, patrycja_2000, mrs-paula oraz MalaMargusia. Ich stylizacje oceniał Patryk/xxemowaxx prowadzący swój modowy blog mentalle.blogspot.com oraz Piotrek/jarus55 prowadzący blog hariboho.blogspot.com na które serdecznie Was zapraszam.


AvrilRamona13

xxemowaxx: Stylizacja jest bardzo skromna, podobnie jak delikatny makijaż. Kolorystycznie wszystko współgra z małym wyjątkiem - torba. Rada? Postaraj się dodać jakąś biżuterię - kolczyki, bransoletki. Dla mnie HOT!
jarus55: Na pierwszy rzut oka stylizacja jest taka przyjemna. Dobrze dodałaś koszulkę pod sukienką, to wygląda ładnie. Buty nie są najgorsze. Dodałbym kilka biżuterii np. wisiorek albo bransoletki No i zastąpiłbym tą teczkę na jakąś kopertówkę w stonowanym kolorze. I dla mnie też jesteś HOT!

julomarty

xxemowaxx: Poczułem się jak w cyrku. Taka kolorowa, śmieszna, niby elegancka, ale zabawna. W tej fryzurze wyglądasz jak przywódczyni stada lwów, a w rurkach i butach jak akrobatka. Zrobiłaś stylizacje kolorystycznie bardzo dobrą, lecz to tylko jeden z dwóch plusów. Brawo za kolczyki, mało osób decyduje się na nie na Stardoll. Koszulkę przezroczystą włóż pod spód, ubierz na siebie marynarkę bądź płaszcz, a więc NOT!
jarus55: Zgadzam się z Patrykiem, też odnosiłem takie wrażenie. Najpierw napiszę plusy, a minusy na koniec. Pierwszym plusem jest świetne dobranie kolorów. Dodatki idealnie ze sobą współgrają! Spodnie w kolorze beżowym fajnie pasują z butami i z kopertówką. A teraz minusy. Pierwszym z nich jest fryzura. Według niektórych może być oryginalna, ale dla mnie jest okropna! Natomiast drugim minusem jest ta przeźroczysta koszulka z stanikiem. Mogłaś dać koszulkę pod spodnie - wyglądało by to o niebo lepiej. Ogólnie stylizacja troszkę mi się podoba, lecz ma kilka minusów, zatem dam ci HOT/NOT

patrycja_2000

xxemowaxx: Wyglądasz jak nieudana babka z lookbook'a. Buty są za ciężkie w porównaniu z górą. Ćwieki się przejadły i na pewno to nie jest modne. Ale za to obroniłaś się narzutką/ siatką. Włóż ją pod spód, a pasek wyżej. Prawie NOT, ale jest HOT!
jarus55: Jak wyglądała moja pierwsza reakcja? Woow! Uwielbiam neonowe kolory. Bardzo mi się podoba połączenie koszulki w siatkę ze spódnicą! Do tego świetnie dobrana opaska, która dodaje stylizacji pazura. Zmieniłbym kilka rzeczy np. buty, które są za ciężkie. Jak w drugiej stylizacji, wsadziłbym koszulkę pod spódnicę i dałbym pasek trochę wyżej. Za tą stylizację masz u mnie HOT!

mrs-paula
xxemowaxx: Minęła już epoka Madonny trzydziestolatki. Ty jednak przełamujesz stereotyp - nadal są takie osoby. Kurtka jest raczej wersją sportową/ młodzieżowa, a spodnie ekstrawaganckie. W dodatku te buty i naszyjnik - nie na tym pokładzie. Poleciłbym tu raczej szorty, trampki wzorzyste, naszyjnik dłuższy oraz dodatkowe ozdoby na ręce. Dla mnie NOT!
jarus55: O rany! Jak ja nie lubię takich sztucznych fryzurek ze StarDesign Hair. Masz u mnie za to minus. Różowa kurtka fajnie pasuje z czarną koszulką, ale spodnie to już inna liga. Kompletnie nie pasują! Poleciłbym je zastąpić czarną, normalną spódniczką albo ciemnymi jeansami. Buty mogą być. Dodałbym kopertówkę albo torebkę na ramię. Jesteś NOT!


MalaMargusia
xxemowaxx: Kobieta w wydaniu mężczyzny - jak najbardziej HOT! Stylizacja może trochę melancholijna - powinnaś dodać jakiś neonowy dodatek, najlepiej dużą kopertówę, a zrezygnować z plecaka.
jarus55: Ogólnie twoja stylizacja mi się podoba! Dobrze dobrałaś ubrania i ich kolory. Biała koszula pięknie łączy się z spodniami ombre! Usunąłbym jednak platformy i zostawiłbym same jazzówki. Nienawidzę takich beznadziejnych połączeń butów. Plecak z ćwiekami może być, ale zmieniłbym na kopertówkę w kolorze czarnym byłoby bardziej elegancko.  Jestem na HOT!

Już za tydzień oceni zostaną: miley789789, niunia0010, SportyCanella, adzik225, lovejulia.super
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś się zgłosić do takiej oceny musisz zrobić to w specjalnym poście (KLIK)

Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami Piotrka i Patryka? Czy ocenilibyście ich zupełnie inaczej?

26 komentarzy:

  1. zgaszam się , ale w jednym przypadku jestem na NOT

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  2. W dwóch przypadkach, nie do końca się zgadzam, ale ogólnie w miarę trafna ocena :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh god, why? Uważam, że ta stylizacja (moja) mi nie wyszła. Znowu zmienię Doll kolor skóry i stylizację. Jeśli chodzi o pozostałe stylizacje to pierwsza i ostatnia mi się podobają, dobrze oceniliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że stylizację bardzo dobrze ocenione, sama tak uważam ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, uwielbiam to połączenie sweterków i kołnieżyków. Zgadzam się z opiniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się pierwsza a trzecia raczej nie a co do ocen zgadzam się
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ani jedna nie podoba stylizacja ;DD MOŻE OSTATNIA ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami. Dla mnie 3 i 5 najlepsze.

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z waszymi ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to tylko pierwsza doll jest na Hot.



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie tylko AvrilRamona13 i MalaMargusia zasługują na hot.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami (może oprócz patrycji bo jej stylizacja mi się nie podoba)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się dwie zewnętrzne prace ,ale w każdej widzę drobne mankamenty.

    OdpowiedzUsuń
  14. No.... tak średnio. Osobiście uważam, że na tym blogu naprawdę zbędne są te hot/not. Beznadziejny pomysł.


    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Calkowicie sie zgadzam z chlopakami!
    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z waszymi opiniami. Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza jest ostatnia stylizacja :)A z ocenami się w 100% zgadzam.

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  18. w większości się zgadzam

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko z jedną opinią się nie zgadzam reszta jest ok

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedynie pierwszy i ostatni outfit mi się podoba :)

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  21. Komentarze Piotrka, bezcenne ;) Super artykuł, bardzo lekko się czytało. Zgadam się z ocenami, ale... (jak zwykle ja xD) mam zastrzeżenie co do gramatyki. Ubrań się nie ubiera, tylko zakłada. No w co można ubrać bluzkę? W kurtkę? A buty ubierzemy w co? W sukienkę? I nie ma sformułowania "pasować z" (istnieje "komponować się z"), a "pasować do"... Śmieszne, niedawno był przecież Dzień języka polskiego :)Myślę, że warto się zastanowić trochę nad formą, nie jedynie nad treścią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za ocenę :)

    Najbardziej podoba mi się ostania stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :P

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze