czwartek, 7 lutego 2013

Kolejna zmiana

Admini wprowadzili kolejną zmianę, dotyczącą ''oprowadzania po stardoll''. Zawsze przy zakładaniu nowego konta mieliśmy wskazówki tylko w naszym apartamencie, teraz natomiast mamy od razu po zakończeniu tworzenia naszej doll. Mnie osobiście bardzo przypomina to Akademię, bo forma wskazówek jest w formie zadań. Dla mnie ta zmiana jest na plus, bo nowym osobom, będzie łatwiej się w tym wszystkim połapać. 
Za info dziękuję pauliska_1998

A Wy co o tym sądzicie? 

36 komentarzy:

  1. Mi też przypomina akademię,nawet fajna zmiana
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też przypomina akademię,nawet fajna zmiana
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Przez chwilę nawet myślałam, że zaczyna się nowy rok! :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się przyda nowym użytkownikom.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo to podoba :D


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  6. No bardzo wygląda jak akademia, dla nowych może być to fajne ale ja nie jestem nowa i też mi to bez różnicy czy to było czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom przypomina Akademię Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo to jest Akademia ;D heh już od razu ją wypełniasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie konto XD TEEEEEEEST :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zmiana, na pewno przyda się nowym użytkownikom. :)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie . Rzeczywiście.nowym uczestnikom to pomoże . Są za to nagrody ??

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  12. cos podobnego do zadań w stardoll akademi

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana zdecydowanie na plus i rzeczywiści przypomina ona akademię stardoll.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba ten pomysł bo teraz jest o wiele lepiej dla początkujących i w ogóle dostaje się więcej stardolarów i starmoent znaczy ci początkujący. : D


    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie zmiana jest na plus o wiele łatwiej będzie początkującym :)


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie jak akademia. Zmiana na plus. W ten sposób łatwiej się czegoś nauczyć i zrozumieć jak działa stardoll :))

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna zmiana, szkoda że nie było takiej jak ja zakładałam konto.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zaglądam do tych instrukcji ,ale dobrze ,że ich grafika jest ulepszana

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście fajna zmiana, na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wiem czy ta zmiana jest fajna skoro trzeba kasę wydawać -.-
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie :) rzeczywiscie teraz innym bedzie latwiej

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to nie ma znaczenia, ale myślę, że to zmiana na lepsze ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla nowych uczestników na pewno pomocne

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  24. Akademia....to pierwsze moje skojarzenie !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowym Doll ką będzie łatwiej ogarnąć nasz Stardoll . Zmiana zdecydowanie na lepsze ! Chociaż faktycznie przypomina SA c:

    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie, jak Akademia Stardoll. Zadania, tylko szkoda, że powinno się je wypełniać. Kiedyś ine było tego obowiązku. Ale dla większości myślę to zmiana na "+"

    OdpowiedzUsuń
  27. to jest zmienia na + nowym będzie łatwiej ;)

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo przypomina akademię :o
    Myślę, że jest to dość pomocne dla nowych użytkowników. Fajny pomysł :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ciekawości do tej zmiany założyłam sobie nowe konto tylko dlatego,żeby zobaczyć,co nowego Admini wprowadzili.Jestem mile zaskoczona,bo można dostać darmowy lakier i 14 stardolarów.Uważam,że ta zmiana jest jak najbardziej na plus,nowi użytkownicy będą zachwyceni! Aha,no i mi też przypomina Akademię Stardoll :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa co tam będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiana jest korzystna, ponieważ ułatwi ona rozpoczęcie gry na stardoll nowym użytkownikom.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze